Hele dag droog gebleven. Misschien morgen dan eindelijk thuis weer in de buitenbak rijden. Die binnenbak van de club is handig, maar thuis is het fijnste
Leliaardje
Geplaatst: 16-01-11 11:22
Betuwe: droog, wolken met hier en daar blauw er tussen. Oh, ik geniet van de warmte!!
Heerlijk, wat een weertje zeg. Een geweldig zonnetje, blauwe lucht met wat wolkjes, en een bak die perfect is! Ik ga lekker opzadelen en rijden...eindelijk
Blanket
Geplaatst: 16-01-11 12:43
Heerlijk weer inderdaad! Vanmorgen helemaal blauw, nu wolken maar nogsteeds zon. Wel al de heledag veel wind.
Weeronline.nl geeft aan van niet gelukkig. Tot en met 29 januari komt er een vrij zonnige en vooral droge periode aan met 's nachts net onder het vriespunt en overdag gewoon daarboven. Veel zon en af een toe een wolk. Dit wil ik even liever geloven.
Het blijft koffiedik kijken maar ik hoop dat we in maart kunnen zeggen dat die sneeuw zich beperkte tot november/december.
Gisteren was het hier zonnig en warm, nu is het nog wel warm (rond de 10) maar wel grauw en grijs in de lucht. Ik hoop niet dat het gaat regenen, heel het land staat bij ons al blank.
Dit is het pad naar het land toe: Links daarvan is normaal de sloot, die is ongeveer een meter diep. Vanaf de andere kant: http://www.mijnalbum.nl/Foto-UUOE4Y4M.jpg
Het land zelf is iets minder nat, maar het staat vol met plassen.
Hier miezert het alweer de hele ochtend, Als sneeuw te lang duurt is het niks aan, maar dit vind ik al helemaal niks! vies baggerweer zeg.. Geef mij maar lente, met veel zon en lekker warm