bovenburen sex....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 19:11

Jaa... je hebt soms van die schreeuwers.... Dat je jezelf afvraagt of ze het nou lekker vind of gewoon onwijs pijn doet... Ik had zo'n buurvrouw twee appartementen verder... Ze is nu verhuisd maar ik stond echt even buiten te luisteren wat dìt nou weer was!! :+

Britty

Re: bovenburen sex....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 21:38

O ja!!! Ik heb hier ook al eens een topic over gehad: [LZP] Mijn nieuwe buren..... (16+)

Drama. Uiteindelijk is het koppel bijna een jaar nadat ze naast me kwamen wonen uit elkaar gegaan en woont nu alleen de man nog naast mij. Hij heeft inmiddels een nieuwe vriendin, die een stuk aardiger is als de vorige en hun sexleven is ook een stuk minder luidruchtig. Maar daar heb ik wat drama's met mee gemaakt zeg....Heel vervelend, en je kan er eigenlijk weinig aan doen.

Shanedow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 21:46

Ach god, ja daar kan je inderdaad ook nog last van hebben :P ..

Hahaha, erg genant ! :+

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-10 22:21

haha ik had zoiets met mijn buurjongen. zijn bed stond tegen de muur aan. later de week nog een keer en toen de buurjongen maar eens op de koffie gevraagd. lichtelijk gevraagd of zijn bed tegen de muur stond, uhm ja hoezo? nou ik weet precies wanneer F... bij jou thuis is... oeps! knal rood hoofd had hij en op naar een ander onderwerp.

gewoon toespreken! hun weten van niks en jij ligt je er aan te ergeren.

hoe zou jij je voelen als jou buren of iemand bij je komt vertellen dat diegene last van je heeft, denk dat je je zwaar L.ullig zou voelen.

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 00:06

Ik ben echt blij met mijn seksloze bure. Begin het steeds meer te waarderen nu ik de verhalen hier lees.

Ik was een x samen met vriendlief nogal enthousiast bezig (bed met spijlen...). Kwamen we er naderhand achter dat het raam wijd open stond en het was woensdagmiddag dus er waren kei veel kindjes op straat. Oeps. Gelukkig pasten we op het huis van m'n zus, kende niemand in die straat.

CoconutJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 10:47

Sja....zelf gisteren betrapt...Nouja betrapt...Kreeg een behoorlijk rode kop.

Mijn vriend zat met zijn tenen te wiebelen op de bank en dat maakte een soort bonk geluid. Zijn moeder zat op een stoel en keek zijn kant op om te luisteren. Ik zei dat mijn vriend het geluid maakte en toen maakte ze doodleuk de opmerking : "Ooh, dat geluid hoor ik 's nachts ook heel vaak! :o"

Ik kon wel door de bank heen zakken, maar zij moest er heel erg hard om lachen.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 21:34

Zat vanmiddag te studeren in de bibliotheek en zat bij wijze van pauze dit topic te lezen. Heb echt momenten gehad dat ik er bijna in bleef van het inhouden van mijn lachbuien :'). Hilarisch topic dit!

Heb er zelf ook nog een paar:
Ik woon ook in een studentenhuis en een van m'n beste vriendinnen woont in de kamer boven me. Ze heeft ook nog eens een vriend. Ik werd laatst om vijf uur wakker van gebonk en gepiep en als ik net wakker ben, of beter iets haalt me uit mijn slaap, ben ik nou niet wat je zegt een uhm helder licht... Zeg maar gerust verstrooid. Ik werd dus wakker van gebonk en gepiep en oprecht het eerste wat ik dacht was: hebben we muizen?! Nog eens luisteren. Nee, geloof geen muizen. Hmm, misschien is mijn koelkast aan het overlijden. Nee ook niet. Ik ben oprecht m'n bed uit geklommen om te luisteren waar dat geluid nou vandaan kwam tot het kwartje viel... Aahaaaaaaaa. De volgende dag heb ik het natuurlijk wel even ingewreven ~~}>

