Annechien schreef:Mocht ik helemaal niks van degene weten en ik kom er achter, dan stel ik een ultimatum om het te vertellen.
...dan wil je toch helemaal geen relatie meer met die niet integere persoon??!!
hc
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Huertecilla schreef:Annechien schreef:Mocht ik helemaal niks van degene weten en ik kom er achter, dan stel ik een ultimatum om het te vertellen.
...dan wil je toch helemaal geen relatie meer met die niet integere persoon??!!
hc
KiWiKo schreef:waarom zou je dat willen vertellen........... ik zou het lekker laten gaan![]()

ukje schreef:Sas, dat is denk ik per relatie verschillend. De ene relatie zou wel goed verlopen en de ander niet.
Ik heb altijd zoiets van wanneer iemand vreemd gaat is dit een uitting van dat die gene niet meer van zijn/haar vriendin houdt. En dan bedoel ik ook echt.
Huertecilla schreef:Sassieja schreef:Maar, geen toekomst dus?
Denk jij dat een relatie met een niet integer persoon waar je aan begint in een situatie van bedrog toekomst heeft?
hc
KiWiKo schreef:hahaha lief......... tis geen discussie en er valt niks te winnen![]()
![]()
ik geef alleen mijn denkwijze over dit onderwerp, en ik kan me heel goed indenken dat mensen anders denken dan ik![]()
![]()
ik ben misschien wat makkelijker in sommige dingen..........
ukje schreef:KiWiKo schreef:hahaha lief......... tis geen discussie en er valt niks te winnen![]()
![]()
ik geef alleen mijn denkwijze over dit onderwerp, en ik kan me heel goed indenken dat mensen anders denken dan ik![]()
![]()
ik ben misschien wat makkelijker in sommige dingen..........
Tis ook maar goed dat we niet allemaal het zelfde over iets denken.
als je toch veel van die persoon houd voor wie het belangrijke informatie is KiWiKo schreef:Prima schreef:Ik denk dat Kiwiko stiekem een man is!!!
hihi bij een test is ooit eens gebleken dat mijn mannelijke kant sterker ontwikkeld is dan mijn vrouwelijke kant...........
lache als ik in mijn mantelpak zaken zit te doen met een man![]()