Ik zou er gewoon proberen voor te gaan. Je ziet wel waar het eindigd!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Charlenexx schreef:Omdat de leuke me echt willen en dan komt het te dichtbij en word ik bang (bindingsangst) Het is makkelijker verliefd te zijn op iemand die ik nooit helemaal zal krijgen. Anders moet mijn leven anders, komt er iemand bij waarmee ik rekening moet houden en daar ben ik heeeeel slecht in. Ik ben heel erg lang leven de lol en ik zie wel waar ik eindig en als er dan iemand bij komt die vastigheid wil en dingen van mij gaat eisen word ik gek
Het heeft lang niet goed gezeten met mijn eigenwaarde maar das nu wel anders, ik weet wat ik waard ben, mn zwakke punten en mn sterke en jaa hopelijk kom ik ooit een jongen tegen die me mij niet zo opgesloten laat voelen en waarbij ik mezelf kan zijn. maar voorlopig nog niet
Eigenlijk weet je niet of je wel toe bent aan een relatie. Zie ik het dan goed?
Want je wilt geen vastigheid, dat maakt je bang.
Je hebt vast mijn topic wel gezien, misschien heb je ook wel gereageerd. Ik weet het niet.
Maar mijn ex heeft hetzelfde. Hij wilde ook lang leve de lol.
Misschien doe je er goed aan op deze manier. Maar dat zal alleen tijd uitwijzen.
Maar kijk eens naar de toekomst, op een gegeven moment besef je vast wel dat je meer wilt. Omdat mensen om je heen hetzelfde krijgen. En dan wil je vast wel veranderen. Bovendien, hoe groot denk je dat de verandering zal zijn? Dat valt volgens mij best wel mee. Jongens willen ook hun ruimte hebben. Je hoeft niet meteen huisje, boompje, beestje!
tenminste soms denk ik van wel. Maar ik heb óf players óf van die types die dan gelijk helemaal into mij zijn en me elke 5 seconden willen zien/spreken en elke minuut kwijt willen hoeveeeeel ze van me houden. Ik wil gewoon een grappige relatie eentje met wederzijds vertrouwen waar het gewoon leuk is en niet zo zwaar. Gewoon als je elkaar ziet en spreekt is het leuk, maar heb je het ff druk dan is het ook goed. En niet gelijk 5 minuten later een sms "Hallo waarom reageer je niet?!"
die 12 paarden rijden zichzelf niet haha!naath schreef:Je gaat niet écht met hem toch?
Waarom zou je voor hem het laten om met een ander te zoenen als die gelegenheid er is.
Misschien doet hij dat ook wel (weet niet waarhij heen is?).
Wil je niet op een verkeerd pad brengen hoor maar misschien loop je vanavond juist wel die éne jongen mis haha.
en miss komt vanavond mn ex scharrel en als er iemand goed kan zoenen is hij het wel. Ik had m heel fout gesmst, als je komt vanavond wil je dan dat ik een rokje of een skinny jeans aan doe? hahahaha ik ben echt te erg. Sorry
Charlenexx schreef:naath schreef:Je gaat niet écht met hem toch?
Waarom zou je voor hem het laten om met een ander te zoenen als die gelegenheid er is.
Misschien doet hij dat ook wel (weet niet waarhij heen is?).
Wil je niet op een verkeerd pad brengen hoor maar misschien loop je vanavond juist wel die éne jongen mis haha.
Als ik dat zeg verklaar je mij ook voor gek haha! Naja ok ik zal niet met een jongen zoenen maar mocht ik een leuke tegenkomen dan geef ik mn nummer wel even. Vrienden word kan altijd toch?en miss komt vanavond mn ex scharrel en als er iemand goed kan zoenen is hij het wel. Ik had m heel fout gesmst, als je komt vanavond wil je dan dat ik een rokje of een skinny jeans aan doe? hahahaha ik ben echt te erg. Sorry
Charlenexx schreef:Ik ben ook niet toe aan een relatietenminste soms denk ik van wel. Maar ik heb óf players óf van die types die dan gelijk helemaal into mij zijn en me elke 5 seconden willen zien/spreken en elke minuut kwijt willen hoeveeeeel ze van me houden. Ik wil gewoon een grappige relatie eentje met wederzijds vertrouwen waar het gewoon leuk is en niet zo zwaar. Gewoon als je elkaar ziet en spreekt is het leuk, maar heb je het ff druk dan is het ook goed. En niet gelijk 5 minuten later een sms "Hallo waarom reageer je niet?!"
Ik werk 6 dagen in de week en met concours erbij soms 7 dagen. Ik heb gewoon vaak geen tijddie 12 paarden rijden zichzelf niet haha!
En ja met de kerst wilde ik ook wel dat ik een leuk vriendje had, maar ik kom gewoon niet de juiste jongen tegen..
Misschien de volgende kerst beter.
naath schreef:Ach, het leven is zoveel mooier als je het kan delen met iemand. Maar vraag me echt af hoe het kan dat ik het deze jongen heb gegund. Krijg het gevoel dat ik voor erbij was, om te laten zien dat hij óók een leuk meissie kan krijgen. Zovaak gezegd dat ie trots was dat HIJ de jongen was aan mij zijde. Veel jongens uit zijn voetbal team waren stinkend jaloers. Maarja een relatie faken hou je niet vol .. En daar ging het misschien wel mis?!
