Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:xPabloBokt schreef:Wij hebben een paar jaar geleden energie afgenomen van hun. Kregen halverwege het contract ineens gas uit Kazachstanen de stroom kwam uit Nederland maar werd wel CO2 gecompenseerd via China of iets dergelijks.
Nooit meer Vandebron voor ons.
Wut.
Kana schreef:Turkse bruiloft in de straat, wat een herrie maken ze daarvoor met dat geschreeuw en getoeter. Dikke Aso's zijn het. We wonen in een hele rustige kindvriendelijke wijk en ze trekken met zn allen in die dikke bakken zo hard mogelijk op in de straat alsof ze in Fast and Furious zitten. Super gevaarlijk. Het is nu gewoon al bijna een uur bezig.
wyoming schreef:Dochter zit lekker te spelen aan tafel. (Hamertje tik) Ineens is het stil. Ik kijk naar links. Zit dochter met de hamer onder haar kin naar boven te kijken. Ik roep dochter, geen reactie, dus ik loop naar haar toe. Heeft ze gewoon weer een koortsstuip. Duurde vrij lang voor ze eruit was maar de koorts was niet heel hoog (38.4C°) Ik snap er echt helemaal niks meer van, ook helemaal geen tekenen van ziek zijn oid. Ik ga morgen in ieder geval even bellen met de huisarts, ze gaan nog maar even verder onderzoeken doen hier in Nederland.
kimberly1995 schreef:wyoming schreef:Dochter zit lekker te spelen aan tafel. (Hamertje tik) Ineens is het stil. Ik kijk naar links. Zit dochter met de hamer onder haar kin naar boven te kijken. Ik roep dochter, geen reactie, dus ik loop naar haar toe. Heeft ze gewoon weer een koortsstuip. Duurde vrij lang voor ze eruit was maar de koorts was niet heel hoog (38.4C°) Ik snap er echt helemaal niks meer van, ook helemaal geen tekenen van ziek zijn oid. Ik ga morgen in ieder geval even bellen met de huisarts, ze gaan nog maar even verder onderzoeken doen hier in Nederland.
Is het wel een koortsstuip en niet een vorm van epilepsie?
kimberly1995 schreef:wyoming schreef:Dochter zit lekker te spelen aan tafel. (Hamertje tik) Ineens is het stil. Ik kijk naar links. Zit dochter met de hamer onder haar kin naar boven te kijken. Ik roep dochter, geen reactie, dus ik loop naar haar toe. Heeft ze gewoon weer een koortsstuip. Duurde vrij lang voor ze eruit was maar de koorts was niet heel hoog (38.4C°) Ik snap er echt helemaal niks meer van, ook helemaal geen tekenen van ziek zijn oid. Ik ga morgen in ieder geval even bellen met de huisarts, ze gaan nog maar even verder onderzoeken doen hier in Nederland.
wyoming schreef:kimberly1995 schreef:
Zolang er koorts bij zit is het nog een koortsstuip. Ze heeft al 2 EEG’s gehad en daar is geen epileptische activiteit te zien. Haar broer heeft epilepsie dus ze wordt al extra in de gaten gehouden. De (3de lijn) neuroloog van zoon ziet er nog geen probleem in omdat ze nog koortsstuipen mag hebben. (Ze is net 4 jaar)
Maar zoon heeft een genafwijking dus we willen haar nu daar ook op laten testen, al zegt dat niks over de toekomst.
kimberly1995 schreef:Wordt 38,4 als koorts gezien ja? Ik heb altijd geleerd dat dat pas vanaf 38,5 is... Wel echt ontzettend vervelend voor jullie als gezin zeg!
Zebrastreep schreef:Mijn huisarts pakt 37,5 op als verhoging dus dan zal 38 al wel zeker koorts zijn.
Helaas is epilepsie tijdens een EEG vaak niet te zien , tenzij er op dat moment een aanval voordoet. Dat is juist het vervelende eraan vindt ik. Al veel cliënten gehad waarbij echt wel het vermoeden was dat er epilepsie in het spel was , maar de EEG gaf niks aan. Dus ook geen medicatie.
Ik zou de 'aanvallen' eens gaan filmen als het maar blijft voordoen.
Maar bij hoge koorts kan het bewustzijn ook gekke dingen gaan doen
xPabloBokt schreef:_San87_ schreef:Die achterlijke Vandebron reclame. Lekker weilanden volplempen met zonnepanelen, zo'n goed idee!
Wij hebben een paar jaar geleden energie afgenomen van hun. Kregen halverwege het contract ineens gas uit Kazachstanen de stroom kwam uit Nederland maar werd wel CO2 gecompenseerd via China of iets dergelijks.
Nooit meer Vandebron voor ons.