Volwassen mannen met jonge meisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alet74

Re: Volwassen mannen met jonge meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:39

PinkyBubble, ik vroeg me af of er ook maatregelen tegen die leerkracht zijn genomen. Of hebben jullie het stiekem weten te houden.
Die jongen mocht van mij echt niet meer voor de klas staan; je vertrouwt je kind aan zo iemand toe, daar moet hij met zijn tengels vanaf blijven!! Ik vind het echt niet kunnen dus!

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:40

Alet74 schreef:
PinkyBubble, ik vroeg me af of er ook maatregelen tegen die leerkracht zijn genomen. Of hebben jullie het stiekem weten te houden.
Die jongen mocht van mij echt niet meer voor de klas staan; je vertrouwt je kind aan zo iemand toe, daar moet hij met zijn tengels vanaf blijven!! Ik vind het echt niet kunnen dus!

uhh wat?
Ik heb niets met een leraar gedaan, ik dacht eralleen over Tong uitsteken

Ik heb toen ik 13 was wat gehad met iemand van 21 maar dat was niet me leraar.. dus weenie waar jij dat nu weer leest..

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:41

PinkyBubble schreef:
Alet74 schreef:

uhh wat?
Ik heb niets met een leraar gedaan, ik dacht eralleen over Tong uitsteken

Ik heb toen ik 13 was wat gehad met iemand van 21 maar dat was niet me leraar.. dus weenie waar jij dat nu weer leest..

Ik begreep het ook zo Vork Misschien iets duidelijker omschrijven Tong uitsteken

Edit; ik heb ook verkeerd gelezen Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door PoelieWoelie op 07-01-09 15:45, in het totaal 2 keer bewerkt

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:43

Sorry!! Heb ik het niet goed gelezen, sorry! (dacht dat de leraar 21 was, vond het al zo'n broekie)
Maar 21-jarige man met 13-jarig meisje... kan niet hoor! Wisten je ouders ervan? Denk dat mijn vader me levenslang huisarrest zou hebben gegeven. Al had ik het ook niet gewild (was een braaf kind).

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:49

Alet74 schreef:
Sorry!! Heb ik het niet goed gelezen, sorry! (dacht dat de leraar 21 was, vond het al zo'n broekie)
Maar 21-jarige man met 13-jarig meisje... kan niet hoor! Wisten je ouders ervan? Denk dat mijn vader me levenslang huisarrest zou hebben gegeven. Al had ik het ook niet gewild (was een braaf kind).

nee dat kan idd niet, als je 21 jong vind voor een leraar, min engels leraar van mij afgelope opleiding was 18.. en die moet ik meneer noemen lol....

Mijn ouders wisten het ja, toen ik er achter kwam hoe stom ik bezig was heb ik het "uitgemaakt" en heb ik het mijn ouders verteld..

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:53

18-jarige leerkrachten? Tjonge jonge, wat voor vooropleiding heeft zo iemand? Die kan toch nooit een havo en een hbo-opleiding afgerond hebben, ben dus erg benieuwd Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 15:54

suus_toes schreef:
...wat vinden jullie dan van iemand van 16 en 29 ? (13 jaar veschil)

Zo iemand heb ik dus nou, hij is 29 en ik ben 16.
Maar hij gedraagt zich niet als 29 eigenlijks, (en lijkt het ook niet hihi)
Ik heb verder niks met hem gedaan of zo hoor.. Clown , En ik heb het er ook regelmatig met hem over dat er wel 13 jaar tussen ons is, en dat begrijpt hij ook!
Maar puur door zijn karakter ben ik hem leuk gaan vinden, hij is gewoon lekker gek, houdt gewoon wat van prutsmuts..etc. dus in het kort, gewoon puur om hoe hij zelf is!
En ik weet dat hij mij ook leuk vind... Bloos en ook gewoon om hoe ik ben..

We donderen nu gewoon wat over msn heen en weer, en meestal in het weekend kom ik hem wel tegen in 't dorp.

(als er mensen nieuwschierig zijn van hoe hij is heb wel foto..alleen via PB!)

ben benieuwd...

En om nog even een reactie te geven op de rest.
Ik vind als iemand met een ouder iemand neemt toch wel een eigen keuze, ik neem aan die iedereen de risico's er aan weet.
En ik meende dat ik hier op bokt al ergens gelezen had, dat 'VAAK' die man het doet om de sex.
Maar tegen woordig liggen 14/15 jarigen al met elkaar in bed ja... dus als dat al normaal is....
(en nee ik nog niet Clown hoeft van mij nog niet Haha)

Zolang je geen relatie met die man hebt, tja dan hebben we er niks van te vinden. Mocht dat wel het geval zijn tot aan sex aan toe, dan hoop ik dat je als de wiedeweerga kapt met die goser!!!

