Wat kan nou echt niet op een eerste date?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 12:33

blauw00gje schreef:
Nimue schreef:
Ik vind roken sowieso niet fijn. Als ik echt mijn droomprins tegenkom en hij rookt, zal ik het hem niet verbieden, maar ik vind het echt niet prettig.

Ik zou het hem ook zeker niet verbieden. Zou het ook niet écht leuk vinden :P
Maar ik denk dat dat wel went..

Lijkt me ook niet meer dan logisch dat je dat niet kán verbieden? Is toch zijn leven? Jij kiest er dan voor om met een roker te gaan, moet je ook niet later gaan zeuren dat-ie wel rookt.. Dat vind ik tenminste... Had je maar een gozer moeten zoeken die niet rookt :+.

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 13:26

Hebben jullie ook helemaal gelijk in hoor. Daarom zoek ik in principe ook een gozer die niet rookt. :D

Wat wennen betreft, mijn ouders hebben zo'n beetje heel mijn leven gerookt, en op mijn 18e vond ik het nog steeds vreselijk. Ik word er tegenwoordig (nu ik op mezelf woon en het dus niet meer gewend ben, reageer ik er heftiger op) ook echt ziek van, krijg zere ogen, keelpijn, hoofdpijn e.d., en zou dus sowieso niet willen dat er in huis gerookt werd. Daar zou ik misschien zelfs wel een relatie om beëindigen denk ik, omdat het voor mij gewoon echt geen optie is om elke dag beroerd te zijn.

Ik vind het ook vies bij het zoenen, trouwens. :n

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 13:43

Roken is zeker een afknapper! Om de zoveel minuten/uren ff zo'n stinkstokje opsteken, omdat hij anders gek wordt. Zal je net zien dat je het echt heel gezellig hebt met z'n tweeen en dan moet hij zonodig paffen. ;(
Mijn moeder en zusje roken en op de een of andere manier komt die rook altijd naar mij toe. Ookal sta ik op 2 meter afstand met de wind in m'n rug, bij wijze van spreken. ;(

Alleen.. Soms is de jongen zooo leuk, dat je het roken maar voor lief neemt. En dan na een aantal maanden eisen gaan stellen, haha }:0

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 18:59

Heb een nieuwe trouwens..

Ben je een beetje aan het pmen met iemand via een forum (niet dit forum :D ) en dat gaat allemaal heel leuk, beetje over paardjes praten (hurray! Een hoefsmid!) en dan ineens komt hij aan met: heb je een vriend?
Had al zoiets van; wat maakt jou dat nou uit? :? Daarbij zijn er wel 1000 posts waarin je dat kan lezen, maargoed. Geantwoord dat ik niemand heb en waarom hij dat vroeg enzo.
Krijg ik terug: jaa, kan ik een beetje een beeld vormen bij wie je bent enzo.. Hoe zie je eruit?

HUGE afknapper! Met iemand die vrij snel al begint met te vragen hoe ik eruit zie, wil ik al nieteens meer omgaan. Alsof ik ineens minder leuk ben om mee te praten als ik bijv. 20 of 200 kg weeg of m'n kop kaal heb ofzo 8)7

Je snapt natuurlijk wel dat ik daarop geeneens antwoord ga geven. :7

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 19:09

Rebel_Jits schreef:
Heb een nieuwe trouwens..

Ben je een beetje aan het pmen met iemand via een forum (niet dit forum :D ) en dat gaat allemaal heel leuk, beetje over paardjes praten (hurray! Een hoefsmid!) en dan ineens komt hij aan met: heb je een vriend?
Had al zoiets van; wat maakt jou dat nou uit? :? Daarbij zijn er wel 1000 posts waarin je dat kan lezen, maargoed. Geantwoord dat ik niemand heb en waarom hij dat vroeg enzo.
Krijg ik terug: jaa, kan ik een beetje een beeld vormen bij wie je bent enzo.. Hoe zie je eruit?

HUGE afknapper! Met iemand die vrij snel al begint met te vragen hoe ik eruit zie, wil ik al nieteens meer omgaan. Alsof ik ineens minder leuk ben om mee te praten als ik bijv. 20 of 200 kg weeg of m'n kop kaal heb ofzo 8)7

Je snapt natuurlijk wel dat ik daarop geeneens antwoord ga geven. :7

Maar het is toch leuk om een beeld van elkaar te hebben? Zou het jou geen verschil maken of hij bijvoorbeeld een hardstyle-fan is compleet met lonsdale trui, nike air max, gouden halsketting en een wenkbrauwpiercing (sorry voor het hokjesdenken :Y)) of een basic-jongen die graag in Jack&Jones en H&M kleding loopt met een vlot kapsel (nog zo'n leuk hokje :Y)) ? Voor mij wel namelijk.

