detour schreef:Faye, ik voel het, vaag he? kan geen drol bewijzen, maar heb daar ook geen zin in, hoor. Als ik ervaar wat voor rust het me soms geeft en kracht, heel apart. Voor mij is dat de God uit de bijbel, anderen zoeken god in henzelf of ervaren dat extra ïets"weer ergens anders in.. Geen idee.![]()
Met oma is er iets heel bijzonders gebeurd voor ze stierf en tsja- wetenschappelijk gezien was ze half hersendood, maar vlak van te voren kwam een engel op haar bed zitten en 't lieve malle mens citeerde 's morgens een stuk uit de bijbel , wat de engel haar had verteld, ze zocht contact met mijn pa. En het mens wist niet eens meer wie mijn paps was, al anderhalf jaar niet meer. Ze was ineens heel helder, kon de engel beschrijven..
Later stierf ze vredig in.![]()
Uiteraard zullen bokkers zich nu geroepen voelen dit medisch te verklaren, maar ik geloof dat het iets goddelijks is. Niks aards, dat dit haar gebeurd is. En dit is niet het enige voorval wat me zo boeit.
Snap ik, maar roep dan niet dat je bewijzen krijgt. Bewijzen zijn namelijk objectief