ongeveer 10 jaar geleden begonnen we de weddenschap

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 14:53

Zonnetje, er werd hier op een gegeven moment gevraagd omtrend de donaties en het respectloos reageren, en ik kan me goed voorstellen dat niet alle bokkers zomaar geld willen geven maar eerst een antwoord willen hebben op zo'n vragen...en zo'n vraag kan er echt gerust tussenzitten zonder dat het kwetsend bedoelt is voor Nickyu. Als je een beetje leest weet je dat ik het hier wel héél hard voor haar opneem, maar je kan bokkers niet de mond toesnoeren als ze eerst een aantal vragen hebben (wèl als ze die gewoon in het topic smijten als echte beschuldigingen!).

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 14:55

Roosch schreef:
Wat een vreemde wending heeft dit topic genomen.
Moet eerlijk zeggen dat ik er flink van geschrokken ben.
Wat een paar herrieschoppers niet kunnen bereiken..

Heb net 15 pb's en een lading pagina's doorgelezen en ben nog niet wakker.
Weet niet zo goed wat ik moet doen.
Ik vind het heel erg dat dit verhaal zo in twijfel wordt getrokken.
Nicky moet kapot zijn van dit alles.

Ik roep iedereen op die zijn bijdrage geleverd heeft om goed na te denken over wat ze willen doen.
Ik geloof Nicky en ik vind het heel erg, dus ik heb er wel 2,50 voor over.
Ook al zou ze springlevend zijn, wat is nou 2,50 voor een medemens.
Zoals iemand anders zei, ik hoop dat ze hem dan over 10 jaar zelf mag weggooien.

Kom op zeg mensen, er zijn genoeg bokkers die nickyu in het echt kennen.
En ik hoop oprecht dat er een lefgozer meegaat naar het ziekenhuis van nicky.
Ik denk dat we hem/haar dan af kunnen slepen.

Ik wacht even de reactie van het moderatorteam af, maar mijn inziens gaat de actie gewoon nog door.
Mochten er mensen zijn die zich toch terug willen trekken uit deze actie, dan hoor ik het graag via pb.

Nicky heeft zelf al laten weten dat ze de actie niet meer ziet zitten en liever heeft dat al het geld weer wordt teruggestort.
Dat zou ik dan ook respecteren :j

tjady

Re: ongeveer 10 jaar geleden begonnen we de weddenschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 15:05

Als Nicky het niet meer zit zitten, vind ik dat heel verdrietig. Ik trek mij niet terug.
Ik wil voorstellen om het dan aan een goed doel te schenken en wat mij betreft, mag Nicky dat doel bepalen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 15:06

tjady schreef:
Als Nicky het niet meer zit zitten, vind ik dat heel verdrietig. Ik trek mij niet terug.
Ik wil voorstellen om het dan aan een goed doel te schenken en wat mij betreft, mag Nicky dat doel bepalen.

Ik zelf heb niet gedoneerd kwam te laat achter dat topic maar wat jij zegt vind ik een heel erg goed idee.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 15:17

tjady schreef:

Ik kan me daar alleen maar bij aansluiten :j

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 15:20

Mhh... Daar ben ik het dan minder mee eens.
Ik vond dit een mooie actie om voor iemand persoonlijk wat te doen.
Goeie doelen schenk ik zelf wel.

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 15:27

Ik kan me heel goed voorstellen dat Nicky dit niet meer wilt hebben. Dan heeft ze misschien helemaal een moet-bewijzen-dat-het-waar-is gevoel.Het is erg lief van alle Bokkers.
Helaas krijgt Nicky tenslotte het verwijt dat ze haar ziekte 'misbruikt'. Ja inderdaad, hè????!
Spijtig.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 15:30

annebe schreef:
Mhh... Daar ben ik het dan minder mee eens.
Ik vond dit een mooie actie om voor iemand persoonlijk wat te doen.
Goeie doelen schenk ik zelf wel.

Natuurlijk gun ik het in eerste instantie om persoonlijk wat aan Nicky te geven. Wilt zij dit echter echt niet, dan moeten wij haar mening daarover respecteren vind ik. Om dan toch wat (weliswaar misschien indirect) wat te betekenen, zou ik het mooi vinden als dat bedrag eventueel bijvoorbeeld aan goed doel, zoals de Kankerstichting zou worden geschonken. Mijn bijdrage terugtrekken doe ik toch niet en als het op zo'n manier toch nog van betekenis kan zijn, vind ik dat hartstikke mooi :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 15:34

Ik vond de camera inzamelactie niet ok, niet omdat ik het Nickyu niet gun, gun haar die camera van harte, maar meer omdat als het mij zou overkomen ik het absoluut niet zou willen of kunnen aannemen, ik vind dat voorbeeld van dat goede doel wel een heel mooi gebaar.
Het geld zal door de meesten namelijk al gestort zijn.
Maar die camera zou ik persoonlijk ook niet willen.

