Had 6 fout bij het eerste deel, 2 in het tweede

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
__inge__ schreef:Gefeliciteerd Aranel!
Nog 1 nachtje slapen...!
Mowoah schreef:Jammer lieffiefi! Wel echt balen, zakken op van die banketstaaf puntjes.... Weet je al wanneer je de 2e keer op mag? (ongeveer)
Ik hoop niet dat je die man iets aan gaat doen?Hou de eer aan jezelf.
Nagini schreef:Een wraak actie is onzin natuurlijk.
Rijd jou instructeur niet mee?
Wij kunnen er uiteraard verder niet veel van zeggen, behalve dat het echt heel jammer is.
Maar stond je nu met links afslaan op de rechterstrook van het linksafslaan? Dat is toch juist de bedoeling?
Vind het wel een beetje apart, maar goed.. wij horen maar 1 kant en we zijn er niet bij geweest.
Nagini schreef:__inge__ schreef:Gefeliciteerd Aranel!
Nog 1 nachtje slapen...!
Ik ook
Ben je al erg zenuwachtig.
Ik krijg alleen zo'n kriebel als ik denk van oh morgen!
En als ik met andere dingen bezig ben vergeet ik het zeg maar.
Hoop alleen dat ik de auto niet zo vaak als vandaag laat afslaan
Nagini schreef:Weinig aan te doen helaas. Iemand typte dat hier laatst overigens... zo'n voorvallen hoeven niet per se de precieze redenen van zakken te zijn.
Die rotonde kan bijv ook zin dat je te hard aan kwam rijden op een onoverzichtelijk stuk weg en dat je dan eigenlijk te laat met reageren was en dat kan weer leiden tot gevaar.. blabla.
Ik vind het alleen een beetje dom dat hij zichzelf zo formuleert als 'je had 1 meter eerder moeten remmen en dan was je geslaagd'. Jezus, wees niet zo'n eikel en kijk daar dan doorheen. 1 meter te vroeg of te laat hoort geen reden van zakken te zijn (tenzij je iemand aanrijd natuurlijk..![]()
)
Nagini schreef:Heb zojuist mijn laatste les gehad. Heb de auto wel 6x af laten slaan. Ik was niet echt zenuwachtig ofzo. Misschien een beetje.. Zette 'm te vaak in de 3 ipv de 1.
Enorm irritant.
Volgens mijn rij-instructeur komt 't goed. Ik kijk goed ik rijd goed.. Heb dat gevoel zelf ook wel maar je weet maar nooit he zo..