Specials schreef:Adil: De ultieme pvv smiley's haha
WILDERS!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Adil18 schreef:8nnemiek schreef:![]()
Ik stem PVV, vrees mij
Oh mijn god, jouw smilie doet 't 'm helemaal!
Geef me 5 minuten om weer op mijn stoel te klimmen...!![]()
bnb schreef:De PvdD wil ook een stop van de immigratie van ongeschoolde en laaggeschoolde arbeiders uit Turkije en Marroko maar is niet zo rigoreus als de PVV, misschien een optie??![]()
Wat ik jammer vind is dat niemand klaarblijkelijk de moeite neemt om hun hele programma eens te lezen, zij hebben een groot aantal punten die niets met dierenleed te maken hebben, lijkt me logisch, maar daar hoor ik niemand over! Ook worden zij steeds afgerekent op het niet bijvoeren van de dieren in de Oostvaardersplassen, maar is er dan èèn partij waar je het helemaal en 100% mee eens bent?
Voor de rest zijn zij zeer diervriendelijk en milieubewust bezig!
Citaat:Sociaal- en financieel-economische doelstellingen
- verhoging van de WW-uitkering; beperking van de WW tot één jaar
- invoering van een inkomensafhankelijke kinderbijslag
- invoering van een accijns op vlees van 2 euro per kilo
- verhoging van het BTW tarief op dierlijke eiwitten (vlees, melk, kaas, boter en eieren)
Tallie1979 schreef:En wat denkt Mw Thieme te gaan doen aan de grote hoeveelheid dieren die straks niet geslacht worden of het overschot aan dierlijke producten en het overschot aan mest omdat geen mens meer vlees/kaas/eieren etc eet?
c_alsemgeest schreef:Ik ben bij de pvdd het geheel niet eens met hun economische beleid...Citaat:Sociaal- en financieel-economische doelstellingen
- verhoging van de WW-uitkering; beperking van de WW tot één jaar (idem VVD)
- invoering van een inkomensafhankelijke kinderbijslag (idem VVD, maar dan verkapt in een andere subsidie)
- invoering van een accijns op vlees van 2 euro per kilo
- verhoging van het BTW tarief op dierlijke eiwitten (vlees, melk, kaas, boter en eieren)
Invoeringen van meer accijns... verhoging WW...
Chubby schreef:Tallie1979 schreef:En wat denkt Mw Thieme te gaan doen aan de grote hoeveelheid dieren die straks niet geslacht worden of het overschot aan dierlijke producten en het overschot aan mest omdat geen mens meer vlees/kaas/eieren etc eet?
Kom op, vraag een aanbod. Minder vraag = minder aanbod. Al zal het economisch gezien wel even wringen aan de kant van de aanbieders dan.
8nnemiek schreef:Van mij mag vlees best wat minder worden gegeten hoor. Minder vraag = minder dieren die gefokt hoeven te worden. En van mij mogen ook de 'kip, het meest veelzijdige stukje vlees'-reclames worden verboden![]()
Maar vlees duurder maken vind ik niet te oplossing. Maak dan het biologisch vlees en vega spul goedkoper door er bv geen btw bij te rekenen ofzo..
Bij eieren kon het toch ook? Legbatterij-eieren worden al helemaal niet meer verkocht in supermarkten.
Myukii schreef:Maar vlees duurder maken vind ik niet te oplossing. Maak dan het biologisch vlees en vega spul goedkoper door er bv geen btw bij te rekenen ofzo..
Tallie1979 schreef:Wow, accijns op vlees? Accijns op dierlijke producten?
En wat denkt Mw Thieme te gaan doen aan de grote hoeveelheid dieren die straks niet geslacht worden of het overschot aan dierlijke producten en het overschot aan mest omdat geen mens meer vlees/kaas/eieren etc eet?
Over milieu verzieken gesproken zeg