Je eerste zoen....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

I_Moondance

Re: Je eerste zoen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 21:43

Ik was ook 13, maar ik vond het ook helemaal niet erg Wow!

intral

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 08:40

Chann schreef:
Waarom wél gelukkig? *LOL* Ik zeg toch niet dat je je dronken met zuipen en elke jongen op z'n bek moet pakken of iets Blond Vraag me alleen af waarom je er blíj mee bent dat je nog niet ontgroend bent. Tuurlijk, je hoeft er absoluut niet verdrietig om te zijn en je bent ook nog harstikke jong (ik was zelf bíjna 16 *LOL*) , maar ik zie ook geen reden om er echt blij om te zijn? Huilen van het lachen

Ik ben er echt blij van dat ik niks tegen mijn wil doe, en dat ik niet hoef te haasten Knipoog

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 15:07

Colorado schreef:
Nevony schreef:
*LOL* Dat had ik ook de eerste keer hoor, dat ik het gevoel had dat ik op mijn bek gepakt werd echt opeens zo van Bloos!
Vork

''En toen stak hij zijn tong in der mond'' Bloos!
ROFL
Dat was zóooo mooi Huilen van het lachen

Lees ik een keer een topic terug en wat kom ik tegen xD
Wordt mijn lieftallige vriendje gewoon dik beledigd Bloos!
maar dit was dus niet waar, maar was wat een vriendin ervan maakte Clown

JesNobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 22:05

Die van mij suckte best wel hard:P

Op vakantie ik had een vriendje maar die moest weg, vriend van me vriendje vond mij zo leuk, beetJ klooien met hem begint hij mij te zoeken op de steiger bij de rivier. Was 12. En tja.. met tong.. [a]

en toen was ik dus vreem gegaan en toen was me vriendje(nu-ex) heel boos

X_mareitje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 20:23

Euhm ik was net 15 en het was bij mij op de weilanden achter. En dan achter een bosje, er waren nog 2 andere jongens bij en 'de' jongen zei, ik moet je nog even wat vertellen, dus die ander 2 liepen door en toen zoende hij me. Niet een slechte ervaring vond ik het;p. *verder niks geworden met ons, hij vond dat ik k*t paarden had, omdat ik er vaak was. Nou dat moet je tegen mij niet zeggen, dus het was gelijk over;p

Kitty__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 20:46

Ik was 13.. hij was ook meteen mijn eerste 'vakantieliefde', ik ben na de vakantie nog naar zijn huis gegaan en daar hebben we toen gezoend.. Toen vond ik het niks, maar dat is nu toch veranderd haha

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 20:47

hahaha nou dat was een grote misvatting..

volgens mij keek ik met grote verbazende ogende; what the f*ck is diiiiiiittttt!!!!
het was één grote waterval van hem. bleeeehhhhh Cool

oja ik was 15 Clown

nu ben ik iid een fan! Pling Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 20:58

Ik vind de eerste zoen met een nieuwe ''partner'' ook altijd wel spannend, die zet durf ik dan ook nooit te zetten maar laat ik aan de jongen over Huilen van het lachen

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 21:01

Shanna schreef:
Ik vind de eerste zoen met een nieuwe ''partner'' ook altijd wel spannend, die zet durf ik dan ook nooit te zetten maar laat ik aan de jongen over Huilen van het lachen

Dan ben ik wel een beetje mans denk ik... Clown
Vaak gaat het altijd vanzelf, maar heb het gevoel dat ik tochwel een groot aandeel heb in de 1e stap. Haha!

Ingmar_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 09:41

Ik was 16, bijna 17 en ik had gewoon een date. Wel echt gezoend met 'm, maar daarna nooit meer gezien :Y) Was op zich best lekker.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 10:17

Shanna schreef:
Ik vind de eerste zoen met een nieuwe ''partner'' ook altijd wel spannend, die zet durf ik dan ook nooit te zetten maar laat ik aan de jongen over :')

Ik ook, onder het mom van "mannen moeten initiatief tonen'

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 19:56

Zoenen met je nieuwe partner is idd spannend voor de eerste keer heb toen straks met een jonge gezoend waarvan ik hoop dat het wat wordt tussen ons :o

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 21:14

*Zuchtttt*

Nou, mijn echte ontgroening was dus niet zo geslaagd.

Cynn_x Pagina 24 schreef:
Nou... helemaal geslaagd was het niet. :Y)
Lees: ik was heel erg gestresst en druk om wat dingen, het was midden in de gang, de bel ging bijna, en ik was bezig met iets te zoeken toen me vriendje me opeens op me bek pakte. Ik stond echt zo: :wow: WTF? Weet je wel :o :D *shame*
Echt vlak daarna ging de bel en kwamen er opeens mensen de hoek om en stopte we al gauw weer.

