Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elin_ schreef:Dat ik net harstike trots thuis kom , helemnaal blij , paardje gefilmt bij wat VD oefening(en) , filmpje van gemaakt om blij aan bokt te tonen (we zijn pas net begonnen en net leren Jambette ,maar ze pakt het super snel op en dan mag je volgens mij toch wel trots op je knollie zijn togh ? ) en rara ra ..
Niemand reageert![]()
![]()
Ingmar_ schreef:_danieke_ schreef:goedzo ingmar je moet altijd een plan b hebben
Ja, maar ik vind dit dus NIET leuk, want ik zit echt al maanden met 'm in m'n hoofd. Als ik iemand anders even "leuk" vind en dat wordt niets of het is sowieso al niets, dan zit ik direct weer met hem in m'n hoofd. Zo jammer.
Wel één voordeel. In een café waar ik gemiddeld twee à drie avonden per week aan de bar alcoholist speel is dus altijd die "jongeman" van in de twintig en hij is ALTIJD naar me aan het kijken en hij vind 'm echt heel interessant. Hij zal morgen niet bij Winterpann in de Winkel van Sinkel zijn denk ik zomaar en ik ben veel te verlegen [en hij volgens mij ook] om 'm aan te spreken. Vanacht dan toevallig wel, maar dat kwam omdat ik buiten ging roken, want hij ging buiten roken. *kromme zin*. Toen heb ik 'm aangesproken, ik weet z'n naam en woonplaats en meer niet. Ik word hier zo moeeee van.