Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Andante schreef:Jeetje, tweede les al op de snelweg? Da's snel.
Voor de mensen die al een rijexamen gepland hebben: wanneer heeft jullie instructeur deze gepland? Dan bedoel ik met hoeveel lessen ongeveer.
Ik heb afgelopen rijles, vrijdag, zo ongeveer alleen maar in de file gestaan. Superdruk, dus wat dat betreft wel weer eens goed, maar erg leuk wordt het er niet van. Achteraf wel flink gelachen, hij had me naar een verkeerd adres gestuurd en we waren al veel te laat door de drukte. Erg grappig om je instructeur door de stad te zien racen, plankgas door de straten
![]()
.
Kitty__ schreef:Mijn instructrice heeft mijn examen pas aangevraagd na ongeveer 35 lessen en ik kan pas in april op hier.. dus op tijd aanvragen is wel fijner
Het gaat nu elke les zo,
Instructrice: Hoe vind je dat je nu rijd?
Ik: Nou.. gaat wel lekker eigenlijk.
Instructrice: Precies, vind ik ook.
En dan heb ik nog een stuk of 10 lessen tot mijn examen
SecretLIN schreef:haha wat willen jullie allemaal luxe auto's zeg!
Of ik ga (als ik me rijbewijs haal) in onze vw transsporter rijden of ik wil een kleine auto
mini cooper vind ik super (maar te duur)
maar een opel tigra of een kleine jeep of een fiatje panda (de nieuwere) lijkt me ook wel leuk
SecretLIN schreef:Lijkt me echt leuk ook maar ben wel zenuwachtig.
Ga zo bellen voor een afspraak voor mijn eerste rijles
Ik heb wel last van te korte achillespezen ik hoop dat dit geen belemmering is of wordt met gas geven en remmen haha (oke ik ben beetje hyper)
Via welke websites kun je online oefenen?
En welke boeken raden jullie aan voor theorie te oefenen?
Moet een vragenboek en een leerboek hebben
landvrouw schreef:Ik heb net mijn rijbewijs gehaald en spijt van de manier waarop ik le s heb gehad..
Het rijonderwijs in stappen,, is niet voor mij weggelegd hoor!!!
ik heb nog mijn theorieboeken liggen, als iemand ze wilt overkopen??? Graag! (PB medan)
voor de rest...: alleen rijden is echt vet...niet meer zo'n zeurend iemand naast je(A)