Moeder met een dochter aan de kassa.
Zegt dat meisje ( ik denk een jaar of 3/4 )... Das een dikke mevrouw!

Maar wat ik nog wel het ergste vond is dat de moeder er dus helemaal niks van zei en ik op dat moment zo enorm dik nog niet eens was

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Veerle90 schreef:whahah zo had mn moeder ook een keer iets met mn zusje heel lang geleden..
Mn zusje wilde een ijsje ofzo bij de super..riep ze kei hard door die winkel heen, mama als ik geen ijsje mag dan knijp ik je in je tiet, nou die mensen in die winkel wisten ook niet meer waar ze moesten kijken..
En ik lachen als een dolle!
Flew schreef:Ik weet er nog wel één trouwens. Ik werk dus bij de MacDonalds, en als je dan in het restaurant staat moet je ook vuilniszakken verwisselen. Nou had ik laatst toch een opmerking *zucht, wat moet je ermee. Kindje van een jaar of 8 stond toe te kijken hoe ik de vuilniszakken verwisselde. Moeders komt er bij staan en zegt doodleuk tegen haar kind;'Kijk, dat krijg je als je niet je best doet op school.'
Mijn mond viel nog net niet open van verbazing.
Denica schreef:Wat asociaal allemaal! Ik had laatst een klant die beweerde dat het bedrag wat ik zei niet klopte. Hij had iets van 4,49, 1,49 en iets van 0,90 cent, dus ik zei dat word dan 6,90 alstublieft. Hij zo: ' nee dat kan niet, het klopt niet'. Ik vertellen wat alles kostte zodat hij inzag dat het wel klopte (prijs stond ook op de artikelen) maar hij bleef maar zeggen nee het klopt echt niet. Wat bleek nou, bedoelde hij dat hij 6,88 moest betalen en niet 6,90 en volgens hem had ik dus het bedrag helemaal verkeerd gezegd want hij wilde tenslotte pinnen en dan kon het nooit 6,90 zijn. Toen ik hem uitlegde dat we altijd afronden keek hij me wat raar aan en zei hij dat hij daarom altijd pinde nou hahaSommige mensen.....
Flew schreef:Ik weet er nog wel één trouwens. Ik werk dus bij de MacDonalds, en als je dan in het restaurant staat moet je ook vuilniszakken verwisselen. Nou had ik laatst toch een opmerking *zucht, wat moet je ermee. Kindje van een jaar of 8 stond toe te kijken hoe ik de vuilniszakken verwisselde. Moeders komt er bij staan en zegt doodleuk tegen haar kind;'Kijk, dat krijg je als je niet je best doet op school.'
Mijn mond viel nog net niet open van verbazing.