? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Echt zonde!
hoop dat we op een wat hoger tempo verder kunnen gaan
Schriftje 3 schreef:1. Denise
Denise schreef:Goed, ik denk dat het schriftje niet meer boven water zal komen. Daarom wil ik graag een nieuw schriftje starten.
Ik ga wel een aantal spelregels hanteren, omdat het deze keer leuk zou zijn als dezelfde mensen het schriftje een tweede keer terug ontvangen!
Er mogen 10 mensen meedoen en daarna beginnen we opnieuw met de lijst. Op die manier voorkomen we dat het jaren gaat duren. Degene die het schriftje ontvangt, heeft ongeveer een maand de tijd om er een creatie in te maken. Lukt het niet om het binnen deze tijd te doen, stuur het schriftje dan alsnog door naar de volgende, anders is er onnodig oponthoud. Op deze manier kunnen we op ongeveer een jaar tijd rond zijn!
Als je klaar bent met het schriftje, stuur je een pb naar de volgende persoon op de lijst om het adres te vragen en stuurt het vervolgens daarheen.
Wanneer je het schriftje verstuurt en wanneer je het hebt ontvangen, plaats dan een berichtje in dit topic zodat iedereen goed kan zien waar het schriftje op dat moment is.
Opgeven kan door een pb naar mij te sturen, dan zal ik een overzichtelijke lijst bijhouden in dit topic. Op die manier voorkomen we ook dat er mensen hun naam onder aan de lijst blijven schrijven wanneer het maximum aantal van 10 personen bereikt is.
Iedereen is overigens vrij om een schriftje te starten in dit topic, het is immers niet toegestaan om een nieuw topic te openen (zie enkele pagina's terug). Dus als je het niet eens bent met deze regels of de lijst is vol, start dan gerust een eigen schriftje!Schriftje 3 schreef:1. Denise
2. Rebecca
3. Michelle_96
schriftje3 schreef:1. Denise
2. Rebecca