Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 15:30

hagelslag schreef:
De oh zo nette Dame die aandacht wou hebben.

Ze valt qua gedrag al op in het revalidatie centrum.
En nu was ik net vrij zwemmen, al 20 minuten kunnen baantjes zwemmen op mijn rug.
Ik mag alleen op mijn rug zwemmen.
Komt de dame in kwestie het zwembad binnen. Kiest precies de baan uit waar ik zwem en whoppa we knallen opelkaar....
En bedankt voor de pijn.

Ik kon direct het water uit gaan.
Echt, als je net het zwembad binnen komt kijk je toch even wie waar zwemt, het is niet eens zo druk geweest.
We waren maar met 6 mensen in het water |o

Oh wauw lekker is dat. Hier bij de fysio waar ik altijd sport ga ik ook daarna nog even in het verwarmde zwembad maar heb ook al een paar keer gezien dat iemand dan net op haar rug zwom of met hoofd in het water en dan in de baan dichtst bij het trappetje, ben verbaasd dat ik nog geen botsing heb gezien maar wel al een paar keer gezien dat iemand gewoon hup het zwembad in ging niet even kijkend of er iemand aan kwam.
Hoe gaat het nu met jou pijn dan? Hopelijk niet te erg :(:)

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 15:38

Hoe mensen reageren op dat ik corona heb.. echt doe ff normaal ofzo.. Eerst m'n boven buurvrouw had het op Instagram gezien, reageert ze daarop "leuk hè naar een concert gaan". Ja wrijf het er even lekker in ofzo, ook niet even zeggen beterschap of hoe gaat het maar meer op zo'n manier van ja dat krijg je ervan. Ja dat hoef je me niet te vertellen dat wist ik zelf ook al wel dat dat het risico was..

Dan een vriendin van me waar ik vaak mee wandel die hier ook vlakbij woont maar geappt omdat die nog wel eens spontaan aan klopt hier. Oh beterschap zegt ze, ja dankje. 10 minuten later appt ze wat ga je het weekend doen dan? (Nou wat denk je?)
Komt er vervolgens achteraan, ja want als je thuis bent, de oppas voor de pup heeft net afgezegd misschien kan jij dan oppassen. >;)
Uhm volgens mij had ik net gezegd dat ik corona heb? Ook niet even vragen hoe het verder gaat wat voor klachten ik heb etc maar gelijk of ik dan even bij kan springen zondag, joh ik voel me hartstikke beroerd én ik zit gewoon tot maandag in quarantaine, wat denk je zelf? |o

Dat soort reacties en appjes heb ik nou dus even totaal geen zin in hè voel me al ellendig genoeg #)

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 15:40

Vervelend Annet, ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Maar waar ik ook wel benieuwd naar ben: Hoe was je concert? Heb je genoten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 15:48

PineApple schreef:
Vervelend Annet, ik hoop dat je je snel weer beter voelt. Maar waar ik ook wel benieuwd naar ben: Hoe was je concert? Heb je genoten?

Dankjewel, dat hoop ik ook ;(
Ik zal even mijn reactie delen die ik in het topic waarom ben je blij vandaag had gezet na het concert.

Citaat:
Ik denk dat blij een beetje een understatement is. Kan niet geloven dat ik dit gewoon heb gedaan het voelt als één grote droom. Eerste concert ooit, ik ken mezelf niet anders dan angstig en zulke dingen vermijden en nu heb ik het gedaan, ik zat bijna te wachten tot emoties of onrust in mijn lijf zou komen, goh het heeft natuurlijk geholpen dat we een zitplaats hadden maar dan nog. Het kwam niet, geen angst alleen maar genieten. Als klap op de vuurpijl ze nog mogen ontmoeten, met ze kletsen, op de foto, handtekening en tot slot een knuffel. Slapen zit er voorlopig nog niet in, de tranen en ontlading kwamen thuis er toch nog even uit, mezelf in de spiegel aankijkend even heel bewust kijken naar wie ik nu ben en beseffen dat ik nog nooit zo sterk ben geweest als nu.