Eentje van een paar jaar geleden:
Mijn eerste vakantie met mijn vriendinnen, je bent 17, geen ouders mee, waar ga je dan heen: juist, Salou. We sliepen in zo'n gehuurde bungalowtent op een jongerencamping dus daar werd ook wel het nodige geregeld. Op een avond had de buurman wel een erg leuk avondje; de hele tent schudde, er werd het nodige afgekreund en je hoorde alle geluiden tot in detail, dus je hoorde het ook lekker soppen en ploffen. Wij waren net terug van het stappen en konden toch niet slapen van die herrie dus zijn maar voor de tent gaan zitten. Zijn vrienden hadden er ook lucht van gekregen en zijn gezellig bij ons aangeschoven, om hem even lekker te kunnen verrassen als ie de tent uit zou komen. Het duurde wel even voor zij het licht had gezien en toen ze eindelijk klaar waren, had er zich een aardige groep op ons 'terras' gevormd. Je had hun koppen moeten zien toen ze de tent uitkwamen. Een van z'n vrienden:'zoooo was het lekker? Duurde wel even hè?! _O- :')

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 21:36

Whoehahaha 'soppen en ploffen' _O- _O-

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 21:39

Mo_86 schreef:
Zat vanmiddag te studeren in de bibliotheek en zat bij wijze van pauze dit topic te lezen. Heb echt momenten gehad dat ik er bijna in bleef van het inhouden van mijn lachbuien :'). Hilarisch topic dit!

Heb er zelf ook nog een paar:
Ik woon ook in een studentenhuis en een van m'n beste vriendinnen woont in de kamer boven me. Ze heeft ook nog eens een vriend. Ik werd laatst om vijf uur wakker van gebonk en gepiep en als ik net wakker ben, of beter iets haalt me uit mijn slaap, ben ik nou niet wat je zegt een uhm helder licht... Zeg maar gerust verstrooid. Ik werd dus wakker van gebonk en gepiep en oprecht het eerste wat ik dacht was: hebben we muizen?! Nog eens luisteren. Nee, geloof geen muizen. Hmm, misschien is mijn koelkast aan het overlijden. Nee ook niet. Ik ben oprecht m'n bed uit geklommen om te luisteren waar dat geluid nou vandaan kwam tot het kwartje viel... Aahaaaaaaaa. De volgende dag heb ik het natuurlijk wel even ingewreven ~~}>

Eentje van een paar jaar geleden:
Mijn eerste vakantie met mijn vriendinnen, je bent 17, geen ouders mee, waar ga je dan heen: juist, Salou. We sliepen in zo'n gehuurde bungalowtent op een jongerencamping dus daar werd ook wel het nodige geregeld. Op een avond had de buurman wel een erg leuk avondje; de hele tent schudde, er werd het nodige afgekreund en je hoorde alle geluiden tot in detail, dus je hoorde het ook lekker soppen en ploffen. Wij waren net terug van het stappen en konden toch niet slapen van die herrie dus zijn maar voor de tent gaan zitten. Zijn vrienden hadden er ook lucht van gekregen en zijn gezellig bij ons aangeschoven, om hem even lekker te kunnen verrassen als ie de tent uit zou komen. Het duurde wel even voor zij het licht had gezien en toen ze eindelijk klaar waren, had er zich een aardige groep op ons 'terras' gevormd. Je had hun koppen moeten zien toen ze de tent uitkwamen. Een van z'n vrienden:'zoooo was het lekker? Duurde wel even hè?! _O- :')

:')

xGaab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 21:44

Geweldig dit topic!!

Karenenditty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-10 21:45

OMG }:0 ja ik ken het verhaal. Alleen zijn mijn bovenburen mijn beste vriendin en mijn ex collega.... nice....

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 09:57

O man, ik kan me eindelijk goed verplaatsen in de verhalen hier. Alleen waren in dit geval de 'buren' de twee personen die naast me lagen in een twijfelaar ;(

Het was gelukkig niet all the way, maar ik heb begrepen dat dit al van die dingen waren waar ik dus NIET bij wilde zijn.

