Nadat de wolken uit het niets waren verschenen, verdwenen ze ook ineens weer in het niets. Toen een tijd weer wolkeloos gehad nu weer wolken met zon. Al met al echt geen slecht weer en ja, ook ik krijg aardig kleur.
Heerrrlijk weer gehad!! We waren een paar dagen in Bloemendaal! Vrijdag rond een uur of half 1 op het strand en om 2 uur zag je helemaal niets meer!! De zee was niet meer te zien en nouja niks meer eigenlijk. Heel koud werd het ook opeens. Dus wij maar besloten om om een uur of 4 weer terug te gaan naar het hotel... Rijden we 2 min en weer een strak blauwe lucht! Echt heel vreemd. En zaterdag ochtend/middag was het precies het zelfde.
Hier in Hoorn is het ook super! 22 graden.
Claudia78
Geplaatst: 23-05-10 19:44
Hier in het noorden van friesland ook heerlijk de hele dag met visitte buiten gezeten. Ben nu alleen zo rood als een kreeft ondanks dat ik me ingesmeerd heb oew...auwww
Hier ook. De hele dag lekker buiten op de camping. En ik ben verbrand. Nek, armen, hals, en zelfs mijn scheenbenen. Hoofd valt mee die was al wat voorgebruind. Maar aiaiaiai. Dit word de hele avond smeren