Sorry dat ik dit hier dump maar ik ben gewoon blij en dat mag iedereen weten :+ :D

Afbeelding

Afbeelding

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 16:56

Annet_Dottie schreef:
hagelslag schreef:
De oh zo nette Dame die aandacht wou hebben.

Ze valt qua gedrag al op in het revalidatie centrum.
En nu was ik net vrij zwemmen, al 20 minuten kunnen baantjes zwemmen op mijn rug.
Ik mag alleen op mijn rug zwemmen.
Komt de dame in kwestie het zwembad binnen. Kiest precies de baan uit waar ik zwem en whoppa we knallen opelkaar....
En bedankt voor de pijn.

Ik kon direct het water uit gaan.
Echt, als je net het zwembad binnen komt kijk je toch even wie waar zwemt, het is niet eens zo druk geweest.
We waren maar met 6 mensen in het water |o

Oh wauw lekker is dat. Hier bij de fysio waar ik altijd sport ga ik ook daarna nog even in het verwarmde zwembad maar heb ook al een paar keer gezien dat iemand dan net op haar rug zwom of met hoofd in het water en dan in de baan dichtst bij het trappetje, ben verbaasd dat ik nog geen botsing heb gezien maar wel al een paar keer gezien dat iemand gewoon hup het zwembad in ging niet even kijkend of er iemand aan kwam.

Nou t was net wel echt flink voelbaar.
Gewoon zonde dat iemand zo aan haar aandacht momenten moet komen.

Het is na een uur liggen wel redelijk weg getrokken. Maar ik had liever nog wat actief gedaan ipv liggen.
Maarja niks aan te doen...

Toch jammer dat sommige mensen moeilijk of anders reageren op het corona hebben hea, en dan vooral dat je wel naar een concert bent geweest.
Tsja, je moet ooit beginnen weer met het leven.
Dus of je loopt het op in de supermarkt, of terwijl je vol in het leven staat op een concert

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 17:04

Aan die vent net die het leuk vond om zijn busje er gewoon door te drukken. Kerel als je 2 seconden had gewacht had ik er fatsoenlijk even langs kunnen rijden.

En dat mensen hier de weg volop als parkeerplaats gebruiken waardoor er steeds dit soort situaties ontstaan.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 17:04

Ben op geen enkel feestje geweest en op werk probeer ik ook altijd afstand te houden. En ook corona dus feestjes zeggen niks op het krijgen van corona.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 17:05

En ik kan maar geen corona krijgen :+ Niet dat ik het wil hoor ik ben er wel blij mee! Wel een vermoeden maar met zo lichte klachten. Zeker geen spijt van mijn booster :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 17:23

Vriend die morgen jarig is en ondanks dat we beiden negatief maar wel in contact zijn geweest, komt niemand langs. Nu wilde ik zelf het huis uitbundig gaan versieren om het toch wat feestelijk te maken, maar ik ben gisteren geopereerd dus ik mag niks doen. Eindstand, echt verjaardag vieren kunnen we nu niet. En weet niet wat ik nu moet doen omdat hij het best wel jammer vindt dat er nu helemaal niks gevierd kan worden en mijn plan dus ook aan duigen ligt. -O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 17:50

Nayomie schreef:
Vriend die morgen jarig is en ondanks dat we beiden negatief maar wel in contact zijn geweest, komt niemand langs. Nu wilde ik zelf het huis uitbundig gaan versieren om het toch wat feestelijk te maken, maar ik ben gisteren geopereerd dus ik mag niks doen. Eindstand, echt verjaardag vieren kunnen we nu niet. En weet niet wat ik nu moet doen omdat hij het best wel jammer vindt dat er nu helemaal niks gevierd kan worden en mijn plan dus ook aan duigen ligt. -O-

Misschien een mooie taart thuis laten bezorgen? toch een klein beetje feest <3 misschien heb je thuis ook nog wat kaarsjes of andere versiering voor erbij om te tafel op te leuken, leuke servetten erbij enzo? dat kost minder moeite als slingers ophangen en dan heb je toch iets

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 18:19

Hieraan
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 18:45

hagelslag schreef:
Annet_Dottie schreef:

Nou t was net wel echt flink voelbaar.
Gewoon zonde dat iemand zo aan haar aandacht momenten moet komen.

