Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

suuszzzz schreef:Jij vind dat het de verantwoordelijkheid van de AH is dat kinderen daar gaan 'bedelen' om voetbalplaatjes?
Kom nou het wordt steeds gekker. Probleem ligt bij de ouders, dat lijkt me wel duidelijk.
Ik hoefde het niet in mijn hoofd te halen hoor om mensen uit te schelden omdat ik plaatjes wilde.
Iedereen is tegenwoordig verwantwoordelijk voor het gedrag van kinderen, behalve de ouders zelf. Lekker makkelijk!
Nu zijn het de ouders weer!
Raja schreef:Idd Suuszzz
Zo wil ik ook wel een kind, want ik hoef het dan vervolgens toch niet zelf op te voeden!
Lekker makkelijk!
Want dat is toch de taak van de AH, school, kinderopvang, naschoolse opvang, de sportvereniging en de ouders van vriendjes/vriendinnetjes???

) of ik belde even naar huis als ik wist dat mijn moeder thuis was. Wij speelden vaak in de uiterwaarden bij de Lek (rivier) en als we daar naartoe gingen liet ik dat ook altijd weten.
Electra63 schreef:Ik vind het wel grappig, dat de helft van de bokkers die hier negatief reageren onder de 20 zijn en de andere helft geen kinderen heeft.
Van de éne helft mogen de kinderen niet aanwezig zijn bij Appie en van de andere helft mogen de kinderen ook niet om voetbalplaatjes vragen. M.a.w. het is nooit goed bij deze bokkers.
) stef schreef:Een leraar is nog steeds geen vreemde. En leraren tja... In mijn tijd had je nog respect voor een leraar, sprak je die aan met meneer of mevrouw en u... Dus uitvallen tegen een leraar nee... Was dan ook geen reden voor.
Electra, waarom zou ik het topic terug lezen? Jij schetst 2 hokjes, en ik hoor niet in 1 van beide thuis, want kinderen mogen van mij gerust aanwezig zijn bij de AH, en kinderen mogen van mij ook gerust om plaatjes vragen, alleen wel normaal.
Dus wat wil je nou?
Electra63 schreef:Vjestagirl schreef:Electra: ik dacht dat jij wegging uit deze discussie. Toch te boeiend?
Ach, mijn boodschappen zijn al binnen, dus dit topic komt iedere keer weer bovenaan de lijst met actieve onderwerpen.
Maar ik heb jou ook een paar dagen gemist?