Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chivance schreef:Ik bedoel dit niet als een verwijt, maar ik heb de indruk dat de TS dit topic een beetje links laat liggen omdat de meesten hier zich niet kunnen vinden in haar beslissing om met haar partner verder te gaan. TS het is niet omdat men een andere mening heeft, dat men de jouwe niet respecteert.
slimmerik schreef:Ik hoop dat je ècht voor je vriend kiest en niet voor het materieële. Dat idee krijg ik nl. Je zit daar wel goed en weet niet waar je anders heen moet. Dan is het wel heel gemakkelijk om te zeggen dat je nog van je vriend houdt en bij hem blijft.
Vertrouwen kun je hem nooit meer idd. Vier jaar..... het is me nogal een tijd. En als ie zo slim en sluw is..... wie zegt dat zij de enige was?
cremellogek schreef:Wat ik vooral graag wilde horen waren succesverhalen, is er nog leven na vreemdgaan. En gelukkig heb ik er toch een aantal gehoord, voornamelijk via PB. Dat geeft mij toch hoop.
En mocht het niet gaan, dan zal ik alsnog vertrekken. Maar het zou me altijd dwars zitten als ik de relatie geen kans hag gegeven terwijl het nog goed zou kunnen komen.
Typisch dat veel bokkers het over eigenwaarde hebben, want dat is iets wat helemaal niet speelt nu.
Yinnar schreef:Ik denk dat de meesten het hebben meegemaakt en weten dat het slagingspercentage praktisch nihil is. Jij gaat uit van een paar PBtjes waarbij het geslaagd is terwijl er meer mensen je anders vertellen.
Jenna schreef:Ik vind het vooral heel knap dat je het aandurft. Ik geloof niet dat ik zo sterk als jij zou zijn. Sterker nog ik weet dat ik niet zo sterk als jij zou zijn en gewoon niet eens meer zou vechten.
Ik wil je heel veel sterkte en kracht toewensen en ik hoop echt dat jullie hier uit komen.
Maar 4 jaar...pfoeh..het is niet even een slippertje. Maar goed dat weet je zelf ook wel intussen
cremellogek schreef:Nou dat valt dus heel erg mee. Heel veel mensen reageren hier en zeggen meteen "ik zou dit, ik zou dat". Die hebben zoiets zelf niet eens meegemaakt. Van degenen die het wel hebben meegemaakt is er een groot deel wat er meteen een punt achter heeft gezet. De mensen die in zo'n situatie zaten en wel de relatie hebben gebrobeerd te redden, is het zo'n beetje fifty-fifty waarbij het wel en niet goed ging. Dat geeft voor mij toch een stimulans om te proberen er wat van te maken. Zeker aangezien we ondanks alles toch gek op elkaar zijn.
Ilzas schreef:Onzin, poppetje. Een groot deel van de mensen die hier reageren heeft juist wel iets soortgelijks meegemaakt en een groot deel heeft het ook juist wel geprobeerd, maar het is niet gelukt. Maar goed, jij wilt gewoon echt alleen lezen wat je wilt lezen.