Ik heb een half jaartje zoveel munten gespaard dat ik met gemak 2x enkeltjes Rotterdam-Groningen kon betalen in munten (jaja dat heb ik ook echt gedaan toen ik geen geld op m'n pas had )
Ik ging gisteravond met de trein van 23.34 met nog wat mensen vanuit Den Helder naar Anna Paulowna/Schagen. In Den Helder stond de trein er dus al dus we gingen lekker zitten, onder. T was donker en er werd ineens op dat raampje geklopt, stond de machinist daar met een heel eng hoofd! We schrokken ons echt rot en die man lachen natuurlijk Later kwam er nog een aardige conductrice(?) waar we ook van schrokken en die zei dus dat het de machinist was, haha
Ik zit nu op Gouda tussen heren die met zijn alle naar een voetbalwedstrijd (?) gaan. Leuk, al die koren. Net stond er een ICM op spoor 4. Nog nooit gezien.
Gisteravond mijn logee in Enschede op de trein naar Münster gezet. Het blijft toch wel wat hebben, dat interregionale treinverkeer. Leuke treinen ook, die dingen van de Regionalbahn. Net als de Sprinters die op mijn traject rijden.
Anoniem
Geplaatst: 23-11-09 02:30
Wij hebben vandaag een boom aangereden bij Bunnik . Trein was een beetje stuk, maar verder gelukkig niemand gewond o.i.d.
Inoterry
Geplaatst: 23-11-09 10:12
Beetje een domme boom, dat die zomaar overstak . Maar een klap geeft het wel . Ik heb het wel eens gehad dat er een flinke boomstam onder de trein vastzat, op een plek waar geen bomen stonden .
Misschien eens een bomenfluisteraar erop af sturen
Anoniem
Geplaatst: 23-11-09 11:03
Ik had net een Moment. Op Rta dendert er een intercity voorbij met 10 min vertraging. Op het bord stond ook dattie die vertraging had. Er zaten mensen in.. Maar nog geen 3 min later was daar wel de juiste intercity. Wordt alles tussen Gouda en Den Haag omgeleid via Rtd?
En mijn ICMmetje heeft vierkante wieltjes. Met wegrijden was het echt bonk bonk bonk bonk
Nee trein naar DH rijdt gewoon, ik zat net in de stoptrein naar DH vanaf Gouda en op ypenburg werden we voorbij geraasd door een IC waar niemand in zat
Jup, doffe ellende. Kapotte bovenleiding bij Amersfoort, worden bussen ingezet. Intercity naar Groningen rijdt wel op tijd gelukkig. En het regent HEEL hard