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 10:00

Bij mij waren het geen bovenburen en we hadden ze ook niet betrapt, maar mijn vriend en ik gingen een keer langs bij een vriend.
Zagen de fiets van zijn vriendin al staan, maar wij bellen niets vermoedend aan. Komt die jongen in een doorzichtige witte broek half bezweet naar beneden, je zag echt nog alles zitten. Alsof ie um er net uit had gehaald.. ook niet echt een fijn gezicht :Y)

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 23:15

Lekker Anneert :') ''alsof ie um er net uit had gehaald''

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-10 23:46

_O- _O- _O-

:') raap me even op alsjeblieft...;

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 00:29

* raapt op * Echt het blijft geniaal, dit topic!

Bij huisgenootjes van me hangt nu een verboden te batsen bordje in de douche :D
Dit naar aanleiding van seksgeluiden boven de tv van hun naaste buren uit! Met als grappigste moment: Als jij je hand zo doet, hou ik je been vast!!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 03:19

Verboden te batsen :') staat dat er serieus op? :P Ik wil ook zo'n bordje!!

maXcomX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 03:31

Geen beter vermaak dan seks vermaak...

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 03:35

Raar he, dat seks verhalen altijd de beste zijn :')

maXcomX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 03:45

Nou, als je de geschiedenis van internet er op na slaat, dan hebben sekssites altijd bovenaan gestaan. Dus er is buitengewone interesse voor (kijk maar na 24.00 op de commerciële zenders). Maar dit valt eigenlijk onder de categorie "Seks Bloopers". :)

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 10:50

Sence schreef:
Verboden te batsen :') staat dat er serieus op? :P Ik wil ook zo'n bordje!!

Niet in woorden, maar er staan seksende figuurtjes op, met een groot rood kruis er door heen :) En de huisgenoten noemen het het verboden te batsen bordje :)

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 11:31

Sence schreef:
Raar he, dat seks verhalen altijd de beste zijn :')

Idd :') Gaat het op een verjaardag (oid) een keer over zoiets, is niks anders leuk meer :')
Hetzelfde met smerige verhalen trouwens :=

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 11:53

Euhm :o Je moet gewoon een briefje in de brievenbus gooien. Mijn onder buurvrouw kwam een keer midden in de nacht aan de deur terwijl we 'plezier hadden' natuurlijk niet open gedaan :o De volgende morgen kregen we alsnog de volle lading toen we haar tegen kwamen in het trappenhuis.

Buurvrouw: 'Zijn jullie wel helemaal besotemieterd om midden in de nacht zoveel lawaai te maken'.
Wij(incl rode kop): 'We zullen de rekening mee houden dat het hier zo gehorig is'
Buurvrouw tegen mij vriend:' En jij word mooi voor de gek gehouden door dat gekreun van dat speenvarken'. Ik stond echt met mn bek vol tanden. }:0

Nou geloof me! Na deze genante confrontatie word de sex een heel stuk minder leuk. Dus doe maar gewoon een briefje door de bus! (pff ben blij als we straks vrijstaand wonen) Ze zeurt trouwens over alles, als de radio al heel zachtjes aanstaat, dat jullie niet denken dat we echt zo luidruchtig zijn. :D

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 11:56

haha, ja inderdaad! ;) Achja, seks verhalen zijn toch ook gewoon grappig? Zo vraag ik mezelf nog steeds af of de buurman van mijn buurman in het studentenhuis thuis was die keer dat mijn buurman en ik een gezellige nacht hadden en toen ineens bleek dat het bed van m'n buurman niet aan de muur vast stond en met ons mee bewoog;)

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 11:59

CK88 schreef:
Buurvrouw tegen mij vriend:' En jij word mooi voor de gek gehouden door dat gekreun van dat speenvarken'. Ik stond echt met mn bek vol tanden. }:0

:oo :oo :oo _O- _O- _O- :')