Het is hier net even 10 minuten droog. Maar donkere wolken aan de lucht pfff niet normaal. De wind die ze voorspeld hadden had ik wat erger verwacht, dus al met al valt het mee gelukkig.
Miep... en ik wilde rijden vandaag Meneer zal het wel weer te glad vinden
natascha44
Geplaatst: 10-07-09 09:57
Hier hoosbuien en vette wind , Lijkt echt wel herfst in juli, leuk als je op vakantie bent!! Zo puf je bij 30 graden, zo kan de kachel bijna weer aan.. oliebol moet nog staatsloten halen Ik baal nu alweer van het weer
pattison13
Geplaatst: 10-07-09 09:59
REGEN REGEN REGEN maar de zon schijnt wel.
Anoniem
Geplaatst: 10-07-09 10:03
A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-07-23 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik wil rijden!! Maar het regent nu. Hoop dat het straks droog is.
sam98
Geplaatst: 10-07-09 10:06
Ik meld me ook maar even.
Wij zijn nu op vakantie in Zeeland, en daar hebben we deze hele week eigenlijk niks raars gehad best wel lekker weer eigenlijk ! Natuurlijk wel wat buien enz. maar veder lekker de zon hoor
Maar in drenthe waar ik woon daar is het echt noodweer en is zelfs het alarm afgegaan van de week en de mensen die in de buiten zwembaden aan het zwemmen waren werden door de politie er uit gegaan met de oproep dat ze zo snel mogelijk naar huis moesten omdat er noodweer aankwam.
Gelukkig nog droog, zal wel niet lang meer duren voordat het hier ook gaat regenen. Vanmiddag ga ik naar Twente, daar zal het nu ook wel lekker regenen de buienradar te zien..
Gelukkig nog droog, zal wel niet lang meer duren voordat het hier ook gaat regenen. Vanmiddag ga ik naar Twente, daar zal het nu ook wel lekker regenen de buienradar te zien..
Welkom in twente vanmiddag, vergeet alleen je regenjas niet. Het is regen, regen, en nog eens regen hier.
Puchje
Geplaatst: 10-07-09 10:25
Zien jullie dat gat net boven Arnhem en Nijmegen op Buienradar? HA! Daar heb ik mooi gebruik van gemaakt om even de wei uit te mesten
HAHAHA, Idd irissa Ik geniet nog steeds, ik kan mijn gras zien groeien
AdnerB
Geplaatst: 10-07-09 11:13
hier regen en harde wind..lucht word eindelijk iets lichter..maar voor hoelang?
Wendel
Geplaatst: 10-07-09 11:15
Puchje schreef:
HAHAHA, Idd irissa Ik geniet nog steeds, ik kan mijn gras zien groeien
Ik heb ook totaal geen problemen met dit weer hoor. ben nu thuis, moet om half een richting werk, met de auto. Gras kon echt wat water gebruiken. Worden de paarden weer gelukkig. Goed voor de plantjes enz enz. Voor je het weet zitten we weer in een periode van extreme warmte en droogte.
Oja hier bijna droog en het word lichter in de lucht. Volgens buienradar moet het vanmiddag weer droog worden
Elsskippy
Geplaatst: 10-07-09 11:16
De rijbak kan het water nog steeds hebben, die was zo droog geworden. En de paddock staat inmiddels wel onder water.