Dus helemaal geslaagd was het niet.. Maar vies kon ik het eigenlijk niet noemen hoor. :Y)

:o :o

Maar nou had ik eindelijk mijn herkansing.. :o
Feest bij hem thuis. Met zijn beste vriend erbij, mijn vriendin & zijn nicht zaten we bij hem op de kamer.
Na het eten en daarvoor ook al lol gehad enz, en op een gegeven moment gingen die andere zo gezegd 'even' weg.. :o
En toen gebeurde het, op bed, heel knus en en.. aaaaahhh.. I was in heaven.. :o

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 21:17

@ Cynn_x haha leuk dat de 2de keer met hem zo goed was :)) :+:

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 11:41

Hihi, leuk cyn!

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 21:28

My first kiss..
Was a disaster :Y)

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 15:35

Haha leuke verhalen hierzo!
Ik vind het altijd spannend om voor de eerste keer met een nieuw persoon te zoenen :+ Vorige week woensdag had ik met iemand gezoend, die mn hele gezicht ongeveeer onder had gekwijlt, dus dat was niet echt geslaagd. Ik heb hem gisteravond een herkansing geven en toen was het echt lovely :+:

Mijn allereerste keer was trouwens helemaal geweldig, ik stond een half uur daarna nog na te trillen, want ik vond die jongen echt heel erg leuk. En hij mij overigens ook :P

Winxz_Bas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 11:30

mijn eerste zoen..
ik was 13 zat in de 1e klas.. was echt heeeel leuk..
we stonden voor school. en hij zo van,, ik vind je leuk.
ik zo van , ik jouw ook, hij pakte me toen ineens op mn bek. maar ik zat op de fiets, en toen viel ik.. haha en toen bgeet hij op mn tong.. als troost kreeg ik nog een kusje van hem, en de leraar stond er zelfs bij :| hahaha..

ik vind de 1e zoen met iemand anders ook altijd even spannend, haha echt erg, jongens mogen initiatief nemen wat mij betreft, maar zwembad maakt het makkelijk.. wat heeft hij toch een lekker buikje :+:

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 18:08

Over die fiets gesproken. Ik heb ook wel eens fietsend gezoend (zonder censuur he :+ ) toen ik wat jonger was.
Hij fietste en ik zat achterop van zo'n feest af, vraag niet HOE we dat deden, weet niet of ik dat nog eens nadoe. Was toen in ieder geval een keer of heel wat :+

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 18:38

Mijn eerste zoen :')
was nice, zal ik het daar maar op houden :')

Zoenen met een jongen vind ik altijd wel apart, krijg altijd een gevoel als of ik redbull gedronken heb en ik vleugels krijg :')

Maar goed, niet bij iedereen overigens, gewoon een weekend scharrel is goed om het niet te verleren :=

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 19:06

ik ben serieus terug gaan lezen en sommige verhalen :') _O-

Midy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 19:21

Haha, geweldig topic dit!
Mijn eerste zoen, kreeg ik op mijn 13e. Datum en tijd weet ik allemaal niet meer, haha! Ik weet wel dat ik van iedereen hoorde dat het vies was, maar vond het eigenlijk wel lekker, haha ;)

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 20:42

Mijn allereerste zoen was best wel good. Ik wist alleen niet wat ik moest doen dus bleef maar 10 minuten lang hetzelfde rondje draaien. :Z

De eerste zoen met mijn vriend was loooovely. :9
Ik pakte hem, omdat hij niet durfde( :7 ), maar uiteindelijk was ik helemaal in heaven. :+:

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 22:38

Het is inderdaad echt eng om een "nieuwe partner" te kussen. Ik kus nu al meer dan 3 jaar dezelfde jongen, maar ik vond het altijd best eng. :Y) Benieuwd hoe hij kuste, wie zette de eerste stap en hoe was de reactie achteraf haha.

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:29

Ahhh vandaag precies een jaar terug was voor mij eerste keer zoenen hihi.
Is toen na een paar maandjes uitgegaan tussen mij en hem want meneer ging vreemd.. achja
Nu zocht hij gister opeens weer contact dat we elkaar zolang niet hadde gesproken dattie me mist en of ik met hem op valentijnsdag wilde afspreken...
Helaaaaas ik heb al een date voor die dag hehe, komt vriend van me die ik ook vn de camping ken (ken ik me ex ook van) hierheen, gaan we zwemmen daarna naar de snackbarrie en dan filmpie kijken opbed, dan gaan me ouders weg en weetniet tot hoelaat hij blijft O:)