Het is na een uur liggen wel redelijk weg getrokken. Maar ik had liever nog wat actief gedaan ipv liggen.
Maarja niks aan te doen...

Toch jammer dat sommige mensen moeilijk of anders reageren op het corona hebben hea, en dan vooral dat je wel naar een concert bent geweest.
Tsja, je moet ooit beginnen weer met het leven.
Dus of je loopt het op in de supermarkt, of terwijl je vol in het leven staat op een concert

Hè bah! Ze heeft wel sorry gezegd mag ik hopen? >;) Is wel heel jammer ja als je zo lekker bezig bent dat zo'n type die zich beter voelt dan de rest dat even verpest..

Nee klopt ook hoor, ik had het net zo goed in de supermarkt kunnen oplopen. Ben sinds het begin af aan super voorzichtig geweest altijd maar ik zit al veel bij huis dus een keer iets hebben om naar uit te kijken is dan ook wel eens leuk. Ik vond het inderdaad een beetje een reactie waarvan ik dacht goh jammer dit :x

Marcella schreef:
Ben op geen enkel feestje geweest en op werk probeer ik ook altijd afstand te houden. En ook corona dus feestjes zeggen niks op het krijgen van corona.

Nee precies dat is ook zo.. Ach weet je dit is gewoon wel een beetje het risico met zo'n evenement in deze tijd, het was echt helemaal bomvol ook in de zaal en het hing er gewoon in de lucht want niemand in mijn directe buurt heeft vet lopen hoesten ofzo. Ik kan wel heel goed klagen nu maar dat is puur omdat mijn hoofd een beetje in de angst/paniek stand is geschoten nu maar ik accepteer het ook want ik weet dat het kon gebeuren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 19:16

Ik zou een project krijgen met weinig reistijd zodat ik zo weinig mogelijk energie aan reizen hoef te verspillen.
Volgende week donderdag zit ik dus 2x 4 uur en een kwartier in de trein naast een uur of 6 nuttig zijn bij een bedrijf. Dat duurt weer fijn een paar weken voor ik ben bijgekomen. Oh nee, want dit gaat vaker gebeuren...

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 19:19

Dat ik voor een BHVD cursus een aantal dagen moet reizen, maar ik echt wel 2,5 uur onderweg ben enkele reis.

En ik ben bang dat ze mij op werk willen overplaatsen naar een ander filiaal. Dat zie ik helemaal niet zitten, dus ik heb alvast een gesprek aangevraagd. Maar tot die tijd ben ik constant aan het piekeren...

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 19:21

Och ik was de week dat ik t opliep niet eens in een winkel geweest, alleen op t werk en daar was ik de enige die t had. Dus wie zal t zeggen? Moet je dan jezelf permanent isoleren en binnenshuis blijven? Daaaaggg, je moet ook een leven hoor. Voorzichtig zijn oké maar verder…

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 19:23

@annet_dottie
Ze heeft sorry gezegd. Maar op zo'n rare manier... Dat je merkte dat het met opzet was voor aandacht.
En ik geef aan zulke mensen geen aandacht.
Nu net tijdens het avondbrood vroeg ze hoe het met mijn schouder was.
Dus toen zei ik, mijn schouder doet niet pijn. Je hebt mij op de plek van de operatie pijn gedaan. En dat was echt niet fijn.
Dus alweer oh sorry sorry en dan in een rare slachtoffer rol kruipen...
En toen de dame in kwestie al klaar was en al naar haar kamer was werd ik door 2 andere gewaarschuwd, wees verstandig blijf bij haar uit de buurt...

