Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alet74 schreef:PinkyBubble, ik vroeg me af of er ook maatregelen tegen die leerkracht zijn genomen. Of hebben jullie het stiekem weten te houden.
Die jongen mocht van mij echt niet meer voor de klas staan; je vertrouwt je kind aan zo iemand toe, daar moet hij met zijn tengels vanaf blijven!! Ik vind het echt niet kunnen dus!
PinkyBubble schreef:Alet74 schreef:PinkyBubble, ik vroeg me af of er ook maatregelen tegen die leerkracht zijn genomen. Of hebben jullie het stiekem weten te houden.
Die jongen mocht van mij echt niet meer voor de klas staan; je vertrouwt je kind aan zo iemand toe, daar moet hij met zijn tengels vanaf blijven!! Ik vind het echt niet kunnen dus!
uhh wat?
Ik heb niets met een leraar gedaan, ik dacht eralleen over
Ik heb toen ik 13 was wat gehad met iemand van 21 maar dat was niet me leraar.. dus weenie waar jij dat nu weer leest..
Alet74 schreef:Sorry!! Heb ik het niet goed gelezen, sorry! (dacht dat de leraar 21 was, vond het al zo'n broekie)
Maar 21-jarige man met 13-jarig meisje... kan niet hoor! Wisten je ouders ervan? Denk dat mijn vader me levenslang huisarrest zou hebben gegeven. Al had ik het ook niet gewild (was een braaf kind).
suus_toes schreef:...wat vinden jullie dan van iemand van 16 en 29 ? (13 jaar veschil)
Zo iemand heb ik dus nou, hij is 29 en ik ben 16.
Maar hij gedraagt zich niet als 29 eigenlijks, (en lijkt het ook niet hihi)
Ik heb verder niks met hem gedaan of zo hoor.., En ik heb het er ook regelmatig met hem over dat er wel 13 jaar tussen ons is, en dat begrijpt hij ook!
Maar puur door zijn karakter ben ik hem leuk gaan vinden, hij is gewoon lekker gek, houdt gewoon wat van prutsmuts..etc. dus in het kort, gewoon puur om hoe hij zelf is!
En ik weet dat hij mij ook leuk vind...en ook gewoon om hoe ik ben..
We donderen nu gewoon wat over msn heen en weer, en meestal in het weekend kom ik hem wel tegen in 't dorp.
(als er mensen nieuwschierig zijn van hoe hij is heb wel foto..alleen via PB!)
ben benieuwd...
En om nog even een reactie te geven op de rest.
Ik vind als iemand met een ouder iemand neemt toch wel een eigen keuze, ik neem aan die iedereen de risico's er aan weet.
En ik meende dat ik hier op bokt al ergens gelezen had, dat 'VAAK' die man het doet om de sex.
Maar tegen woordig liggen 14/15 jarigen al met elkaar in bed ja... dus als dat al normaal is....
(en nee ik nog niethoeft van mij nog niet Haha)
Alet74 schreef:18-jarige leerkrachten? Tjonge jonge, wat voor vooropleiding heeft zo iemand? Die kan toch nooit een havo en een hbo-opleiding afgerond hebben, ben dus erg benieuwd
suleilitha schreef:suus_toes schreef:...wat vinden jullie dan van iemand van 16 en 29 ? (13 jaar veschil)
Zo iemand heb ik dus nou, hij is 29 en ik ben 16.
Maar hij gedraagt zich niet als 29 eigenlijks, (en lijkt het ook niet hihi)
Ik heb verder niks met hem gedaan of zo hoor.., En ik heb het er ook regelmatig met hem over dat er wel 13 jaar tussen ons is, en dat begrijpt hij ook!
Maar puur door zijn karakter ben ik hem leuk gaan vinden, hij is gewoon lekker gek, houdt gewoon wat van prutsmuts..etc. dus in het kort, gewoon puur om hoe hij zelf is!
En ik weet dat hij mij ook leuk vind...en ook gewoon om hoe ik ben..
We donderen nu gewoon wat over msn heen en weer, en meestal in het weekend kom ik hem wel tegen in 't dorp.
(als er mensen nieuwschierig zijn van hoe hij is heb wel foto..alleen via PB!)
ben benieuwd...
En om nog even een reactie te geven op de rest.
Ik vind als iemand met een ouder iemand neemt toch wel een eigen keuze, ik neem aan die iedereen de risico's er aan weet.
En ik meende dat ik hier op bokt al ergens gelezen had, dat 'VAAK' die man het doet om de sex.
Maar tegen woordig liggen 14/15 jarigen al met elkaar in bed ja... dus als dat al normaal is....
(en nee ik nog niethoeft van mij nog niet Haha)
Zolang je geen relatie met die man hebt, tja dan hebben we er niks van te vinden. Mocht dat wel het geval zijn tot aan sex aan toe, dan hoop ik dat je als de wiedeweerga kapt met die goser!!!
suus_toes schreef:Haha NEEE nog geen sex hoor .. kan later nog welhaha
hij zegt zelf ook van : ja er zit wel 13 jaar tussen ons, kunnen we allebei gedonder mee krijgen., Maar een zoen op een feestje zou misschien wel kunnen, maar ik zal je nooit dwingen!
En daar vertrouw ik hem wel in.
Maarja..wat niet is kan nog komen altijd
suleilitha schreef:Nou, ik heb er geen goed gevoel bij!!!! En vooral dat hij dus wel vindt dat een zoen op een feestje moet kunnen.
anneliesdj schreef:Realiseer jij je dat het niet gezond is dat hij op zulke jonge meisjes valt?
wemkelover schreef:suus_toes schreef:Haha NEEE nog geen sex hoor .. kan later nog welhaha
hij zegt zelf ook van : ja er zit wel 13 jaar tussen ons, kunnen we allebei gedonder mee krijgen., Maar een zoen op een feestje zou misschien wel kunnen, maar ik zal je nooit dwingen!
En daar vertrouw ik hem wel in.
Maarja..wat niet is kan nog komen altijd
Ik zou er mee kappen, ik vind dat niet normaal. Seks of geen seks. Ook al wil hij alleen maar zoenen... er zijn zoveel leuke en goede jongens van je eigen leeftijd. Als hij nou 20 was geweest, had ik er geen problemen mee gehad.
KiWiKo schreef:inderdaad gemiddeld ligt de leeftijd op 14 dat meisjes voor het eerst sex hebben........... Mijn Sanne inschattende zal dat ook zeker rond die leeftijd gaan gebeuren.......
en ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet echt heel erg vind, dat is haar ding......... ik zou het wel heel erg vinden als de man in kwestie een strafbare leeftijd heeft............
anneliesdj schreef:Wat jammer dat niemand van die meisjes met oudere vriendjes willen reageren op de vraag of ze het normaal vinden dat oudere mannen vallen op jonge meisjes. Hoe zou dat toch komen...
KiWiKo schreef:inderdaad gemiddeld ligt de leeftijd op 14 dat meisjes voor het eerst sex hebben........... Mijn Sanne inschattende zal dat ook zeker rond die leeftijd gaan gebeuren.......
Pipo schreef:KiWiKo schreef:inderdaad gemiddeld ligt de leeftijd op 14 dat meisjes voor het eerst sex hebben........... Mijn Sanne inschattende zal dat ook zeker rond die leeftijd gaan gebeuren.......
en ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet echt heel erg vind, dat is haar ding......... ik zou het wel heel erg vinden als de man in kwestie een strafbare leeftijd heeft............
Als hij 18 is heeft hij al een strafbare leeftijd he!