Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mo_86 schreef:Zat vanmiddag te studeren in de bibliotheek en zat bij wijze van pauze dit topic te lezen. Heb echt momenten gehad dat ik er bijna in bleef van het inhouden van mijn lachbuien. Hilarisch topic dit!
Heb er zelf ook nog een paar:
Ik woon ook in een studentenhuis en een van m'n beste vriendinnen woont in de kamer boven me. Ze heeft ook nog eens een vriend. Ik werd laatst om vijf uur wakker van gebonk en gepiep en als ik net wakker ben, of beter iets haalt me uit mijn slaap, ben ik nou niet wat je zegt een uhm helder licht... Zeg maar gerust verstrooid. Ik werd dus wakker van gebonk en gepiep en oprecht het eerste wat ik dacht was: hebben we muizen?! Nog eens luisteren. Nee, geloof geen muizen. Hmm, misschien is mijn koelkast aan het overlijden. Nee ook niet. Ik ben oprecht m'n bed uit geklommen om te luisteren waar dat geluid nou vandaan kwam tot het kwartje viel... Aahaaaaaaaa. De volgende dag heb ik het natuurlijk wel even ingewreven![]()
Eentje van een paar jaar geleden:
Mijn eerste vakantie met mijn vriendinnen, je bent 17, geen ouders mee, waar ga je dan heen: juist, Salou. We sliepen in zo'n gehuurde bungalowtent op een jongerencamping dus daar werd ook wel het nodige geregeld. Op een avond had de buurman wel een erg leuk avondje; de hele tent schudde, er werd het nodige afgekreund en je hoorde alle geluiden tot in detail, dus je hoorde het ook lekker soppen en ploffen. Wij waren net terug van het stappen en konden toch niet slapen van die herrie dus zijn maar voor de tent gaan zitten. Zijn vrienden hadden er ook lucht van gekregen en zijn gezellig bij ons aangeschoven, om hem even lekker te kunnen verrassen als ie de tent uit zou komen. Het duurde wel even voor zij het licht had gezien en toen ze eindelijk klaar waren, had er zich een aardige groep op ons 'terras' gevormd. Je had hun koppen moeten zien toen ze de tent uitkwamen. Een van z'n vrienden:'zoooo was het lekker? Duurde wel even hè?!![]()