Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
!
Judith_M schreef:Theorie gehaald!![]()
Ging echt heel slecht, voora; gevaarherkenning. Mag je 12 van de 25 fout hebben. En ik heb, juist, 12 van de 25 foutDus precies!
Bij theorie heb ik 2 foutjes waarvan 1 te laat gedrukt.
..
Paula schreef:Geslaagden gefeliciteerd.![]()
Is het zo dat je met je afrijden kunt krijgen dat je met TomTom moet rijden?
bij mijn ttt vroeg hij of ik met tom tom kon rijden, dit heb ik eigenlijk nog nooit gedaan. Deze hebben we toen ook niet gebruikt maar hij gaf wel aan dat we dit moesten oefenen met de lessen. Het kan zijn datie zegt rij maar naar huis, of volg de bordjes helmond maar of inderdaad met TomTom. Paula schreef:Geslaagden gefeliciteerd.![]()
Is het zo dat je met je afrijden kunt krijgen dat je met TomTom moet rijden?
) en de bestemming kiezen. Ze zei wel dat ik door het navigatiesysteem inderdaad wat minder goed ging rijden (omdat ik het dus moeilijk vind om dat ding te begrijpen dus ik let meer op de route dan op het verkeer) maar ze zei dat ik met afrijden ook gewoon moet aangeven dat ik het navigatiesysteem niet prettig vind.
Nog nooit gedaan en dacht ook echt dat dat niet voorkwam...
vond het opzich wel iritant omdat je best wel moet kijken waar je nou precies af moet, zo'n levende 'tomtom' naast je is dan toch wat makkelijker
maargoed instructrice zei idd ook dat je met examen er waarschijnlijk ook mee moet rijden dus toch maar wat oefenen.
) maargoed dan zullen we dan wel zien
\
Dat was wel erg makkelijk aangezien ik in mijn lessen zo vaak zelfstandig naar huis moest rijden .. Hoefde geen tom tom te gebruiken op examen, werd niet eens over gepraat .. Wel 1x gebruikt in de les..
..
.
Ier schreef:Oh ik weet ook niet hoe ik ergens moet komen...
al weet ik het CBR bij ons nog wel te vinden, maar of ik er dan ook daadwerkelijk kom.
Daarbij zijn bij ons nog stukken afgesloten ook

als ik ergens aan de andere kant van de stad ben dan weet ik echt niet meer hoe ik daar moet komen hoor

)
)