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 16:06

Val hier zowat van mijn stoel, wat een belachelijke reacties zijn er hier geplaatst :(
Zoiets doe je toch niet, imo heb je dan een hart van steen.
Zo zie je maar weer wat een mensenleven voor sommige waard is.....
Geloof dat ze het al moeilijk genoeg heeft en dan krijg je zoiets over je heen.
Is niet normaal dat ze zich hier moet verdedigen.

Mijn donatie blijft staan, maar wil wel dat hij gewoon aan nicky besteed word.....

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 16:14

Wat een ongelofelijk
MISSELIJK GEDOE
is dit zeg...

Deze jonge vrouw is ziek - of haar ziekte nu binnen een week terminaal is of pas ( en dat gun ik haar) over vele, vele jaren.. wat doet het er toe? De meesten hier willen vanuit medeleven en een goed hart haar dat plezier van een cameraatje gunnen en dan komt er de een of andere nare dame die als een zwarte donderwolk alles 'gecontroleerd' heeft en alles in twijfel trekt. Weet op te sommen wat deze vrouw allemaal al 'gegund' geweest is. Wat een akelig, zuur, naar mens ben je dan..
en dan begint nu het gezeik over een banketstaaf bijdrage van 2,50.. en dat pakt zo uit dat Nicky nu haast wel gedwongen is om haar wens te laten varen.

Ik gun Nicky die camera. Klaar!
Het andere topic zit op slot, maar ik zeg bij deze alsnog mijn bijdrage toe.
En voor de organisator van de actie: ik vul ieder bedrag aan dat nu door toedoen van dat zwarte wantrouwen, weer teruggetrokken wordt. Op voorwaarde dat het geld ook daadwerkelijk aan Nickyu besteedt wordt.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 17:49

xKatleentjex schreef:
Mambobeach, de reacties die verwijdert zijn waren écht niet gewoon kritisch vragen, die waren echt ronduit beschuldigen. Er werd niets gevraagd, er werd gewoon al zonder vragen direct vastgesteld dat Nickyu een vuile leugenaar was want ze is al 10 jaar tegen kanker aan het vechten en ze had 4 jaar geleden ook een zeer heftige periode, maar leeft nu nog...of iemand anders die heeft kanker en die zijn ziekteverloop ging zo en bij nickyu gaat het anders dus nickyu het is wel heel klaar en duidelijk dat nickyu niet weet waarover ze spreekt....zo werd het gezet.

Dat heb ik gelezen hoor. :)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 17:52

Jannepauli schreef:
Wat een ongelofelijk
MISSELIJK GEDOE
is dit zeg...

Deze jonge vrouw is ziek - of haar ziekte nu binnen een week terminaal is of pas ( en dat gun ik haar) over vele, vele jaren.. wat doet het er toe? De meesten hier willen vanuit medeleven en een goed hart haar dat plezier van een cameraatje gunnen en dan komt er de een of andere nare dame die als een zwarte donderwolk alles 'gecontroleerd' heeft en alles in twijfel trekt. Weet op te sommen wat deze vrouw allemaal al 'gegund' geweest is. Wat een akelig, zuur, naar mens ben je dan..
en dan begint nu het gezeik over een banketstaaf bijdrage van 2,50.. en dat pakt zo uit dat Nicky nu haast wel gedwongen is om haar wens te laten varen.

Ik gun Nicky die camera. Klaar!
Het andere topic zit op slot, maar ik zeg bij deze alsnog mijn bijdrage toe.
En voor de organisator van de actie: ik vul ieder bedrag aan dat nu door toedoen van dat zwarte wantrouwen, weer teruggetrokken wordt. Op voorwaarde dat het geld ook daadwerkelijk aan Nickyu besteedt wordt.

Het gaat ook niet om het geld, ik denk dat je het niet helemaal begrijpt omdat je daarop doelt.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 18:30

Zo, daar ben ik weer.

Ik kan kort en krachtig zijn.
Ik heb Nicky de vraag gesteld wat zij graag met het geld ziet gebeuren.

3 opties:

1. Iedereen het geld terugstorten, wat ik ook zeker zal doen mocht het zover komen.
2. Iemand opperde het doneren van het geld aan een goed doel.
Dit kan alleen als ook daadwerkelijk iedereen daarachter staat.
Persoonlijk stort ik dan liever het geld terug naar iedereen zodat ze zelf hun goede doel kunnen kiezen.
3. Alsnog Nicky de camera cadeau doen.

Ik vind het heel fijn dat veel mensen alsnog achter deze actie staan.
Ik betreur het feit dat het zo gelopen is en had eigenlijk gehoopt de actie nu al tot een goed einde te kunnen brengen.
Gaat mij natuurlijk nu ook weer veel tijd kosten terwijl het uiteindelijke doel van de actie waarschijnlijk niet tot zijn recht komt.