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 16:07

Hey Bouwien,
dan heb ik het verkeerd begrepen van dat kinderachtig Knipoog
Ik hoef de reden dat jullie uit elkaar zijn gegaan niet te weten hoor :p ik vroeg me alleen af of het te maken had met het leeftijdsverschil.
Mijn ouders zijn gelukkig nog altijd vertrouwd en heb er geen geilende vriendinnen achter hangen hoor, was meer een voorbeeldje van dat 'niet alle mannen hebben een bierbuikje'
In mijn ogen wil het echt niet zeggen dat als een man er goed uitziet dat hij maar meteen voor de jonge kuikentjes kan lopen graaien.

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 16:18

Het is deels wel opvoeding, alleen denk ik het op een andere manier.. Het missen van een vaderfiguur en het ergens anders goedmaken voor jezelf gebeurd volgens mij ook vaak (dat meisjes daardoor dus met oudere "mannen" gaan..

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 16:26

tja opvoeding dat is ook zo een punt.
Zit je weer met nature-nurture. Missen van een vaderfiguur kan een rol spelen maar als er echt een goede opvoeding is lijkt het mij straf dat nog veel tieners aan de haal gaan met een 30+. Maarja als ma zegt: breng maar thuis heb ik nog wat te kleppen is de stap naar een oude vent snel gemaakt hoor

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 16:32

Alet74 schreef:
18-jarige leerkrachten? Tjonge jonge, wat voor vooropleiding heeft zo iemand? Die kan toch nooit een havo en een hbo-opleiding afgerond hebben, ben dus erg benieuwd Knipoog

Vanwege het lerarentekort staan er ook docenten voor de klas die nog bezig zijn met hun opleiding. Daarnaast: wie zegt dat dit een vaste docent is en geen stagiair? Een eerstejaars HBO'er (die dus ook stage moet lopen) kan gerust 17 zijn hoor, was mijn zusje ook toen ze van de HAVO naar de PABO ging. Lachen

suus_toes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 16:43

suleilitha schreef:
suus_toes schreef:
...wat vinden jullie dan van iemand van 16 en 29 ? (13 jaar veschil)

Zo iemand heb ik dus nou, hij is 29 en ik ben 16.
Maar hij gedraagt zich niet als 29 eigenlijks, (en lijkt het ook niet hihi)
Ik heb verder niks met hem gedaan of zo hoor.. Clown , En ik heb het er ook regelmatig met hem over dat er wel 13 jaar tussen ons is, en dat begrijpt hij ook!
Maar puur door zijn karakter ben ik hem leuk gaan vinden, hij is gewoon lekker gek, houdt gewoon wat van prutsmuts..etc. dus in het kort, gewoon puur om hoe hij zelf is!
En ik weet dat hij mij ook leuk vind... Bloos en ook gewoon om hoe ik ben..

We donderen nu gewoon wat over msn heen en weer, en meestal in het weekend kom ik hem wel tegen in 't dorp.

(als er mensen nieuwschierig zijn van hoe hij is heb wel foto..alleen via PB!)

ben benieuwd...

En om nog even een reactie te geven op de rest.
Ik vind als iemand met een ouder iemand neemt toch wel een eigen keuze, ik neem aan die iedereen de risico's er aan weet.
En ik meende dat ik hier op bokt al ergens gelezen had, dat 'VAAK' die man het doet om de sex.
Maar tegen woordig liggen 14/15 jarigen al met elkaar in bed ja... dus als dat al normaal is....
(en nee ik nog niet Clown hoeft van mij nog niet Haha)

Zolang je geen relatie met die man hebt, tja dan hebben we er niks van te vinden. Mocht dat wel het geval zijn tot aan sex aan toe, dan hoop ik dat je als de wiedeweerga kapt met die goser!!!

Haha NEEE nog geen sex hoor .. kan later nog wel Clown haha
hij zegt zelf ook van : ja er zit wel 13 jaar tussen ons, kunnen we allebei gedonder mee krijgen., Maar een zoen op een feestje zou misschien wel kunnen, maar ik zal je nooit dwingen!
En daar vertrouw ik hem wel in.
Maarja..wat niet is kan nog komen altijd Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 16:45

Nou, ik heb er geen goed gevoel bij!!!! En vooral dat hij dus wel vindt dat een zoen op een feestje moet kunnen.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 16:45

Realiseer jij je dat het niet gezond is dat hij op zulke jonge meisjes valt?

