Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eyck schreef:Wat is de grens die de bijbel beschrijft dan? Volgens de bijbel werden mensen toch wel in de 500?
Moet even denken aan het einde van The Green Mile. Tom Hanks is daar erg oud, heeft al zijn dierbaren verloren doordat hij ze overleefde.. Dat was zijn straf!
Blue_Eyes schreef:Bewijs is er niet voor nee (voor zover ik weet)... dat geldt voor meer dingen.![]()
Ik kan me er ook geen voorstelling van maken. Er staat wel in Genesis 6 dat God daarna besloot dat mensen niet meer ouder mochten worden dan 120 jaar. Die halen we inmiddels al niet meer.
geerke schreef:Blue_Eyes schreef:Bewijs is er niet voor nee (voor zover ik weet)... dat geldt voor meer dingen.![]()
Ik kan me er ook geen voorstelling van maken. Er staat wel in Genesis 6 dat God daarna besloot dat mensen niet meer ouder mochten worden dan 120 jaar. Die halen we inmiddels al niet meer.
mijn vriend maakt even een slimme opmerking....vroeger telden ze vermoedelijk geen jaren maar maanden....dat was wat makkelijker te zien...volle maan enzo....een jaar is wat ongrijpbaarder...
dan ben je dus geen 895 maar 74 jaar....dat klinkt aannemelijker