Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Foaly

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 09:44

Ik moet aan het werk maar:

Afbeelding

En als ik beweeg gaat ie bijten _O-

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 09:45

Tja, dan kan je niets. :=

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 09:55

Mijn hond kon ook alles open krijgen. Deur die naar binnen of naar buiten draait, klink omhoog maakte ook niks uit. Hier zit een deurklink vergrendeling voor kinderen op de deur, dat was het enige wat hielp

Afbeelding

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 10:00

Tot nu toe helpt boos worden wel want ze weet dat ik er dan echt klaar mee ben. Heb haar bij de deur weggestuurd en op haar kleed gelegd. En toen kwam ze meteen weer overeind natuurlijk. Want ze wil haar zin. Dus toen nog duidelijk haar af gelegd en toen was het over. :+

Ben benieuwd hoe het vannacht gaat. Ze zou anders best naast me mogen slapen maar ze snurkt zo hard dat ik bijna niet slaap. _O-

Bielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 10:05

black_kelpie schreef:
Mijn hond kon ook alles open krijgen. Deur die naar binnen of naar buiten draait, klink omhoog maakte ook niks uit. Hier zit een deurklink vergrendeling voor kinderen op de deur, dat was het enige wat hielp

[ Afbeelding ]

Ik zou voor de rest van mijn leven opgesloten zitten in huis met dit waarschijnlijk :+

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 10:18

black_kelpie schreef:

[ Afbeelding ]

Hier krijgt de hond ook alles open, omhoog, omlaag en zelfs ronde. Ik laat deuren dus gewoon open :') blijven de deuren tenminste heel en ik vind het wel gezellig.

Ik baal juist dat hij de trap niet meer op durft en dus beneden slaapt. Mis hem echt s nachts... Maar hij is 12 en paar maanden geleden van de trap gevallen door zijn lompe gedrag en nu weigert hij het te proberen en is echt te zwaar om te tillen...

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 10:19

Hahaha, ik ook. Krijg dat traphekje bij mijn zus al niet los :')

Ik heb een kater van de lange dag van gisteren, en moet vandaag gewoon nog 8 uur werken. Ik wil weekend!!!

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 10:28

Dat slot heeft er hier ook alleen de laatste paar jaar op gezeten, ze kon altijd al deuren openmaken maar deed dat niet structureel. Pas na mijn ziekenhuisopname van 2 maanden is dat ding erop gekomen, ze wilde constant checken waar ik was en probeerde dan de trap op te komen (wat niet meer veilig kon, ze was toen 13). Ook heeft ze wel eens aan de voordeur gezeten wat nog veel gevaarlijker is. Zo'n slot op de tussendeur was echt om haar veilig te houden.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 10:36

Telpeva schreef:
Zebrastreep schreef:
Weer paniek en huisarts gebeld. Advies was nu echt om oxazepam in te gaan nemen. Ik zie er tegenop , maar tegelijk betekend dat ik lang kan gaan slapen wat mijn lijf nu echt meer als nodig is.

En ik blijf onder toezicht van mijn ouders , maar moet nog wel mijn spullen even ophalen van huis.

Ik weet niet goed wat te zeggen maar ik wens jou veel liefs :knuffel: Fijn dat je bij je ouders terecht kan!

Vanmiddag heb ik al 3x kinderen aan de deur gehad die lootjes willen verkopen, tot hoe lang duurt die actie? Krijg er de zenuwen van om steeds kleine kinderen aan de deur te moeten teleurstellen.

het is ook onhandig dat de grote club actie en de kinderpostzegels tegelijkertijd komen bedelen. Ik denk dat het averechts werkt zo. Daar zou betere afstemming in moeten zijn.

Zebrastreep en Marcella, veel sterkte!

mijn ergernis een koppige brugpieperpuber.. haar fiets is stuk en staat bij de fietsenmaker. We kregen een leenfiets mee, maar daar wil madam niet op fietsen want die is niet zwart. Ook mijn fiets wil ze niet, want je kan natuurlijk niet op de fiets van je oude moeder naar school... ik wilde haar echt echt niet brengen. Dus nu heeft ze haar vader zo gek gekregen haar te brengen. Dus de ergernis betreft eigenlijk beide.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 10:46

Bedankt voor alle lieve reacties.

Heb na uren twijfelen toegegeven aan de oxazepam. En wat het heb ik mij even heel fijn en rustig gevoeld.

En een bevestiging dat er niks mis is met mijn hart maar dat ik vreselijke spierspanning heb.

De druppel van gisteren was toch wel even na een zeer teleurstellende reactie van iemand die ik nogal hoog had zitten. Heb diegene ook aangegeven dat ik nu niet met die persoon kan praten en voor de komende dagen extra rust nodig ben.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 10:52

Goed voor je lichaam ook om even die rust te krijgen, Zebrastreep. Wat mij onbedoeld heeft geholpen is propranolol voor mijn migraine. Geven ze schijnbaar ook bij angstklachten. Maar ik snap je helemaal wat betreft het liever niet willen gebruiken van medicijnen :(:)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 10:54

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met de soap bij germie is. :=

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 10:58

Watt zou daar nu aan de hand zijn inderdaad? Het is wel spannend, electrifying haast. Ik vermoed dat Germie inmiddels wel grondig weerstand tegen de situatie zal hebben.
Dit brengt ongetwijfeld spanning met zich mee.
Tijd om te aarden, wellicht een meditatief uitspreken van ohm, ohm, ohm. Ik hoop dat de oplossing in een stroomversnelling gekomen is.