Misschien heb ik het ook TOTAAAAL fout, maar he.. ik HEB geen duidelijkheid dus kan er ook niet op afgerekend worden.
Wraak is zoet
Janine1990 schreef:Charlenexx schreef:Ik ben ook niet toe aan een relatietenminste soms denk ik van wel. Maar ik heb óf players óf van die types die dan gelijk helemaal into mij zijn en me elke 5 seconden willen zien/spreken en elke minuut kwijt willen hoeveeeeel ze van me houden. Ik wil gewoon een grappige relatie eentje met wederzijds vertrouwen waar het gewoon leuk is en niet zo zwaar. Gewoon als je elkaar ziet en spreekt is het leuk, maar heb je het ff druk dan is het ook goed. En niet gelijk 5 minuten later een sms "Hallo waarom reageer je niet?!"
Ik werk 6 dagen in de week en met concours erbij soms 7 dagen. Ik heb gewoon vaak geen tijddie 12 paarden rijden zichzelf niet haha!
En ja met de kerst wilde ik ook wel dat ik een leuk vriendje had, maar ik kom gewoon niet de juiste jongen tegen..
Misschien is het dan een idee om compleet de zoektocht op te geven?
Al ben je totaal niet aan het zoeken, je kijkt wel naar elke jongen die je aandacht geeft, of hij een potentiële lover is.
Ik zocht ook maar, ik was verliefd op een scharrel van inmiddels toen alweer 3 maanden terug. En toen kreeg ik een sms van mijn inmiddels ex. Onze zusjes waren het er nogal over eens dat wij wel bij elkaar pasten. Het werkte ook, negen maanden lang. Maar pas toen ik het zoeken opgaf, kwam het naar me toe.
Een troost voor je, ik ben ook alleen met kerst. En dat zijn er veel meer!Misschien de volgende kerst beter.
En wat dat sms-gebeuren betreft, zo kan het heel goed hoor. Mijn ex was er heel makkelijk in. Oké, ik wilde wel eens vaker een sms. Maar het werkte wel. En we hadden lol samen. Duss..
Paardenwereldje is heel klein, gezellig maar klein. En alle mannen zijn gewoon sletten en veel meisjes ook hoor. Als je op concours ziet, lijkt t net of iedereen t met elkaar doet ook al hebben ze helemaal niets met elkaar. Zo ben ik ook niet hoor... Ik wil altijd graag friends with benefits zijn
naath schreef:Je weet ook dat hij met een ander is gegaan?
Als ik (snel) met een jongen ga (die hij ook nog eens kent) gaat hij zeker weten wijzen. Zie je ZIJ doet het ook hoor.
Charlenexx schreef:Nou ik zoek ook niet echt meer, dát deed ik vroeger aaaaltijd. Altijd op zoek naar potentiele lovers. maar in het wereldje waar ik nu zit ken ik alle jongens al zon beetje haha. Ben ik eerst vrienden en dan denk ik, nah hij is wel leuk... en dan breng ik het een stapje verderPaardenwereldje is heel klein, gezellig maar klein. En alle mannen zijn gewoon sletten en veel meisjes ook hoor. Als je op concours ziet, lijkt t net of iedereen t met elkaar doet ook al hebben ze helemaal niets met elkaar. Zo ben ik ook niet hoor... Ik wil altijd graag friends with benefits zijn
Jongens weten meestal wel dat ze bij mij niet hoeven te komen voor just sex, dus ik word wel met respect behandeld. ja ik heb wel veel boze gezichten van meisjes, maar hey ik kan er ook niets aan doen dat de jongens die zij leuk vinden op mij vallen
Janine1990 schreef:Boze gezichten van meiden resulteert vaak in gepraat hè?
Maar je stelt in ieder geval grenzen. En dat is goed.
Maar een jongen die niets met paarden heeft, kan ook heel goed de ideale man zijn hoor!!
Ik zo waar naar toe dan? ja om er sex mee te hebben. Ehh dude ik ben nog maagd dus ik weet niet wat jij doet met die jongens???Charlenexx schreef:Haha dat is ook.. Heb nog nooit wat gehoord moet ik eerlijk zeggen. ja vorige week kwam er een meisje zelf naar me toe of ik altjd zo danste om jongens geil te maken zodat ze met me meegaanIk zo waar naar toe dan? ja om er sex mee te hebben. Ehh dude ik ben nog maagd dus ik weet niet wat jij doet met die jongens???
Afgezien van dat weinig commentaar XD

dus het is weer een lastig verhaal. zal moeten wachten tot ze terug zijn. Naja Jongen B was ik eigenlijk toch al beetje klaar mee, die probeerde laatst mn vriendinnetje te versieren. Toen zaten we beide echt WTF! dus miss maar beter, alleen hopen dat ie geen slechte dingen zegt tegen Jongen A anders is dat ook verpest...
dus ja moet ik het straks weer allemaal uit gaan leggen. En ik heb geen zin in ruzie met niemand niet, want dan moet ik jongen B weer een leugenaar gaan noemen. Ook vervelend aangezien die beste vrienden is met de broer van jongen A
Gezellliiiigggg hahaha