Ik den dat we gemiddeld tussen de 200 en 250 per maand uitgeven aan boodschappen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Issy schreef:Ik heb maar 30/40 in de week om te besteden, anders zou ik mijn paard niet kunnen houden.[naam] schreef:Ik woon op mezelf en geef maandelijks tussen de 60 en 90 euro uit..
Moet er wel bijzeggen dat ik nooit naar dure winkels ga, meestal Aldi of Lidl, dus dat scheelt.
Dat is maar 20 euro per week, hoe doe je dat, en wat koop je dan?
KoudbloedKim schreef:Dat is maar 20 euro per week, hoe doe je dat, en wat koop je dan?
Ik heb maar 30/40 in de week om te besteden, anders zou ik mijn paard niet kunnen houden.
Op het moment ben ik op dieet, en geef ik hooguit 50 euro uit.
Nu met dieet koop ik eieren, komkommer, cup-a-soup, en heel veel thee.
Ik probeer zoveel mogelijk te sparen voor als ik een keer in nood kom.
Maar gaat prima hoor! Ik red me best.
Ik zou pas wat tekort komen als ik Kim niet meer in mijn leven had.
Issy schreef:Die 50 euro is per maand.@kimkoudbloed, Als dat je dieet is dan kom je een hoop voedingstoffen tekort, en klinkt het niet als een gezond dieet.
Met 50 euro per week zit je al op 250 euro per maand, dat is wat anders dan de 60 tot 90 euro per maand wat je eerst aan gaf.
nowornever schreef:KoudbloedKim schreef:Ik zou pas wat tekort komen als ik Kim niet meer in mijn leven had.
maar als jij niet gezond eet ( misschien eet je wel genoeg maar zie geen groente en fruit) heeft kim op de duur ook niks aan jou. Hou je daar wel rekening mee.
KoudbloedKim schreef:Laat maar gewoon dan..