maargoed de curator mag dit gaan doen......... die mag bij partij A van de BV Nederland het geld wegpeuteren wat partij B van de BV Nederland van mij wil hebben
was al benieuwd hoe het verhaal zou gaan verlopen. Balen zeg... Schiet niet op zo. Succes met vechten nog!
KiWiKo
Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-10 12:36
maar he, ik heb ze beloofd dat ze er beter voor kunnen zorgen dat ik aan het werk blijf............ want als ik niks meer te doen heb, dan ga ik er zeker achteraan en dan zijn ze mijn!!!
uitstel van betaling. Dan mogen er geen kosten meer opgevoerd worden door schuldeisers.
niet kunnen betalen kost echt een berg centen
Anoniem
Geplaatst: 28-04-10 17:17
Surseance van betaling is een formeel uitstel van betaling als je niet meer aan je financiele verplichtingen naar je crediteuren kan voldoen. In de praktijk is het een voortraject van een faillissement en geef je het crediteurenbeheer uit handen aan een curator. Dacht ik uit mijn hoofd .
nee al mijn clienten hebben een PGB en kunnen naar een voor mij bekende zorginstelling.
Ik heb het helemaal gehad met zorgland............ zo corrupt, zo naar en ik kan daar niks mee........ Ik wil voor mensen kunnen zorgen. Maar in Nederland mag je alleen voor mensen willen zorgen als je er zelf ontzettend veel beter van word en alle middelen al dan niet sociaalverantwoord daarvoor aangrijpt......
en daar pas ik voor.
Ik wil eerlijk zaken doen, niet rijk worden over de ruggen van mijn clienten en zorgverleensters. maar dat is niet meer mogelijk in de zorg...... helaas!
pmarena
Geplaatst: 28-04-10 17:49
Ach , dus dit is het einde van de nalatenschap van je moeder , sneu hoor dat het zo gelopen is.
Maar wie weet komt er nu wel een veel fijnere periode aan met wat meer tijd voor privé-dingen , wat meer rust in je hoofd ?
Dat zal ook vast wel weer eens lekker zijn als dit eenmaal helemaal afgewerkt is , en je wellicht nog even om je heen geschopt hebt ?