Rijlessen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sheerza

Re: Rijlessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 21:27

Nee dat zeg ik ook niet :) Het gaat hier om deze man.. Maar hier schrik je wel van..

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 21:28

Ik weet niet wie/wat de rijbewijsconcurrent is, maar kun je hen ook niet op de hoogte stellen van deze man Sheerza? Want ik denk ook niet dat zij in verband willen worden gebracht met zo'n naam, en je wellicht kunnen helpen? :)

Sheerza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 21:31

Dat is allemaal in werking op het moment.. Er zijn naar diverse instanties brieven verstuurd.. Ook onder andere rijbewijsconcurrent..;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 10:35

:)

Ik ben ook net weer terug van autorijden, het ging weer eens heel lekker. Heerlijk zo zonder navigatiesysteem. :)

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-09 10:40

Bij mij is alles geregeld. Op mijn 18e verjaardag (13 augustus) heb ik mijn eerste rijles. Daarna iig 2 keer anderhalf uur p/w, misschien meer, als de instructeur denkt dat ik het aan kan. :D

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 10:43

Pff morgen TTT, mijn bijzondere verrichtingen ging tot 2 weken geleden elke keer perfect, maar op dit moment echt niet dus :7 Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen, ze willen graag van mij af omdat de wachtlijst te lang word doordat er een instructeur door ziekte langer is uitgevallen dan gepland...

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 10:56

Ik mag 4 Juni voor de herkansing. daarvoor nog 5 rijlessenvan 2 uur.

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 12:27

Vanmorgen TTT gehad. Men wat een drama :o
Ik heb geloof ik nog nooit zo bagger gereden. De examinator was echt top. Lekker babbelen en hij was vrolijk. Stop opdracht gehad ging prima(als je het stoeprandje dat ik zacht mee pakte vergeet) Ik kreeg de keer opdracht. Ging ook goed, hij ging alleen in 4x i.p.v. 3x want ik redde het nét niet. Een heleboel punten mee gekregen maar ik moest vooral VEEL meer naar voren kijken zodat je een plan kan maken en ook kijken naar wegen waar je niet heen wil, maar ook die zijn belangrijk etc. TTT vond ik heel leerzaam en ben ook blij dat ik het gedaan heb. Heb toch ook de vrijstelling omdat ik met de bijzondere verrichtingen wel weer goed keek en ze inprincipe goed zijn uitgevoerd.

Liex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 13:33

Goedzo Esther! :)

Ik mag morgen en vrijdag weer. Ik mag 3 juni afrijden, maar begin nu toch echt wel te snakken naar mijn rijbewijs :D

beukiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 14:12

Goedzo Esther! Fijn dat je vrijstelling hebt gekregen, dat scheelt alweer!

Ik mag vanavond om 18:00 voor de 2e keer!
Morgen om 15:00 gelijk weer, begin lekker enthousiast!

MonaLieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 16:24

Ik heb mijn derde les gehad. In het begin ging het niet, ik liet hem een stuk of drie keer afslaan. Daarna gingen we voor het eerst oefenen met eerst gas geven en dan de koppeling op laten komen en vanaf toen ging het eigenlijk stukken beter. Hij heeft me zelfs tot twee keer toe een complimentje gegeven dat ik zo netjes en rustig reed :)

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 16:41

Nice!

MonaLieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 17:03

O ja, voor de liefhebbers: ik rijd in een opel corsa 1.4. En hij is dus zwart :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 17:34

:) Opel Corsa :+:

Ik mag zaterdagochtend om half 8 weer, ik ga nu voortaan 2 keer per week rijden. Als ik kort op elkaar rij gaat het toch lekkerder :)

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 17:49

NOu ik heb vandaag mijn proefles gehad en ik ben helemaal happy! Het ging gewoon lekker ik moet nu ( ruwe schatting) nog 10 uur maken en hij wil dan mijn praktijk aan vragen! dan heb ik nog wat tijd om nog wat lessen te nemen en dan mag ik dus al op..
Ik heb morgen 2 uur achterelkaar zodat we wat verder kunnen.. Ben benieuwd hoe dat gaat wel lekker dat het allemaal sneller kan hier. Ik ben echt toe aan mijn papiertje want ik wil mijn e achter b ook nog halen..

