Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Ingestuurd:
Mijn biecht is dat ik vermoedens heb dat een gezinslid vreemd gaat en nu de hele dag stalk. Maar tot nu toe ligt er geen bewijs en is het via via. Meerdere mensen inclusief mijzelf hebben het rechtstreeks gevraagd maar er wordt ontkend. Nu weet ik dat hij een hotel heeft geboekt tegen Luxemburg aan voor twee personen. Hij zegt alleen te zijn. Nu ben ik haar overal aan het stalken in de hoop dat ze mijn nepaccount accepteert en er toevallig op haar verhaal staat dat ze daar is. (Ze heeft veel berichten op insta dus gok dat ze ook redelijk veel plaatst). Tot nu toe heeft ze niet geaccepteerd. Ik ben in staat om naar het hotel te rijden om een foto van ze te maken samen. Maar het is veel te verDus ben de hele dag aan het bedenken hoe ik het hotel kan bellen en kan ontfutselen dat hij met een vrouw is. Heb het boekingsnummer maar wil niet dat ze er achter komen dat ik hun stalk. Ook al aan gedacht hun werk (zijn collegas ) te bellen en te vragen of ik doorverbonden kan worden met haar. Als ze dan zeggen dat ze met vakantie is dan weet ik genoeg. Maar ik durf het niet met mijn nummer
Of woont hier iemand in België bijna bij Luxemburg die op onderzoek wil uitgaan?
![]()
Tancreda4 schreef:Misschien niet sjiek van hem maar anderzijds; ze zijn dus al uit elkaar, alleen nog niet helemaal formeel? Ik zou mij er niet mee bemoeien. Een scheiding is er niet voor niets he, wellicht dat ze al jaren sh*t hebben en moet alleen het formele stukje nu nog worden afgerond. Moet iemand dan stil staan of mag die ook zijn leven weer verder oppakken? Wellicht niet sjiek, en je kan het tegen hem zeggen, laten doorschemeren wat je er van vind als het wel zo is... maar verder zou ik het lekker laten. Zo zonde van je tijd... Dat is wat ik zou doen in zo'n situatie.
Maarrrrr, mijn biecht is wel dat ik het ergens wel smeuïg vind om te lezen en ergens ook wel weer vermakelijk vindt als er iemand achteraan zou gaan
fleurtjeuh schreef:Anoniem:
Sinds een tijdje spreek ik weer een oude bekende van mij, iemand waar ik een behoorlijke tijd echt smoorverliefd op ben geweest. Korte tijd gedate/officieel geweest maar het werd hem niet.
Het is fout wat we aan het doen zijn, maar ondertussen voelt het zo goed en vertrouwd! Gewoon zoals het was tijdens het daten.
Er komen nu ook weer oude gevoelens boven bij ons beide. Maar dat is het gevaarlijke hieraan want dat gaat gewoon niet, het is echt niet goed. Maar stoppen willen we ook niet.
Fml.