BlackEyed schreef:Eigenlijk creëer je dan wel zeurende klanten, als ze eenmaal door hebben dat ze dan spullen gratis krijgen
En daarom ben ik bij zeurende klanten een pak koppiger dan bij aardige!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Nancy schreef:Ja precies, als ze dan maar alles weg geven, om-er-maar-vanaf-te-zijn.. Dan blijven ze zeuren en zeiken over alles wat los en vast zit..
Ik persoonlijk had mijn gast ook niet zomaar binnengelaten,, maar ik was even weggelopen, want ik was ook behoorlijk geirriteerd
BlackEyed schreef:Eigenlijk creëer je dan wel zeurende klanten, als ze eenmaal door hebben dat ze dan spullen gratis krijgen![]()
Ik vind de Jumbo een erg fijne winkel en het komt echt niet in me op op tegen het kassameisje te gaan zeuren.
Misschien omdat ik er zelf ook een ben geweest
Maritje1991 schreef:zeuren dat de broodjes te warm zijn:S waar hebben we het over! Klanten hebben altijd wat te zeuren! Ik heb nu gelukkig 4 weken vakantie, maar moet zeggen dat ik nu vooral klant ben en me ook kan irriteren aa winkelpersoneel :X
Clauwtje schreef:Ik had ook ergens gelezen in dit topic, de reactie's op wilt u het bonnetje/tasje...Sindsdien erger ik me er aan als iemand zegt : hang maar boven je bed, ik krijg het toch niet terug....hahaha mensen zijn zo on-orgineel af en toe...
BlackEyed schreef:Clauwtje schreef:Ik had ook ergens gelezen in dit topic, de reactie's op wilt u het bonnetje/tasje...Sindsdien erger ik me er aan als iemand zegt : hang maar boven je bed, ik krijg het toch niet terug....hahaha mensen zijn zo on-orgineel af en toe...
- Ik krijg het toch niet terug van de belasting.
- Nee dank je, ik heb al behangen.
- Nee, ik spaar ze niet.
Jeszica schreef:Ik was vandaag druk met een klant, mijn collega was druk bezig met 2 klanten en andere collega was ook bezig een probleempje op te lossen. Komt er een vrouw tussendoor met een electrische fiets die niet bij ons gekocht was. Daar willen wij sowieso niet te veel mee doen omdat je heel vaak die dingen niet eens mag repareren etc. zonder dat ze aan een pc zitten.
Anyways, ik was bezig de klant iets uit te leggen, komt mevr. er tussendoor schreeuwen. "Ik moet iets verbuigen aan mijn fiets, is er iemand die wat weet over fietsen hier?!?!". Ik antwoorde dat mijn collega's momenteel erg druk waren.
"Weet je dat wel zeker? JA HALLO?! ga eens kijken!". Mevrouw, ik ben bezig voor een klant en weet dat mijn beide collega's druk zijn...
"Ja hallo, wat moet ik nu dan? Ik kan niet fietsen. Het is maar even werk hoor, dat weet ik zeker! Ik ben net gevallen met de fiets en ik moet toch echt verder!". Mevrouw, wij zijn allemaal bezig, gaat u even richting Dirk Blok (een fietsenmaker die ook in het centrum zit) die kan u vast wel helpen..
Zucht... Ik snap dat niet, je ziet 2 van de 3 mensen (mijn andere collega stond om de hoek, met klanten voor 2 vouwfietsen bezig en een afstelling van een electrische fiets van een klant tegelijk) die druk zijn en dan nog er zo tussen door zeiken. Ik weet dat ik dan niet netjes reageer, ik ben druk bezig en ga dan nogal kortaf doen naar mensen die er zo tussendoor komen walsen. Wacht maar even op je beurt hoor...
colinneke schreef:Zoiets heb ik ook een keer gehad. ik stond alleen in de winkel en was een oudere mevrouw aan het helpen. Sta er een vrouw al te roepen KASSA. Dus ik roep dat ik er zo aan kom. Verder met het helpen. Nog een keer KASSAAAAAAA. Ik: Ja ik kom er zo aan.
Dus de oudere mevrouw zei van ga maar naar de kassa meisje. Ik: Nee ik ben u aan het helpen en ze moeten maar even wachten![]()
Komt die vrouw weer: KASSA ik sta al de hele tijd te roepen hoor. mijn reactie Ik heb maar 2 handen en ik ben deze mevrouw aan het helpen zodra dit klaar is kom ik. Die vrouw heeft nooit meer gegild dat ze bij de kassa stond.
colinneke schreef:Zoiets heb ik ook een keer gehad. ik stond alleen in de winkel en was een oudere mevrouw aan het helpen. Sta er een vrouw al te roepen KASSA. Dus ik roep dat ik er zo aan kom. Verder met het helpen. Nog een keer KASSAAAAAAA. Ik: Ja ik kom er zo aan.
Dus de oudere mevrouw zei van ga maar naar de kassa meisje. Ik: Nee ik ben u aan het helpen en ze moeten maar even wachten![]()
Komt die vrouw weer: KASSA ik sta al de hele tijd te roepen hoor. mijn reactie Ik heb maar 2 handen en ik ben deze mevrouw aan het helpen zodra dit klaar is kom ik. Die vrouw heeft nooit meer gegild dat ze bij de kassa stond.