Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:Wat een vreemde wending heeft dit topic genomen.
Moet eerlijk zeggen dat ik er flink van geschrokken ben.
Wat een paar herrieschoppers niet kunnen bereiken..
Heb net 15 pb's en een lading pagina's doorgelezen en ben nog niet wakker.
Weet niet zo goed wat ik moet doen.
Ik vind het heel erg dat dit verhaal zo in twijfel wordt getrokken.
Nicky moet kapot zijn van dit alles.
Ik roep iedereen op die zijn bijdrage geleverd heeft om goed na te denken over wat ze willen doen.
Ik geloof Nicky en ik vind het heel erg, dus ik heb er wel 2,50 voor over.
Ook al zou ze springlevend zijn, wat is nou 2,50 voor een medemens.
Zoals iemand anders zei, ik hoop dat ze hem dan over 10 jaar zelf mag weggooien.
Kom op zeg mensen, er zijn genoeg bokkers die nickyu in het echt kennen.
En ik hoop oprecht dat er een lefgozer meegaat naar het ziekenhuis van nicky.
Ik denk dat we hem/haar dan af kunnen slepen.
Ik wacht even de reactie van het moderatorteam af, maar mijn inziens gaat de actie gewoon nog door.
Mochten er mensen zijn die zich toch terug willen trekken uit deze actie, dan hoor ik het graag via pb.
tjady schreef:Als Nicky het niet meer zit zitten, vind ik dat heel verdrietig. Ik trek mij niet terug.
Ik wil voorstellen om het dan aan een goed doel te schenken en wat mij betreft, mag Nicky dat doel bepalen.
annebe schreef:Mhh... Daar ben ik het dan minder mee eens.
Ik vond dit een mooie actie om voor iemand persoonlijk wat te doen.
Goeie doelen schenk ik zelf wel.
xKatleentjex schreef:Mambobeach, de reacties die verwijdert zijn waren écht niet gewoon kritisch vragen, die waren echt ronduit beschuldigen. Er werd niets gevraagd, er werd gewoon al zonder vragen direct vastgesteld dat Nickyu een vuile leugenaar was want ze is al 10 jaar tegen kanker aan het vechten en ze had 4 jaar geleden ook een zeer heftige periode, maar leeft nu nog...of iemand anders die heeft kanker en die zijn ziekteverloop ging zo en bij nickyu gaat het anders dus nickyu het is wel heel klaar en duidelijk dat nickyu niet weet waarover ze spreekt....zo werd het gezet.
Jannepauli schreef:Wat een ongelofelijk
MISSELIJK GEDOE
is dit zeg...
Deze jonge vrouw is ziek - of haar ziekte nu binnen een week terminaal is of pas ( en dat gun ik haar) over vele, vele jaren.. wat doet het er toe? De meesten hier willen vanuit medeleven en een goed hart haar dat plezier van een cameraatje gunnen en dan komt er de een of andere nare dame die als een zwarte donderwolk alles 'gecontroleerd' heeft en alles in twijfel trekt. Weet op te sommen wat deze vrouw allemaal al 'gegund' geweest is. Wat een akelig, zuur, naar mens ben je dan..
en dan begint nu het gezeik over een banketstaaf bijdrage van 2,50.. en dat pakt zo uit dat Nicky nu haast wel gedwongen is om haar wens te laten varen.
Ik gun Nicky die camera. Klaar!
Het andere topic zit op slot, maar ik zeg bij deze alsnog mijn bijdrage toe.
En voor de organisator van de actie: ik vul ieder bedrag aan dat nu door toedoen van dat zwarte wantrouwen, weer teruggetrokken wordt. Op voorwaarde dat het geld ook daadwerkelijk aan Nickyu besteedt wordt.
Lalidan schreef:Ook ik ben er voor om gewoon te zorgen dat Nikcy die camera krijgt. Zij wou graag een goede camera, dit is een goede camera. Ik gung het haar, hoe dan ook. Ik hoop dat ze er nog jarenlang foto's mee kan maken.
Dus nicky, gewoon lekker aannemen die handel! Hij word je gegeven door vele bokkers die jou als symathiek, vriendelijk en aardig persoon kennen en die graag willen dat je hem hebt. Deze bokkers zullen je er later ook niet op aanspreken, zeker niet omdat je nergens om gevraagd hebt. Dit was een initiatief van een bokker, uitgevoerd door bokkers, voor 1 bijzondere bokker. Ik hoop dat je het zo kan zien en het alsnog aan wil nemen.