(Sorry, moest ff. /Nerd-modus)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 11:09

Mando schreef:
Na 22 pogingen in 3 jaar om te stoppen met roken ben ik vanochtend naar hypnotherapie geweest.
Mijn laatste strohalm.

Ik heb geen gedachten, ik wil niet roken ik voel me ook een niet-roker.

Ik zit nu de hele dag al te wachten op die clown die met een bordje tevoorschijn springt met daarop... grapje je bent toch een roker..... 8)7 >;)

Ik vind het nog steeds zo onwezenlijk dat het gewoon irritant is.

Hoe is het nu???
Vriend heeft in vele jaren al vele pogingen gedaan, de een succesvoller dan de ander, maar t wil nog niet blijvend lukken

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 11:19

Dat ik heb toegeven aan 2 stukjes chocola hier op het werk. :+
We hadden nog het paas presentje staan en die is op ons kantoor neergelegd om op te eten. :')

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 11:43

Dat ik mijn bloeduitslagen heb gezien, die verhoogd zijn en ik nu tot 1300 moet wachten om de assistente te spreken en te horen wat er aan de hand is.

Klaagzang uit :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 11:44

Oh dat is wel verrot...zit je nog even in onzekerheid.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 11:47

Het is 18 graden in huis. :brr:

Maar ik ben principieel en mag pas van mezelf 1 oktober stoken. _O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-25 11:49

Ik heb net de verwarming aan geslingerd hoor, koud zat. :+

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 11:53

Femke_Tweety schreef:
Watt zou daar nu aan de hand zijn inderdaad? Het is wel spannend, electrifying haast. Ik vermoed dat Germie inmiddels wel grondig weerstand tegen de situatie zal hebben.
Dit brengt ongetwijfeld spanning met zich mee.
Tijd om te aarden, wellicht een meditatief uitspreken van ohm, ohm, ohm. Ik hoop dat de oplossing in een stroomversnelling gekomen is.

(Sorry, moest ff. /Nerd-modus)

_/-\o_ :')

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 12:08

Captain schreef:
Little_Gift schreef:

En daar erger je je aan? :=

Doe niet zo bijdehand, je snapt best waar ik op reageer.

Doe niet zo agressief, het was een grapje gezien het ergernissen topic titel, vandaar ook de smiley 8)7

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 12:10

Femke_Tweety schreef:
Tip voor veiligheid,

Wij hadden dat vroeger thuis ook, paar lieve maar nogal euh, bijzondere Duitser herders.

Met 1 daarvan hadden we ook altijd gedonder met deuren openmaken, dus klinken omhoog gezet.

Dat ging gruwelijk fout (gelukkig waren we thuis toen het gebeurde) omdat de hond met haar halsband achter de haak van de klink terecht kwam, en eigenlijk werd opgehangen aan haar eigen halsband.
We konden snel ingrijpen gelukkig, maar hadden we 3 uur later pas thuis gekomen dan was dat mogelijk héél slecht afgelopen.

Sinds die tijd hadden we de klinken naar beneden gedraaid, in plaats van omhoog.
Dan kan dat niet gebeuren.

Van die ronde klinken die je moet draaien ipv deurklinken die je moet op en neer duwen, werken ook goed en zijn veiliger.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 12:12

Foaly schreef:
Ik moet aan het werk maar:

[ Afbeelding ]

En als ik beweeg gaat ie bijten _O-

I love jouw kat! Heerlijke attitude <3

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 12:13

MyWishMax schreef:
black_kelpie schreef:

[ Afbeelding ]

Hier krijgt de hond ook alles open, omhoog, omlaag en zelfs ronde. Ik laat deuren dus gewoon open :') blijven de deuren tenminste heel en ik vind het wel gezellig.

Ik baal juist dat hij de trap niet meer op durft en dus beneden slaapt. Mis hem echt s nachts... Maar hij is 12 en paar maanden geleden van de trap gevallen door zijn lompe gedrag en nu weigert hij het te proberen en is echt te zwaar om te tillen...

Ach dat is wel heel jammer, begrijp dat dat leeg moet voelen 's nachts. Er bestaan zo van die pakjes/tuigjes die je ze aantrekken kan en waarmee je de achterhand kan ondersteunen/mee helpen liften. Misschien heb je daar iets aan?

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-25 12:21

Ik zou vandaag naar de wolwinkel in mijn dorp om spul te halen voor een project, maar die is maar van 10-12 open en ik bedacht me dat om kwart voor 12 :')

Nu moet ik wel met mn grote project bezig in plaats van het kleinere project wat ik als uitstelgedrag gebruikte _O-