-9 is het hier.. Ik vind het echt heerlijk dit weer! Vandaag heerlijk zonnetje, ben met een van de honden naar het ijsselmeer gelopen. Woon als het ware aan het ijsselmeer! Super veel mensen liepen al op het ijsselmeer, maar ik vertrouw het nog niet helemaal. Net bij de paarden was er alweer dikke mist, wel weer heel erg mooi om te zien. Heb foto's gemaakt van gisteren en vandaag ook. Zal kijken of ik ze op de laptop krijg.
Brr hier is het best koud, net boodschappen gedaan en ik ben blij dat ik weer binnen ben.
Ingmar_
Geplaatst: 08-01-10 19:27
Rienn schreef:
Het is een hele witte vlakte, door de sneeuw natuurlijk. Echt mooi om te zien.
Neem aan dat het kanaal ook niet elke winter dicht is?! Dus beetje bijzonder
Ik rij er sowieso niet zo vaak overheen, maar het viel me wel op
Da's inderdaad wel mooi
Erna_
Geplaatst: 08-01-10 19:28
Het is hier ook koud: -6 toen ik net van stal terug naar huis ging. Waar niet gestrooid is, is het echt spekglad. Ik ging bijna een paar keer onderuit op de stoepen
Pff, ik baal! Kan mijn foto's niet van mijn telefoon op mijn laptop krijgen :S
Nouja, ik moet weer naar buiten.
Sleeper
Geplaatst: 08-01-10 19:44
Nou 'gezellig' 1,5u naar stal gelopen. Duidelijk; het zout is op, er was een stukje met zand gestrooid maar daarna was het lopen ipv fiets. Op de terugweg de helft gelopen en toen maar een bus gepakt. Zucht maar eens diep.... Wel lekker warme choco met extra slagroom gemaakt toen ik thuis was. Maakt het gladheidsleed een beetje goed En morgen weer met frisse tegenzin gaan glibberen.
jesito
Geplaatst: 08-01-10 19:49
poeh, voor morgen staat er veel sneeuw en wind, dus een sneeuwstorm. ben de sneeuw een beetje zat aan het worden.