Ik hoor graag wat de mensen die gedoneerd hebben met het geld willen en ik vind het echt jammer dat het zo gelopen is.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 18:38

Roosch, ga toch maar voor de camera, denk ik. Nicky mag best weten dat er ook nog 100zoveel bokkers zijn die helemaal achter haar staan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 18:39

Dan reageer ik als eerste. Mij is die camera aan Nicky gegund. Ongeacht of ze nu wachtende is of niet. Ik gun niemand zo een ziekbed, of je nu nog 20 jaar zo mag leven of dat het dat niet gaat worden.

Ik vind het smakeloos hoe het is verlopen....Nicky is een bokker van lange tijd, iedereen die haar niet sympathiek vinden, hebben toch niet gedoneerd...had liever gezien dat ze hoofdschuddend achter de schermen elkaar hadden opgezocht en eventueel getemd hadden...maar hoe dingen gezegd zijn, vind ik smakeloos.

Voor mij mag Nicky met die camera uren plezier maken, het is haar mij gegund.

Ook snap ik heel goed haar wens een Z-paard te bezitten waar ze op kan zitten en met haar rijverstand kan rijden.

Heb zelf een paar jaar met een wrak van een lijf rond gelopen, met op stappen was al een inmense energieroof, heb een bomproef paard, maar geen Zer en dat is als je goede paarden bent gewend, een heerlijk iets om te hebben....ik ben niet meer zo,kan weer normaal mee doen, maar had ook zo iets, of stoppen met rijden of een paard dat opstappen is en wegrijden, geen kramp om teugels te moeten vasthouden, allen maar in je handen houden.....aandrijven niet nodig omdat je dan niet meer kunt. Weet hoe het voelt....

Wens Nicky nog vele jaren en voor iedereen die emoties hebben gekregen door dit voorval veel sterkte en medeleven met de al geleden verliezen.

Mocht er anders beslist worden met het geld, is het voor mij allemaal best. Het is gegeven....voor Nicky of voor goed doel...Maar als er niets wordt gedaan, dan gelieve mijn donatie naar Brookes Hospital...

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 18:39

Als ik haar was zou ik nu niet meer durven zeggen; Aan mij geven!

Toch vind ik dat we van het verzamelde geld gewoon een camera moeten komen en die aan haar moeten geven.
Dat was de intentie van de actie, dat sommige mensen dit moeten verpesten is erg jammer.
Nicky wordt daardoor in de verlegenheid gebracht, met zulke reacties durf je niks meer aan te nemen.

Ik zeg; Gewoon doorgaan met het oorspronkelijke idee :j

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 18:41

Zoals ik al via PM vertelde...
Ik ga voor optie drie t is Nicky onwijs gegund!!!!!

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 18:41

Hoi Nicky,

Ik wil je heel veel sterkte wensen deze periode.
Luister niet naar Bokkers, maar naar je eigen gevoel en naar de mensen waar je zeker van weet dat zij weten wat goed is.

Ik wens dit niemand toe.

Liefs,
Seline

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 18:42

Ook ik ga voor optie 3. Goede doelen steun ik zelf al :)

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 18:43

Blue_Eyes schreef:
Roosch, ga toch maar voor de camera, denk ik. Nicky mag best weten dat er ook nog 100zoveel bokkers zijn die helemaal achter haar staan!

Inderdaad :j

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 18:43

Ook ik ben er voor om gewoon te zorgen dat Nikcy die camera krijgt. Zij wou graag een goede camera, dit is een goede camera. Ik gung het haar, hoe dan ook. Ik hoop dat ze er nog jarenlang foto's mee kan maken.

Dus nicky, gewoon lekker aannemen die handel! Hij word je gegeven door vele bokkers die jou als symathiek, vriendelijk en aardig persoon kennen en die graag willen dat je hem hebt. Deze bokkers zullen je er later ook niet op aanspreken, zeker niet omdat je nergens om gevraagd hebt. Dit was een initiatief van een bokker, uitgevoerd door bokkers, voor 1 bijzondere bokker. Ik hoop dat je het zo kan zien en het alsnog aan wil nemen.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 18:46

Gewoon die camera naar Nicky.

noudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 18:54

Lalidan schreef:
Ook ik ben er voor om gewoon te zorgen dat Nikcy die camera krijgt. Zij wou graag een goede camera, dit is een goede camera. Ik gung het haar, hoe dan ook. Ik hoop dat ze er nog jarenlang foto's mee kan maken.

Dus nicky, gewoon lekker aannemen die handel! Hij word je gegeven door vele bokkers die jou als symathiek, vriendelijk en aardig persoon kennen en die graag willen dat je hem hebt. Deze bokkers zullen je er later ook niet op aanspreken, zeker niet omdat je nergens om gevraagd hebt. Dit was een initiatief van een bokker, uitgevoerd door bokkers, voor 1 bijzondere bokker. Ik hoop dat je het zo kan zien en het alsnog aan wil nemen.

Ben het helemaal met lalidan eens.
Dus voor mij ook gewoon een camera voor nicky

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 18:56

Lalidan schreef:

+1