Travelling notebook / reizend schrift

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 16:44

Weer dik een maand verder... hoe is het met het schriftje :) ?

Michelle_96

Re: Travelling notebook / reizend schrift

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 20:09

Ben ook wel heel benieuwd

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-14 23:39

Schopje!!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 18:54

Ah wat een rete gaaf idee! Jammer dat dit topic zo oud is. Ben wel benieuwd waar het schrift nu is.

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 01:57

Ik zou ook wel willen meedoen, weet alleen niet of het schriftje al aan het rondreizen is en of je üerhaupt wel verstuurd naar België (waar ik binnen een maand terugben- :D

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 07:30

Ik heb net een nieuw topic geopend op HK, Silkaay!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 12:39

Het schrift is bij mij, ik ga er van het weekeind werk van maken en stuur hem daarna door! :D

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 23:57

Hoe is het met het schriftje en waar is ie? :)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 00:15

Hij ligt hier nog steeds, wie is de volgende? Dan stuur ik hem door!

Marijke_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 07:38

Saaaash is aan de buurt! (:

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 11:01

Ik ben wel benieuwd naar een update!!

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 13:37

Het schiet niet op met dat schrift :+ Echt zonde!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 13:41

Sokje_6 schreef:
Het schiet niet op met dat schrift :+ Echt zonde!

Duurt veel te lang.. Ik kreeg m ook pas na n jaar ofzo..

Dit werkt gewoon niet.

smurfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-15 13:55

Ik had hem snel weer door gezonden. Jammer dat het nu stil valt

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 22:44

Waar is hij dan nu eigenlijk?

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 11:55

Tallie1979 zegt dat ze het schriftje verstuurd heeft, Saaaash zegt dat ze nog niks ontvangen heeft, dus ik denk dat het schriftje ergens bij de postbode is :) hoop dat we op een wat hoger tempo verder kunnen gaan ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 13:59

Ik lees mee , leuk idee maar de uitvoering kan beter lees ik

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 21:50

Denise schreef:
Tallie1979 zegt dat ze het schriftje verstuurd heeft, Saaaash zegt dat ze nog niks ontvangen heeft, dus ik denk dat het schriftje ergens bij de postbode is :) hoop dat we op een wat hoger tempo verder kunnen gaan ;)

Nee, ik zei dat het schrift terug is naar de TS.. Niet naar Saash.. ;)

Marijke_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 21:58

Huh maar waarom dan? Ik had toch geantwoord dat Saash aan de beurt was?

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:04

Misschien kunnen we een nieuw schrift beginnen? Misschien is het kwijt of heeft iemand niet de moeite/tijd/zin genomen het door te sturen. Maar er zijn blijkbaar wel mensen die weer verder willen gaan.
Ik zou eventueel wel een nieuwe willen aanschaffen/beginnen?

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 22:35

Oei dat was niet de bedoeling. Ten eerste is het schrift dat nu rondgaat al een tweede versie, en doet de TS niet mee aan dit schrift. Ten tweede, er is een lijst met een rede gemaakt, die geeft de volgorde aan waarin iedereen het schriftje krijgt. Ik zal de ts pb'en om het schriftje alsnog door te sturen naar Saaaash.

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 16:14

Goed, ik denk dat het schriftje niet meer boven water zal komen. Daarom wil ik graag een nieuw schriftje starten.
Ik ga wel een aantal spelregels hanteren, omdat het deze keer leuk zou zijn als dezelfde mensen het schriftje een tweede keer terug ontvangen!
Er mogen 10 mensen meedoen en daarna beginnen we opnieuw met de lijst. Op die manier voorkomen we dat het jaren gaat duren. Degene die het schriftje ontvangt, heeft ongeveer een maand de tijd om er een creatie in te maken. Lukt het niet om het binnen deze tijd te doen, stuur het schriftje dan alsnog door naar de volgende, anders is er onnodig oponthoud. Op deze manier kunnen we op ongeveer een jaar tijd rond zijn!
Als je klaar bent met het schriftje, stuur je een pb naar de volgende persoon op de lijst om het adres te vragen en stuurt het vervolgens daarheen.
Wanneer je het schriftje verstuurt en wanneer je het hebt ontvangen, plaats dan een berichtje in dit topic zodat iedereen goed kan zien waar het schriftje op dat moment is.
Opgeven kan door een pb naar mij te sturen, dan zal ik een overzichtelijke lijst bijhouden in dit topic. Op die manier voorkomen we ook dat er mensen hun naam onder aan de lijst blijven schrijven wanneer het maximum aantal van 10 personen bereikt is.
Iedereen is overigens vrij om een schriftje te starten in dit topic, het is immers niet toegestaan om een nieuw topic te openen (zie enkele pagina's terug). Dus als je het niet eens bent met deze regels of de lijst is vol, start dan gerust een eigen schriftje!

Schriftje 3 schreef:
1. Denise

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 16:18

Ik zit op mobiel maar wil graag op de lijst!

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 16:39

Denise schreef:
Goed, ik denk dat het schriftje niet meer boven water zal komen. Daarom wil ik graag een nieuw schriftje starten.
Ik ga wel een aantal spelregels hanteren, omdat het deze keer leuk zou zijn als dezelfde mensen het schriftje een tweede keer terug ontvangen!
Er mogen 10 mensen meedoen en daarna beginnen we opnieuw met de lijst. Op die manier voorkomen we dat het jaren gaat duren. Degene die het schriftje ontvangt, heeft ongeveer een maand de tijd om er een creatie in te maken. Lukt het niet om het binnen deze tijd te doen, stuur het schriftje dan alsnog door naar de volgende, anders is er onnodig oponthoud. Op deze manier kunnen we op ongeveer een jaar tijd rond zijn!
Als je klaar bent met het schriftje, stuur je een pb naar de volgende persoon op de lijst om het adres te vragen en stuurt het vervolgens daarheen.
Wanneer je het schriftje verstuurt en wanneer je het hebt ontvangen, plaats dan een berichtje in dit topic zodat iedereen goed kan zien waar het schriftje op dat moment is.
Opgeven kan door een pb naar mij te sturen, dan zal ik een overzichtelijke lijst bijhouden in dit topic. Op die manier voorkomen we ook dat er mensen hun naam onder aan de lijst blijven schrijven wanneer het maximum aantal van 10 personen bereikt is.
Iedereen is overigens vrij om een schriftje te starten in dit topic, het is immers niet toegestaan om een nieuw topic te openen (zie enkele pagina's terug). Dus als je het niet eens bent met deze regels of de lijst is vol, start dan gerust een eigen schriftje!

Schriftje 3 schreef:
1. Denise
2. Rebecca
3. Michelle_96

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-15 17:00

Het is niet om het een of het ander, maar de vorige keer is het misgegaan omdat de regels niet goed verstaan waren. Daarom zet ik alleen mensen op de lijst die me een pb sturen, om zeker te zijn dat de regels zijn gelezen en begrepen. Het is niet de bedoeling om zelf de lijst te quoten, dat maakt het onoverzichtelijk.
schriftje3 schreef:
1. Denise
2. Rebecca