priamos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 18:58

MonaLieske schreef:
O ja, voor de liefhebbers: ik rijd in een opel corsa 1.4. En hij is dus zwart :P

Uit welk bouwjaar komt de jouwe.
Ik heb ook een opel corsa op het oog uit 1992. Alleen nu nog dat roze pasje hebben dan kan ik eindelijk een proefritje maken.
Dus we zien het in mei of ik dat roze pasje haal

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 20:10

Ik heb net weer autogereden en het ging echt goed. :D
Gelukkig maar want na die verotte les van vorige keer zag ik het echt niet meer zitten. :P
Ben voor het eerst op de snelweg geweest, ging ook goed!
En gewoon lekker bochtjes achteruit enzo. :D
Mn instructeur zei ook al dat het erg lekker ging en dat ik het goed te pakken had en ook beter keek enzo. :D

Happy :):)

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 20:13

Pasamba schreef:
Ik heb net weer autogereden en het ging echt goed. :D
Gelukkig maar want na die verotte les van vorige keer zag ik het echt niet meer zitten. :P
Ben voor het eerst op de snelweg geweest, ging ook goed!
En gewoon lekker bochtjes achteruit enzo. :D
Mn instructeur zei ook al dat het erg lekker ging en dat ik het goed te pakken had en ook beter keek enzo. :D

Happy :):)

Zie je nou. :D

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 20:14

Goed zo :D

Is volgensmij redelijk normaal dat je met lessen nogal ups en downs hebt. Dat vertelde iedereen mij ook toen ik met lessen begon :P (klopte ook...)

beukiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 20:17

Ik ben er ook net weer.
Voor de 2e keer ging het best goed! Schakelen ging goed, maar tja, die stoeprandjes... O:)

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 20:18

beukiej schreef:
Ik ben er ook net weer.
Voor de 2e keer ging het best goed! Schakelen ging goed, maar tja, die stoeprandjes... O:)

Haha, had ik in het begin ook. Mijn eerste rijles heeft mijn instructeur geloof ik wel 100 keer aan dat stuur getrokken :P

Troost je, ik heb er geen last meer van :D

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 20:27

Paula schreef:
Zie je nou. :D

Haha ja je had inderdaad gelijk. :D

Maar inderdaad, het gaat met ups en downs. Volgende keer gaat het weer super slecht en dan zit ik weer in een dip. :P
Maarja hoort erbij.

Bij mij ging het sturen van begin af aan eigenlijk best wel goed. Hij heeft niet zo super vaak aan het stuur getrokken.
Nu af en toe trekt ie nog steeds wel eens aan het stuur omdat ik bv in een bocht denk dat ik al lang en breed op de stoeprand zit terwijl ik nog veel verder kan indraaien. :P

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 20:34

Super dat het weer goed gaat! :)

Alleen nu word ik wel zenuwachtig, van de ups en downs haha.. vorige week mijn eerste les gehad, en ging super.. schakelen, wegrijden, remmen ging allemaal top, zul je zien dat het morgen weer beroerd gaat :D

Hebben jullie trouwens ook zo'n last met rotondes? ik vind ze doodeng!

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 20:41

:)

Haha nergens voor nodig. ;) Gewoon je best doen en dan komt het helemaal goed! En ja jij zult ook heus wel lessen hebben dat het beroerd gaat, maar daar leer je ook weer van moet je maar denken.

Rotondes, tsja in het begin vond ik ze ook eng. Maar nu eigenlijk niet meer.
Behalve 1 hele grote rotonde hier bij ons, die is echt huge en daar komt echt heeeeeeul veel verkeer langs. Dus daar ben ik wel bang voor. :+

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 20:44

Ooh, de Joure rotonde, wat is dat een rotding! ik les in leeuwarden en moet daar ook wel eens langs, echt heel erg :=

Ik zwabberde eerst ook door gewone rotondes...