ga m zaterdag halen waarschijnlijk

http://www.mcgregorstore.com/COM-nl/Wom ... 2-2279-029
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jori_X schreef:@mirthe92: wauwik heb voor mezelf ook al besloten dat ik hem ga kopen! Maar ik wacht nog even want ik ga eerst een ipod touch halen. En het is nu toch nog te warm om hem te dragen! Maar ik ben dan zo bang dattie over een maand ofzo niet meer te krijgen is
Maar als je hem binnen hebt, zou je hett dan ff willen melden! Ben erg benieuwd hoe hij is en hoe de maat valt
edit: moet je vooraf betalen of kan het ook met acceptgiro?
Myrthe92 schreef:Tuurlijk, i will let you know! Helaas nog drie weken wachten![]()
Nee hoor, je kan ook gewoon met acceptgiro, heb ik ook gedaan, dus als hij niet goed is kan ik hem zo weer terug sturen.
Dus eigenlijk kan jij hem ook al gewoon bestellen.. eer dat hij er is zijn we bijna een maand verder, laat je die acceptgiro gewoon nog een week liggen, en dan heb je weer centjes!
jori_X schreef:Ik zal ook meteen ff een verzoekje indienen bij de weergoden: over 3 weken graag een dikke laag sneeuw
Emeraldo schreef:
Deze jas heb ik gekocht voor de komende winter. Het is een paardenjas, maar ik gebruik hem als normale jas.
_Fieke schreef:Emeraldo schreef:
Deze jas heb ik gekocht voor de komende winter. Het is een paardenjas, maar ik gebruik hem als normale jas.
en dat snap ik dan niet![]()
![]()
Maar dat zal wel aan mij liggenwel een leuke jas overigens!!
ik ben nogsteeds aan het dromen over mijn gaastra![]()
maar morgen sollicitatie en dat was de voorwaarde van me moeder om misschien die jas te krijgen dusssss
Shanna_W schreef:_Patriciaa schreef:hihi ik heb dus precies hetzelfde
maar ik weet niet goed welke maat ik moet bestellen
Want ik heb van shirtjes meestal M, maar mn jassen zijn soms M soms L...
Maar denk dat ik een L bestel.. Dan kan er ook nog een vest onder...
Ik heb bijna altijd S, dus ik hoop nu ook op een S?
Alleen ben ik altijd bang voor de lengte van de mouwen...
Hmmmmsss..
Ik heb nog een leuke pull gevonden dan zou ik die er direct bij bestellen, alleen twijfel ik dan bij deze tussen S en M
http://www.fashion-onsale.com/images/af ... ater-1.jpg