Nimue

Re: Wat kan nou echt niet op een eerste date?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 21:01

Ach, is toch wel vleiend als zo'n knul al zo snel in je geïnteresseerd is?

Okay, misschien is het ook een beetje wanhopig, maar ik heb best leuke mannelijke vrienden die wanhopig op zoek zijn. Ondanks dat zijn het best leuke mensen. :)

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 21:04

DyMarvel schreef:
niet een eerste date maar mijn vriendje vergeet steeds kleding stukken :Y)

speciale avond uit 1 : wwaaaauuwww wat een mooie jurk
avond 2: hey is die jurk nieuw hij is echt sexy
avond 3 : die kleur staat je schitterend is die nieuw?

:Y) heel handig

Is al beter dan dat ze niet eens zien, dat je wat nieuws hebt :+

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 21:13

ik had eens twee weken met een jongen. we hadden een feestje en ik zou bij hem blijven slapen, (gewoon slapen.) gezien ik wat gedronken had, vroeg zijn collega (en mijn klasgenoot) of hij wel op me paste die avond.
Óh,' zei hij, 'maak je niet druk, ik heb haar al na twee dagen gehad!'

toen ik dat hoorde ben ik zó kwaad geworden, mijn klasgenoot heeft zó dubbel gelegen, en het aan de hele supermarkt-collega's doorverteld, dat hij nog heel lang het liedje: 'I'm a virgin' heeft moeten aanhoren :D :+ }>

ppfff.. en dan te bedenken dat mijn '1ste' nu nog mijn vriend is en we 7 jaar een relatie hebben, dus zo'n sloerie ben ik niet :+

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 21:25

[
Citaat:
Ik vind roken sowieso niet fijn. Als ik echt mijn droomprins tegenkom en hij rookt, zal ik het hem niet verbieden, maar ik vind het echt niet prettig.
---------------------------------
Lijkt me ook niet meer dan logisch dat je dat niet kán verbieden? Is toch zijn leven? Jij kiest er dan voor om met een roker te gaan, moet je ook niet later gaan zeuren dat-ie wel rookt.. Dat vind ik tenminste... Had je maar een gozer moeten zoeken die niet rookt :+.

ik heb mijn vent de keuze gegeven, als hij wil roken zoen ik niet.. heel simpel.. ik ga geen asbak uitlikken :r maar hij rookt alleen omdat de rest het doet..

en nu even de rest bijlezen :)

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 21:35

Een jongen die meteen aan je zit.
Een beetje persoonlijke ruimte is wel prettig, meteen een hand op mijn been of meteen hand in hand willen lopen is echt not done. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 23:32

Moderatoropmerking:
Ik heb enkele stipjesposts verwijderd. Om een topic in de lijst met eigen topics te krijgen kun je links bovenin het topic op het 'papiertje' klikken. Dan krijgt een topic automatisch een stipje.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-09 23:45

Runn_love_ schreef:
[
Citaat:

ik heb mijn vent de keuze gegeven, als hij wil roken zoen ik niet.. heel simpel.. ik ga geen asbak uitlikken :r maar hij rookt alleen omdat de rest het doet..

en op die manier en de opmerking "jij kan toch niet stoppen" is mijn vriend gestopt. Hij heeft nu al drie jaar geen peuk meer aangeraakt. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 07:13

Runn_love_ schreef:

Dát is pas een afknapper.. :n Stoer hoor, roken omdat de rest het doet.. :+

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 08:22

ik rook ook en mijn ex kon er niet tegen dus hadden we de afspraak dat ik niet rookte als hij er bij was. Ook vakantie heb ik 8 dagen niet gerookt voor hem :) het is dus makkelijk op te lossen hoor

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 08:28

najaaah zeg! ik zou gister een date hebben, verteld die jongen vrijdag avond dood-leuk dat ie met een vriend mee ging met de vrachtwagen!

dus ik zei: ooh? hadden we niks afgesproken dan?
nou geen reactie op gehad dus he?

me collega haar vriend was de vriend waarmee me 'date' mee reed, dus ze had gesmst of die jongen geen zin had in een date.
kreeg ze smsje terug: nee hij ging liever mee op de vrachtwagen...

mannen....* hij krijgt geen 2e kans meer hoor*

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 09:26

Citaat:
..............................................

misschien kunnen we nu beter weer ontopic gaan trouwens :+

................................................
en op die manier en de opmerking "jij kan toch niet stoppen" is mijn vriend gestopt. Hij heeft nu al drie jaar geen peuk meer aangeraakt. :D

het ging ook goed.. tot laatst en hij ging roken.. :(
hij vond het alleen niet zo leuk toen ik zijn zoen niet beantwoorde.. :+ rara hoe kan dat...

