Oudste kind het lelijkst?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Oudste kind het lelijkst?

Klopt
125 (19%)
Niet waar (graag nader verklaren in het topic)
516 (80%)

Totaal aantal stemmen: 641

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 22:18

Waarom neem/krijg je dan een kind..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 22:19

ts temde omdat ze serieuze reacties wilde, dus lijkt me niet dat ze loopt te stangen.

Ik heb wel vaker uitspraken van de ts gehoord, het zou me niet verbazen als ze het meent.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 22:20

Lindy1982 schreef:

Meen me te herinneren, dat 't ook niet helemaal gepland was, aangezien TS nog op school zat en thuis woonde etc.

Sorry TS als ik 't mis heb. :)

Blablabla11

Re: Oudste kind het lelijkst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 22:22

naja als je zo praat over een ongeboren kind had het beter geweest als ze ten eerste wat beter had uitgekeken en het ten tweede niet had gehouden..

Ik ben tegen abortus maar in sommige gevallen is het beter..

Een kind hoort gewenst te zijn'
Liefde te krijgen..
een veilige thuis haven

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 22:24

Lindy1982 schreef:
naja als je zo praat over een ongeboren kind had het beter geweest als ze ten eerste wat beter had uitgekeken en het ten tweede niet had gehouden..

Liefde te krijgen..
een veilige thuis haven

Je neemt me werkelijk waar de woorden uit mijn mond, stond net op het punt hetzelfde te typen! +:)+

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 22:24

marleen_88 schreef:
Lindy1982 schreef:

Meen me te herinneren, dat 't ook niet helemaal gepland was, aangezien TS nog op school zat en thuis woonde etc.

was gepland, ze zei van niet, ze besloten "schijt" te hebben aan condooms etc imo is dat plannen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 22:25

xDramaQueen schreef:
ts temde omdat ze serieuze reacties wilde, dus lijkt me niet dat ze loopt te stangen.

Ik heb wel vaker uitspraken van de ts gehoord, het zou me niet verbazen als ze het meent.

als ze dat serieus meent vind ik haar geen kind waard, en ik houd niet eens van kinderen :x

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 22:26

xDramaQueen schreef:
marleen_88 schreef:

was gepland, ze zei van niet, ze besloten "schijt" te hebben aan condooms etc imo is dat plannen.

Dat was 't ja... Allemaal zeer bijzonder als je 't mij vraagt.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 22:28

Ik heb zelf wel een kind.. een meisje van 2 jaar..
ze is mijn alles..
Heb er 5 jaar over gedaan om zwanger mogen te worden
dat is ook een reden waarom ik erg kwaad kan worden om dit soort mensen..

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 22:37

VivaLaVida schreef:
Shanna schreef:
Wat betreft dat ik zwanger ben, tja, zolang we maar 1 kind krijgen, kan het kind nooit de lelijkste zijn Maar het kind is gedoemd te mislukken, als ik het vergelijk met de mensen in mijn omgeving.
Zoals ik al zei hoeft het kind echt niet lelijk te zijn, alleen de volgende zal wellicht wel mooier zijn. Dan heb je dus meerdere mooie kinderen, waarvan de 1 net dat beetje mooier is dan de ander.
Zoals in mijn voorbeeld dat ik grotere ogen heb dan mn broer.

Ik mag hopen dat dit niet serieus is.....
in het geval dat dat wel zo is: je bent echt niet wijs en geen kind waard!!!

oja en:
Jaime_ schreef:
De jongste hier:
foto
foto

Mijn eigen bescheiden mening is dat ik 'mooier' ben, maar er zullen ongetwijfeld genoeg mensen bestaan (neem haar vriend bijvoorbeeld) die haar weer veel mooier vinden..

Je hebt ook wel een lekker charmante foto van haar gekozen *not*
van jezelf gelukkig wel ;)

Kan hier echt niet bij :n

Hoi jonger zusje :P hihi
je zegt wel wat ik had willen zeggen (maar waarvan ik dacht nee laat ik het maar niet doen.. :o ) zijn wij het als familie tenminste eens ;)

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-11 23:50

Ik snap niet dat mensen het zo'n probleem vinden dat ik mijzelf er beter uit vind zien dan mijn zusje, dat kan toch ? Dat is mijn bescheiden eigen mening.. Waarom is dat zo'n probleem? Ik mag wel zeggen dat ik brad pitt mooier vind dan jan peter balkenende.. maar over mn eigen zusje zou ik zoiets niet mogen zeggen?

