Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lindy1982 schreef:naja als je zo praat over een ongeboren kind had het beter geweest als ze ten eerste wat beter had uitgekeken en het ten tweede niet had gehouden..
Ik ben tegen abortus maar in sommige gevallen is het beter..
Een kind hoort gewenst te zijn'
Liefde te krijgen..
een veilige thuis haven
marleen_88 schreef:Lindy1982 schreef:Waarom neem/krijg je dan een kind..
Meen me te herinneren, dat 't ook niet helemaal gepland was, aangezien TS nog op school zat en thuis woonde etc.
Sorry TS als ik 't mis heb.
xDramaQueen schreef:marleen_88 schreef:Meen me te herinneren, dat 't ook niet helemaal gepland was, aangezien TS nog op school zat en thuis woonde etc.
was gepland, ze zei van niet, ze besloten "schijt" te hebben aan condooms etc imo is dat plannen.
VivaLaVida schreef:Shanna schreef:Wat betreft dat ik zwanger ben, tja, zolang we maar 1 kind krijgen, kan het kind nooit de lelijkste zijn Maar het kind is gedoemd te mislukken, als ik het vergelijk met de mensen in mijn omgeving.
Zoals ik al zei hoeft het kind echt niet lelijk te zijn, alleen de volgende zal wellicht wel mooier zijn. Dan heb je dus meerdere mooie kinderen, waarvan de 1 net dat beetje mooier is dan de ander.
Zoals in mijn voorbeeld dat ik grotere ogen heb dan mn broer.
Ik mag hopen dat dit niet serieus is.....
in het geval dat dat wel zo is: je bent echt niet wijs en geen kind waard!!!
oja en:Jaime_ schreef:De jongste hier:
foto
foto
Mijn eigen bescheiden mening is dat ik 'mooier' ben, maar er zullen ongetwijfeld genoeg mensen bestaan (neem haar vriend bijvoorbeeld) die haar weer veel mooier vinden..
Je hebt ook wel een lekker charmante foto van haar gekozen *not*
van jezelf gelukkig wel
Kan hier echt niet bij
Magnummm schreef:Lindy1982 schreef:naja als je zo praat over een ongeboren kind had het beter geweest als ze ten eerste wat beter had uitgekeken en het ten tweede niet had gehouden..
Ik ben tegen abortus maar in sommige gevallen is het beter..
Een kind hoort gewenst te zijn'
Liefde te krijgen..
een veilige thuis haven
Je neemt me werkelijk waar de woorden uit mijn mond, stond net op het punt hetzelfde te typen!
Jaime_ schreef:Ik heb direct in mijn eerste post gezegd (met fotos), dat er genoeg mensen zullen zijn die haar mooier vindenMaar toch vind een groot aantal mensen het echt niet kunnen dat ik mijzelf mooier vind. Waarom niet?
Ik loop echt niet naast mn schoenen, maar ben wel tevreden met hoe ik er uit zie en met wie ik ben. En ik vind het jammer dat er zoveel mensen zijn die niet tevreden zijn met zichzelf... Ik ben dat wel, en vind mijzelf inderdaad mooier dan mijn zusje, maar ik vind ook weer mensen mooier dan mijzelf etc. toch zal ik nooit willen ruilen met wie dan ook, en dat is prima toch ?
xDramaQueen schreef:marleen_88 schreef:
Waarom neem/krijg je dan een kind..
Meen me te herinneren, dat 't ook niet helemaal gepland was, aangezien TS nog op school zat en thuis woonde etc.