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 16:46

Ikz ie het bij mij op school ook veel.
Dan zie je zo'n brugwup opgehaald worden door en kerel van dik in de 20.
Dat vind ik ronduit belachelijk.
Zij is net uit de luiers en hij is volwassen

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 17:09

suus_toes schreef:
hij zegt zelf ook van : ja er zit wel 13 jaar tussen ons, kunnen we allebei gedonder mee krijgen., Maar een zoen op een feestje zou misschien wel kunnen, maar ik zal je nooit dwingen!

Ik zou er mee kappen, ik vind dat niet normaal. Seks of geen seks. Ook al wil hij alleen maar zoenen... er zijn zoveel leuke en goede jongens van je eigen leeftijd. Als hij nou 20 was geweest, had ik er geen problemen mee gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 17:10

Wat ik wel een beetje eng vind is dat ik laatst van een puberjongen van 19 hoorde dat het heel normaal tegenwoordig is dat meiden van 15 jaar te pas en te onpas met iedereen het bed in duiken.
De tijd van een paar maanden verkering en dan sex is wat ik hoorde voorbij.

Maar goed, dat zie je ook wel, want als je ziet hoe sommige pubers erbij lopen Bloos! Dikke lagen make up, shirtjes zo laag.........

Dat vind ik ook wel een beetje een verontrustend iets.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 17:13

Wat jammer dat niemand van die meisjes met oudere vriendjes willen reageren op de vraag of ze het normaal vinden dat oudere mannen vallen op jonge meisjes. Hoe zou dat toch komen...

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 17:14

Maar ik vraag mij af of er ook bokkers onder ons zijn die een moeder van zo'n meisje zijn, en of die het goedkeuren of niet? Ik zou hun reactie wel eens willen weten?

suus_toes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 17:15

suleilitha schreef:
Nou, ik heb er geen goed gevoel bij!!!! En vooral dat hij dus wel vindt dat een zoen op een feestje moet kunnen.

ohw oké.. Bloos

anneliesdj schreef:
Realiseer jij je dat het niet gezond is dat hij op zulke jonge meisjes valt?

Tsja, weet eigenlijk niet.. toen hij mij het vertelde dacht hij dat ik dus ook ouder was als 16..
en toen begon ik van , Ja ik vind jou ook heel leuk, maar hoe oud ben je eigenlijks.. en toen schrokken we volgens mij alle bij van dat grote verschil.. Clown

wemkelover schreef:
suus_toes schreef:

Ik zou er mee kappen, ik vind dat niet normaal. Seks of geen seks. Ook al wil hij alleen maar zoenen... er zijn zoveel leuke en goede jongens van je eigen leeftijd. Als hij nou 20 was geweest, had ik er geen problemen mee gehad.

oké, bedankt voor je reactie! Knipoog
Laatst bijgewerkt door suus_toes op 07-01-09 17:18, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 17:18

inderdaad gemiddeld ligt de leeftijd op 14 dat meisjes voor het eerst sex hebben........... Mijn Sanne inschattende zal dat ook zeker rond die leeftijd gaan gebeuren.......

en ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet echt heel erg vind, dat is haar ding......... ik zou het wel heel erg vinden als de man in kwestie een strafbare leeftijd heeft............

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 17:20

KiWiKo schreef:
inderdaad gemiddeld ligt de leeftijd op 14 dat meisjes voor het eerst sex hebben........... Mijn Sanne inschattende zal dat ook zeker rond die leeftijd gaan gebeuren.......

en ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet echt heel erg vind, dat is haar ding......... ik zou het wel heel erg vinden als de man in kwestie een strafbare leeftijd heeft............

Als hij 18 is heeft hij al een strafbare leeftijd he!

BibicheB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 17:22

anneliesdj schreef:
Wat jammer dat niemand van die meisjes met oudere vriendjes willen reageren op de vraag of ze het normaal vinden dat oudere mannen vallen op jonge meisjes. Hoe zou dat toch komen...

Bedoel je mij hier ook mee? (22 jaar versus 39) Of val ik niet meer in deze groep?

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 17:23

KiWiKo schreef:

Waar heb je dat vandaan als ik mag vragen? Van die gemiddelde leeftijd?

Want ik geloof er eigenlijk niet veel van Bloos , dat zou beteken dat 50 procent al seks heeft gehad toen ze 13 of jonger was?

Ik dacht onlangs een artikel te hebben gelezen dat de gemiddelde leeftijd wel aan het zakken was, maar dan van 18 naar 17 ofzo. Vind ik toch nog een verschil met 14...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 17:24

Pipo schreef:
KiWiKo schreef:

Als hij 18 is heeft hij al een strafbare leeftijd he!

Yep Lachen maar daar kan ik (mits het enigsinds een "normale" vent is) wel mee omgaan........ kan ik ook nog wel goedvinden ook denk ik...........

maar ik denk dat dit dan wel weer de max is voor mij Lachen