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 10:29

Roken, stoere praat, en overdreven veel kettingen ed.
Wat dat betreft knap ik vrij snel af moet ik zeggen. :=

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 10:33

De dagen na je date niks meer laten horen. Zeg het dan gewoon eerlijk en stuur niet dat je het fijn vond..

smaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 10:36

Leuk topic, hihi :D
Ik heb niet alle pagina's bijgelezen, maarre gaan er veel van jullie op blind date?
Ik heb net een relatie van 11 jaar achter de rug. (bijna 8 maanden)
Begin nu langzaam weer toe te komen aan een 'nieuwe' relatie, maar hoe pak je dat aan?

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 10:39

Ik heb nog nooit een blind date gehad, first dates zijn net zo erg naar mijn mening. :=

Misschien is rondkijken op internet Smaos? Wie weet. :)

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 10:48

Ik was ooit op een double date (vriendin en ik met onze vriendjes) naar de bioscoop. Presteert het andere stelletje een dusdanige ruzie te maken in de bioscoop, dat mijn vriendin het uitmaakt. Ik moest dus daarna een rij naar achter met haar (ex)vriendje zitten. Hij met zijn armen over elkaar, zij een rij daarvoor ook.... geslaagd :+

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 10:51

En o ja, nog eentje van mijn vriend haha :D

Hij ging een keer op date met een meisje. Zij ging naar hem toe en vanaf daar door naar de bioscoop. Maar ze wilde nog even plassen bij hem thuis. Hij stond daar te wachten in de gang, liet ze me toch een ruft :wow:

Het is nooit meer wat geworden...

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 12:32

Hahahahah ooh wat erg Litterbox, allebei :')

Zelf niet echt iets ergs meegemaakt.. dates waren oké, jongen was alleen een beetje stil, maar ik ook omdat ik ook zenuwachtig was :+ Hij heeft alles netjes betaald (bioscoop en eten) en me thuis afgezet. Maar het klikte toch niet en nadat hij vroeg naar een derde date en ik zei dat we het beter niet konden doen, vond hij dat toch ook maar niet zo'n goed plan :+

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 13:48

Whahaha ik heb dit topic doorgelezen, wat een humor. Dat doet me denken aan een jongen die zo graag met mij wilde daten, maar ik moest werken en hij had geen geduld, voor mij was het in ieder geval een afknapper:

Ik was aan het werk en ik had sluit, dus ik was pas rond 1 uur 's nachts klaar en toen moest ik nog naar huis rijden. Die jongen, smste me halverwege de avond al of we konden afspreken die avond, ik smste terug dat ik aan het werk was en dat ik pas laat thuis zou zijn, dus dat het maar een andere keer moest.

Kom ik die avond thuis van werk, supermoe natuurlijk en ik loop zo de achtertuin in. Toen schrok ik me toch de .... ik dacht dus serieus dat er iemand in de tuin stond. Nouja, ik toch maar doorlopen, bleek dat er dus echt iemand stond. Was het die jongen... midden in de nacht in het donker in MIJN tuin.

Ik vroeg hem dus even niet al te vriendelijk was hij kwam doen, vond het niet echt een geslaagde binnenkomer. Bleek dat hij een roos, een fles wijn en dvdtje had meegenomen, speciaal voor mij. Nou daar zat ik al helemaal niet op te wachten op deze manier, maargoed. Hij stond erop en hij kwam van heel ver weg, dus ik zei, ok dan gaan we beneden op de bank wel die dvd kijken, maar daarna ga je echt naar huis. Hij wilde op bed dvd kijken, maar ik heb hem even goed duidelijk gemaakt dat ik daar geen zin in had.

Waarschijnlijk ben ik in slaap gevallen en heeft hij me naar mijn bed gebracht en heeft hij maar even besloten dat hij wel bij mij mocht blijven slapen. Ik werd midden in de nacht wakker van gesnurk en een arm om me heen. Ik ben maar op de bank gaan slapen maar toen dacht ik. Hallo, het is mijn huis, ik heb hier niet om gevraagd. Ik heb hem eruit geschopt.. Hij vroeg nog doodleuk of hij geen ontbijtje mocht...

Wat een gozer was dat. :r

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 21:48

wat een afknapper.. hij had je ook wakker kunnen maken of je in bed leggen en de deur afsluiten, sleutel door de brievenbus gooien ofzo..

maar jeetje om die tijd verwacht je ook niemand in de tuin te vinden.. :oo