Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elco schreef:jameyskatje schreef:wat een schande!!!
lekker boeiend.
ze doen uberhaupt mee aan die vreemde gewoonte om voor alles maar de vlag uit te hangen.. stukje integratie. je moet eerst leren lopen voordat je kan rennen toch? de vlag hangt er, de kleur van de vlag is de volgende stap.
zou het in het nieuws komen als een immigrantengezin een nederlandse vlag buiten had hangen?
(*ping* een ideetje, misschien moet ik de geslaagde uit mijn omgeving eens tippen aan het persbureau.. niet geschoten altijd mis)
Ach jij weer..Jij gooit altijd je kont tegen de krib ook in andere topic's omdat je bent bekeerd tot de Islam..
Elco schreef:Ik vind jou altijd ongelovig irritant, misschien dat je dat kan/wil begrijpen..!!! Jij trekt altijd alles mee in je moslim gedachte als iemand het niet eens is met je zeg je altijd ja maar dat komt omdat ik "moslim"ben..Schei daar toch eens mee uit..!!!!
. Ik stel me voor dat er heel veel mensen zijn die het zo zien, en dan heeft het natuurlijk werkelijk niets te maken met een gebrek aan respect (dat kan IK er met de beste wil van de wereld iig niet van maken
)
.
Misser schreef:Wij hebben jarenlang een klein Zwitsers vlaggetje in de tuin gehad, vraag me oprecht af of TS dat ook provocerend vindt?
Deesiej schreef:En eigelijk wel jammer om te zien dat je Turkse/Marokkaanse vlag in de titel zet, want volgens mij zijn er genoeg andere "buitenlanders" die dit zo doen
Borg schreef:Ik zit hier helemaal niet mee, als docent ben ik voor iedereen blij als hij/zij een diploma haalt.
Maakt me niet uit wat voor vlag ze ook uithangen!
Moet je trouwens een kijken bij Nederlandse expats in het buitenland: vlaggen, haringen, pepernoten, noem maar op!
Of ze nu in Singapore of Washington zitten.

Ninx schreef:Wanneer we zaten te Bokken in 40/45 had er Joden gestaan.... Het schijnt altijd maar weer nodig te zijn dat een bepaalde bevolkingsgroep de l*l is.
Wanneer men het over criminele activiteiten heeft, dan gaat het nog ergens over.
Maar men heeft het over vlaggen, een andere keer gaat het over dames die ervoor kiezen hun haar te bedekken.
So f*cking what?! Allemaal futiliteiten... onzin, kleinzielig gepiemel.
Deze mensen moeten zichzelf in rap tempo gaan ontwikkelen, anders gaat het wel heel snel bergafwaarts in dit land.
snikky schreef:¨ik vind het kansloos persoonlijk...die mensen hebben hier gestudeerd, vaak ook nog met een studiefinanciering van onze belastingcenten, en dan nog hun eigen vlag buiten hangen???