Juist -O-

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 19:29

ik heb me echt kapot lopen ergeren aan bepaalde mensen die mij zien en gewoon niet bedenken dat het voor mij poedersuiker is., en dan niet even naar me toe gaan zeggen van hey het komt goed of bedankt of whatever.

gewoon helemaal niks….nada, noppes…

echt jammer dat zulke mensen bestaan -O- .

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 20:29

Dat als ik wat vraag aan mensen ik als antwoord krijg ja maar ik kan mij niet altijd aan jou aanpassen?

Leuk zo'n moeder. Ik vraag alleen of ze even een zelftest wil doen omdat ik nog naar een cliënt ga die nog wel heel voorzichtig is met corona. Mijn vader snottert ook die is doodleuk uit eten.

Ze hoeven niet eens meer naar de GGD toe en zo'n zelftest stelt niks voor en we hebben genoeg. Nu ben ik weer de banketstaaf die mijzelf moet gaan testen omdat anderen het vinden kriebelen.

Maar ik moet mij wel constant aan hun aanpassen. Mijn angst voor corona vonden ze altijd onterecht , maar ze mogen zelf nu wel heel bang zijn voor oorlog en het daar constant over hebben.

Omgekeerde wereld.....

Edit ze heeft toch naar mij geluisterd en maar goed ook een positieve test. Voor mij is dit nu de 21ste persoon in 4 weken tijd waarmee ik in contact kom die corona heeft ik ben er zo klaar mee
Laatst bijgewerkt door Zebrastreep op 03-03-22 20:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 20:38

Vrachtwagen chauffeur die het nodig vond om op nog geen meter van mijn paard te komen voorbij geraced (gelukkig braaf paard)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 21:05

Senioren die voor piepen bij de lift. Ik wacht nog wel even hoor. :')

Kon nog niet eens af om te bedanken voor op het knopje drukken.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 21:08

[***] schreef:
Ik zou een project krijgen met weinig reistijd zodat ik zo weinig mogelijk energie aan reizen hoef te verspillen.
Volgende week donderdag zit ik dus 2x 4 uur en een kwartier in de trein naast een uur of 6 nuttig zijn bij een bedrijf. Dat duurt weer fijn een paar weken voor ik ben bijgekomen. Oh nee, want dit gaat vaker gebeuren...

:wow: Moet je van Limburg naar Groningen? Zoveel reistijd kan echt niet!

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 21:08

Het feit dat mensen in mijn omgeving positief getest zijn en vervolgens doodleuk naar hun werk, winkel of kroeg gaan. SERIEUS?! _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 21:13

Rytir schreef:
[***] schreef:

:wow: Moet je van Limburg naar Groningen? Zoveel reistijd kan echt niet!

Nee, van station naar station is ongeveer 3 uur maar dan komt er nog bus en een half uur lopen bij. Ik kan regelmatig niet lopen en een half uur op krukken zie ik niet zitten dus ik ga met de fiets in de trein, en reis vanaf mijn ouders. Dat scheelt de heenweg in ieder geval een aantal uur (die 3 uur heb ik dan de dag ervoor wel alsnog).
Ik kan helemaal niet zo'n lange dag aan :(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 21:19

Morgen een deadline en een meisje dat het moest doen meldt doodleuk zonder excuses ofwat dat ze het vak niet meer gaat volgen en gaat uit de app.

Niemand anders (nog 2 andere) reageert dus heb ik het maar weer gedaan. Heb dit hele project al zowat opgezet. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 21:25

MarlindeRooz schreef:
Morgen een deadline en een meisje dat het moest doen meldt doodleuk zonder excuses ofwat dat ze het vak niet meer gaat volgen en gaat uit de app.

Niemand anders (nog 2 andere) reageert dus heb ik het maar weer gedaan. Heb dit hele project al zowat opgezet. :n

Hou je een overzicht bij van wie wat heeft gedaan? Mocht er gezeik komen dan heb je dat mooi bij de hand