FriesWytske schreef:Berdien schreef:De hoeveelheid reclames in YouTube. Laat me gewoon ongestoord m’n concert kijken zonder steeds reclames van een minuut
DuckDuckgo downloaden. En dan daarop kijken. Kun je instellen dat hij op youtube automatisch naar zijn eigen Duck Player gaat. Heb je geen last van reclame.
Brave (oranje leeuw logo) is ook top. Houd de reclames van YouTube tegen. Screen in screen kan en ook geluid door laten spelen met scherm vergrendelt

Ik kijk vaak via de app op de tv concerten, dat zou dan via de browser op de tv moeten? Even uitzoeken.
). 

Gewoon in de seal van de plastic verpakking en op het broodje zelf. Wist meteen weer waarom ik bijna geen boodschappen doe in deze supermarkt. Regelmatig producten die niet goed meer zijn of al op de datum zitten en toch voor het volle pond verkocht worden. En waarom ik een haat/liefdeverhouding heb met verspakketten. Zo vaak dat de paprika, ui en knoflook al verrot zijn als je ze koopt. Natuurlijk moet ik zelf opletten in de winkel, maar het overkomt me natuurlijk vaak als ik gehaast ben.