imaudy schreef:Mijn hond vangt muggen. Bijna geen muggen
Mijn katten ook als ze er zin in hebben.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:M_D_H schreef:
Altijd al, er is in de wet onderscheid gemaakt tussen rechts passeren, dat mag wel, of een inhaalactie vanaf rechts, dat mag niet.
Ik weet even niet meer precies welk wetboek, maar er is daadwerkelijk een onderscheid tussen.
Nee:
[ Afbeelding ]
M_D_H schreef:_San87_ schreef:
Je kan elke willekeurige nieuwssite of de site van de anwb er bij halen, maar dat is niet de daadwerkelijke wet.
Ik praat over wat in het burgerlijk wetboek staat.
Kijk dat na en je zal zien dat ik gelijk heb (ik ken de wet vanuit mijn werk en daarnaast is mijn vader agent geweest, ook hij kent deze wet)
prompter schreef:Chickyy schreef:Alsof iemand 2 rijstroken naar links gaat om in te halen en dan weer terug naar rechts gaatIn een file passeer je elkaar toch ook rechts?
Leg dat je verzekering maar eens uit als er schade ontstaat door rechts inhalen
Chickyy schreef:prompter schreef:
Leg dat je verzekering maar eens uit als er schade ontstaat door rechts inhalen
Je moet natuurlijk wel gewoon uit de doppen blijven kijken..
Zebrastreep schreef:Blijkbaar als je een goede band hebt met iemand, en je beide wel eens als je samen met als een idioot gedraagt heb je volgens een aantal mensen gelijk een relatie.
Ja oké ik val op wat ouder maar 34 jaar is voor mij ook wel te gek zeg. En met een collega begin ik sowieso nooit weer wat daar heb ik in het verleden flink van geleerd.
En tevens is het niet zo dat ik überhaupt wat met deze persoon wat wil hebben. Ze is nog eerder een soort moederfiguur voor mij.
Dit was dus het werkdrama, ik spreek nu iedereen aan en de meesten zijn eerlijk en kan ik het er goed mee over hebben. Maar gezegd dat iedereen alles aan mij mag vragen ook als het banketstaaf vragen zijn. Maar dat aannames die binnen 3 uur gemaakt worden niet gelijk de waarheid is.
Nou ja we gaan weer door denk ik met het leven en grotendeels heb ik genoeg zelfspot om er maar om te lachen.
Mellow schreef:Chickyy schreef:Alsof iemand 2 rijstroken naar links gaat om in te halen en dan weer terug naar rechts gaatIn een file passeer je elkaar toch ook rechts?
En toch zal het zo moeten.
Een file is een uitzondering op de regel.
Chickyy schreef:Ja en je moet ook rechts rijden waar het kan.. Echt zo de sch*t aan mensen die dat niet doen..
_San87_ schreef:nevica schreef:Ik dacht even dat ik een verkeerd topic gestipt had.
Sorry