Joto schreef:Jolise
2de naam is Yuandi = You and i, en dan de o weg halen.. Te diep in het glaasje gekeken met namen bedenken..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilzas schreef:Shego schreef:Bij ons in de buurt wonen van die tokkies mensjes en die hebben hun zoon Sjonnie genoemd.
Hoe hun dochter heet weet ik niet maar het is een verschrikkelijk verwend kind van 10 jaar met een staartje bovenop haar hoofd.wat doe je je kind dan aan
Anita natuurlijk!
Avalon_ schreef:Tellie schreef:Marchador schreef:
Echt waar?
Wat een ontzettend stoere naam! Ik kende Avalon alleen van een hengst, maar ik vind het een hele stoere naam.
Stomme vraag misschien, maar weet je hoe je ouders er op gekomen zijn? Ik heb je naam echt nog nooit eerder gehoord namelijk.
Avalon is het eiland/kasteel uit het verhaal van King Arthur.
Klopt, maar mijn ouders kwamen toendertijd mijn naam tegen in de krant. Pas later bleek hier een boek en een verfilming van te zijn gemaakt. (The Mists of Avalon)
Die zijn natuurlijk aangeschaft, en in het boek komt ook de naam 'Vivianne' voor. Hier is later mijn zusjes naam 'Vivian' uit voortgekomen.
Leuk trouwens om te horen dat mensen mijn naam zo leuk vinden.
Maar ben toch echt een meid, voor de duidelijkheid. Al wordt de naam ook voor hengsten gebruikt.