Edit: Zo vind k mn pa ook mooier om te zien dan mn ma, en mijn tante weer mooier dan mijn oom.. Niemand die ik daar mee kwets hoor.. uiterlijk is ook niet alles.. waarom wordt daar zo'n probleem van gemaakt? Dat zegt toch verder niets over wie je bent of waar je voor staat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 00:01

Ik vind Jaime ook knapper dan d'r zus hoor, ieder toch zo z'n 'smaak'? :') Zullen vast genoeg mensen zijn die haar zusje weer knapper vinden. :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 00:02

Als Jaime dat vindt, kan dat toch? Anders wordt het - vind ik - als je (zoals de TS) ervan overtuigd bent dat er niemand is die je broer knapper vindt en dat er ook geen discussie over mogelijk is.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 00:06

Ik heb direct in mijn eerste post gezegd (met fotos), dat er genoeg mensen zullen zijn die haar mooier vinden ;) Maar toch vind een groot aantal mensen het echt niet kunnen dat ik mijzelf mooier vind. Waarom niet?

Ik loop echt niet naast mn schoenen, maar ben wel tevreden met hoe ik er uit zie en met wie ik ben. En ik vind het jammer dat er zoveel mensen zijn die niet tevreden zijn met zichzelf... Ik ben dat wel, en vind mijzelf inderdaad mooier dan mijn zusje, maar ik vind ook weer mensen mooier dan mijzelf etc. toch zal ik nooit willen ruilen met wie dan ook, en dat is prima toch ? :)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 00:11

Magnummm schreef:
Lindy1982 schreef:

Liefde te krijgen..
een veilige thuis haven

Je neemt me werkelijk waar de woorden uit mijn mond, stond net op het punt hetzelfde te typen! +:)+

Als we dan toch offtopic gaan... Dan ga je maar voor adoptie. Lijkt mij de beste optie voor moeders én kind. (en de nieuwe ouders die met liefde zo'n kind opvangen)

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 00:13

dat is ook een goede optie sammy

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 00:18

Jaime_ schreef:
Ik heb direct in mijn eerste post gezegd (met fotos), dat er genoeg mensen zullen zijn die haar mooier vinden ;) Maar toch vind een groot aantal mensen het echt niet kunnen dat ik mijzelf mooier vind. Waarom niet?

Ik loop echt niet naast mn schoenen, maar ben wel tevreden met hoe ik er uit zie en met wie ik ben. En ik vind het jammer dat er zoveel mensen zijn die niet tevreden zijn met zichzelf... Ik ben dat wel, en vind mijzelf inderdaad mooier dan mijn zusje, maar ik vind ook weer mensen mooier dan mijzelf etc. toch zal ik nooit willen ruilen met wie dan ook, en dat is prima toch ? :)

Ja top! Ik vind het geen schande als je blij bent met jezelf, ik vind mezelf ook leuk (de foto in mijn profiel is niet echt representatief :') ) maar ik denk dat je je altijd bewust moet zijn van het feit dat er mensen zijn die ook 'mooier' en 'lelijker' zijn dan jij. Dan doe je geen uitspraken als 'ik ben het mooiste meisje van de school' etc.

Laten we niet iedereen die zelfverzekerd is, arrogant noemen :)

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 00:30

TS:

Wat ben jij een ziek persoon zeg :n Ik heb alleen de laatste 2 bladzijdes gelezen en gelijk maar besloten dat ik de rest niet eens wil wéten.
Hoe haal je het in je zotte harses om over je bloedeigen kind (wat nog geboren moet worden!) te zeggen dat het 'gedoemd is om te mislukken'.
Uiteraard heb je knappe en minder knappe mensen, uiteraard heb je babietjes die 'lief' zijn en niet een schoonheidsprijs verdienen, MAAR JIJ ALS MOEDER HOORT JE KIND DE MOOISTE TE VINDEN!!!!!!

Dit is ziek, misselijkmakend en en en....... :(

Grrr, jij verdient géén kind! Waar haal je het léf vandaan om zoiets te gaan verkondingen!????

Ook ik heb wel eens dat ik denk: goh... die is niet de knapste... maar ik zou het nooit, maar dan ook nóóit, hardop uitspreken. Wie ben ik om te oordelen? Waar haal jij de hoogmoed en de ego vandaan om maar even te verkondigen dat jij knapper bent?

:n Ik hou op voor ik echt over de zeik raak :n

Nathaliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 01:20

Ik wil het niet direct opnemen voor TS hoor, maar volgens mij was haar reactie over haar kind eerder bedoeld om te provoceren dan om echt serieus te nemen. Om vervolgens opmerkingen te plaatsen over een abortus vind ik dan weer kant noch wal slaan.

