Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jibbel schreef:Wacht maar tot je de spullen van Dyonne ziet!!! Dat is echt waanzinnig veel!
Ik heb trouwens ook nog eea uitgezocht en erbij gedaan, ik kan er maar vanaf zijn!
Heb je al een beetje een idee wanneer je tijd hebt om alles te halen? Dan hou ik er even rekening mee!
haflingertje schreef:Nou het lijkt wel alsof ze hier in limburg nergens wat kunnen gebruiken?
Die manege in sittard heb ik een dikke week geleden gemaild en niks terug gehad, en zo nog een in de buurt waarvan ik niks hoor..
Wordt er een beetje kriebelig van.. Wil je iets doen voor ze en dan laten ze niks horen
BrittKitt schreef:Nah mooi is dat, hebben we daar nou al die spullen voor opgestuurd?
Zooist schreef:Hahaha! Genoeg goede doelen die wel graag spullen willen hebben hoor!
Halflingertje, wat konden ze nou wel gebruiken? Ik heb inmiddels alles liggen. Misschien kunnen we volgende week Wrens afspreken om de boel te ruilen. Ik ga dan naar Den Bosch.
BrittKitt schreef:Was ook maar een geintje
Weet dat je er een hoop moeite in hebt zitten, idd jammer dat ze niet reageren. Ook wel een béétje dom van ze, je zal ze nog eens benaderen voor gratis spullen.