Ik lachte hem s'ochtends toen ik het hoorde nog uit ook, hij vertelde het zo beteuterd.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idefix4 schreef:Dat heb ik ook, maar ik heb voor de gein wel eens samen zitten kijken op van die chatsites en het is beschamend, hoeveel mannen dat stiekem doen, zonder medeweten van vriendin. Wij delen al onze fantasiën. Soms is het beter om iets fantasie te laten blijven, maar het is leuk om te filosoferen erover en het zorgt er wel voor dat je open blijft staan voor ideeën en het zorgt voor ontspanning en gezonde spanning. Ik zou meer balen van het feit dat het achter mijn rug om gebeurt en dat ie me er niet over in vertrouwen zou durven nemen, dan dat ie het doet idd. Alles is bespreekbaar hier.
FerroSandy schreef:Mijn vriend dacht toendertijd een afspraak te hebben met een meid.
Ik had een nep profiel op internet gemaakt en kwamen in gesprek met mekaar.
We hadden een afspraak gemaakt en ergens afgesproken maar daar stond die meid niet maar ik zelf..
Hij had het niet meer toen hij mij zag...
Hij zei dat hij wis dat ik het was maar hij schrok is dood...
Femke schreef:Ik was verloofd met m'n ex.
Trouwplannen en alles. Hij had al een pak gekocht, ik al een jurk.
Kwam op een middag iets eerder terug uit m'n werk dan gebruikelijk.
En ik fietste voor de verandering eens via het park, ipv de normale route.
En wie kwam ik tegen?
Jep... m'n verloofde (nu ex, dat mag duidelijk zijn).
Maar hij was niet alleen. Hij liep met een ander meissie, én een jonge baby in de wandelwagen.
Meissie was blank, m'n ex was bruin... Baby was een halfbloedje.
Die optel som was snel gemaakt: 's Avonds overwerken + chronisch geld te kort + halfbloedje in wandelwagen = overspel/dubbel leven.
Jaren nadat we uit elkaar waren, vond ik in m'n uitzet allerlei printjes van dates, liefdesbrieven, etc. die hij tijdens onze verloving had verstuurd aan allerlei meiden. Die had ie blijkbaar verstopt. Beetje dom dat ie dat bij míjn spullen had gelegd.