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 01:41

Als je alleen op uiterlijk afgaat vind je nooit mooie personen.
Wat kan mij het schelen of er verschil in uiterlijk tussen mijn zus en ik zit? We waarderen elkaars kwaliteiten, kwaliteiten die erg verschillend zijn en die kwaliteiten, die mijn zus en ik allebei mooi maken, zit misschien niet al te veel aan de buitenkant, maar veel meer aan de binnenkant: eerlijk, nuchter, betrouwbaar, sociaal, doorzettingsvermogen en talenten. En dat ik dan geen superknap meisje ben, so be it. Dat interesseert me minder, misschien ook omdat ik meer reacties krijg, over m'n rode haar, m'n sproeten.
En mocht ik ooit kinderen krijgen, weet ik veel hoe ze er uit zien, of ze gezond zijn of hoe hun karakter wordt, ik zal er onvoorwaardelijk voor ze zijn, ze waarderen, hun talenten (welke het ook moge zijn) en aanmoedigen om de allermooiste kanten te laten zien in plaats van alleen puur te oordelen of de één mooier is dan de ander.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 01:45

Shannah over 16 jaar :')

Kon het niet laten sorry. :')

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 02:23

xDramaQueen schreef:
marleen_88 schreef:

was gepland, ze zei van niet, ze besloten "schijt" te hebben aan condooms etc imo is dat plannen.[/quote]

Nou, als het allemaal waar is, vind ik het zielig voor het kind.
Maar hopelijk komt bij de TS dan ook het verstand met de jaren.
Als zij ouder wordt is ze natuurlijk niet zo mooi meer dus dan neemt de wijsheid het over (hopelijk)
En zelfs als het niet waar is wat TS allemaal schrijft, vind ik het nog heel apart hoe ze er dan in ieder geval over denkt.

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 02:55

Ik denk bij deze TS gevalletje jeugzorg in vroeg stadium inschakelen.

Als je zo tegen je nog ongeboren kind aankijkt lijkt het mij vrij lastig het kind een eerlijke toekomst te geven en is begeleiding in een vroeg stadium toch wel minstens een vereiste. In het belang van het kind.

Wat wil TS nou, dit kind zodat het tweede wel goed lukt en het eerste dus maar als proefkonijn/ mislukkeling/ oefening voor de tweede door het leven mag?

Ontopic. Mijn zusje, jonger, is zeker knapper dan ik volgens de huidige maatstaven. Zij heeft blond haar, blauwe ogen, een aanzienlijke voorgevel ene een vrouwelijk figuur en niet te vergeten een verdomd leuk bekkie, ze heeft zelfs haar oude figuur gehouden na een aantal zwangerschappen, no way dat je aan haar ziet dat ze moeder is. Ik ben van geen van die dingen voorzien. Brunette, bruine ogen, ietwat Oosters uiterlijk en het figuur van een teveel bierzuipende kerel (en ik lust geeneens bier). Geen voorgevel (cup AA is nog te groot) en een buik alsof ik 6 maanden zwanger ben, geen heupen en een gebit als een mislukt fietsenrek. Ook toen zou dat flink geld kosten om er iets toonbaars van te maken en dat was er bij ons niet. Ik had dus gewoon pech. Zelfs als ik op hoge hakken loop lijk ik net een travestiet en zo word ik ook regelmatig aangezien. In ons geval is het zeker wel waar. Goddank hebben mijn ouders daar altijd doorheen weten te prikken. Uiterlijk was voor hen nooit een issue. (op school des te meer, maar dat is een andere discussie). En mijn zusje laat ook geen moment onbenut om te laten weten dat zij echt veel knapper is en beter is gelukt dan ik ben, kan garanderen dat dat niet leuk is. Ook niet als je beiden volwassen bent.

TS, ik hoop voor jou dat je tot inkeer komt als je kind eenmaal geboren is. JE kind hoeft geen schoonheidskoningin te zijn (of koning). Het is jouw kind en ik hoop van harte dat je het gewoon gaat accepteren zoals het is. Elk kind heeft goede kanten en slechte kanten. Ik heb mijn uiterlijk flink tegen, maar kan zeer best leren. Doorzie situaties snel en leg snel verbanden waar anderen jaren voor nodig hebben. Mijn zusje kan dat weer niet. Zij is gefixeerd op uiterlijkheden. Vind het belangrijker dat haar kinderen goed gekleed op school verschijnen dan hun uiteindelijke schoolprestaties. En trouwens, bij haar is het precies omgekeerd. Haar oudste is een fijn gebouwd poppetje, met een prachtig, fijn gezichtje, blonde krullen en diepblauwe ogen. Haar jongste heeft net zoiets boers als ik. Zij heeft een wat groffer uiterlijk, is zwaarder van bouw (groffer). Haar jongste heeft ook donker haar en bruine ogen en is veel gedrongener dan haar oudste. Haar jongste krijgt vermoedelijk een vergelijkbaar uiterlijk als ik heb. Dat is nu al zichtbaar. Maar dat maakt haar niet minder mens! Ik vind beide nichtjes even leuk, alleen op een andere manier.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 09:39

Heb het overigens tegen mijn moeder gezegt en die vond het echt het meest vreemdste dat ze ooit gehoord had :+ voor een moeder is elk kind mooi, mijn moeder zou nooiit zeggen welk kind het moooiste is.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-11 09:56

Misschien moet TS eens goed in de spiegel kijken en eens wat realistischer worden m.b.t. zichzelf? :+
Wat een onzintopic, zeg. :D