En als ik beweeg gaat ie bijten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
black_kelpie schreef:Mijn hond kon ook alles open krijgen. Deur die naar binnen of naar buiten draait, klink omhoog maakte ook niks uit. Hier zit een deurklink vergrendeling voor kinderen op de deur, dat was het enige wat hielp
[ Afbeelding ]
black_kelpie schreef:Mijn hond kon ook alles open krijgen. Deur die naar binnen of naar buiten draait, klink omhoog maakte ook niks uit. Hier zit een deurklink vergrendeling voor kinderen op de deur, dat was het enige wat hielp
[ Afbeelding ]
Telpeva schreef:Zebrastreep schreef:Weer paniek en huisarts gebeld. Advies was nu echt om oxazepam in te gaan nemen. Ik zie er tegenop , maar tegelijk betekend dat ik lang kan gaan slapen wat mijn lijf nu echt meer als nodig is.
En ik blijf onder toezicht van mijn ouders , maar moet nog wel mijn spullen even ophalen van huis.
Ik weet niet goed wat te zeggen maar ik wens jou veel liefsFijn dat je bij je ouders terecht kan!
Vanmiddag heb ik al 3x kinderen aan de deur gehad die lootjes willen verkopen, tot hoe lang duurt die actie? Krijg er de zenuwen van om steeds kleine kinderen aan de deur te moeten teleurstellen.
Mando schreef:Na 22 pogingen in 3 jaar om te stoppen met roken ben ik vanochtend naar hypnotherapie geweest.
Mijn laatste strohalm.
Ik heb geen gedachten, ik wil niet roken ik voel me ook een niet-roker.
Ik zit nu de hele dag al te wachten op die clown die met een bordje tevoorschijn springt met daarop... grapje je bent toch een roker.....![]()
Ik vind het nog steeds zo onwezenlijk dat het gewoon irritant is.
Femke_Tweety schreef:Watt zou daar nu aan de hand zijn inderdaad? Het is wel spannend, electrifying haast. Ik vermoed dat Germie inmiddels wel grondig weerstand tegen de situatie zal hebben.
Dit brengt ongetwijfeld spanning met zich mee.
Tijd om te aarden, wellicht een meditatief uitspreken van ohm, ohm, ohm. Ik hoop dat de oplossing in een stroomversnelling gekomen is.
(Sorry, moest ff. /Nerd-modus)
Femke_Tweety schreef:Tip voor veiligheid,
Wij hadden dat vroeger thuis ook, paar lieve maar nogal euh, bijzondere Duitser herders.
Met 1 daarvan hadden we ook altijd gedonder met deuren openmaken, dus klinken omhoog gezet.
Dat ging gruwelijk fout (gelukkig waren we thuis toen het gebeurde) omdat de hond met haar halsband achter de haak van de klink terecht kwam, en eigenlijk werd opgehangen aan haar eigen halsband.
We konden snel ingrijpen gelukkig, maar hadden we 3 uur later pas thuis gekomen dan was dat mogelijk héél slecht afgelopen.
Sinds die tijd hadden we de klinken naar beneden gedraaid, in plaats van omhoog.
Dan kan dat niet gebeuren.
MyWishMax schreef:black_kelpie schreef:Mijn hond kon ook alles open krijgen. Deur die naar binnen of naar buiten draait, klink omhoog maakte ook niks uit. Hier zit een deurklink vergrendeling voor kinderen op de deur, dat was het enige wat hielp
[ Afbeelding ]
Hier krijgt de hond ook alles open, omhoog, omlaag en zelfs ronde. Ik laat deuren dus gewoon openblijven de deuren tenminste heel en ik vind het wel gezellig.
Ik baal juist dat hij de trap niet meer op durft en dus beneden slaapt. Mis hem echt s nachts... Maar hij is 12 en paar maanden geleden van de trap gevallen door zijn lompe gedrag en nu weigert hij het te proberen en is echt te zwaar om te tillen...