Amado7 schreef:Is dat niet meer als je bijna slaapt en dan wakker schrikt alsof je in de diepte stort?
Bedoel je kookaburra, dat je ineens soort van je evenwicht kwijt bent en niet meer weet aan welke kant je kamer etc is?
Ik bedoel wat anders. In mijn slaapkamer is mijn deur aan de linkerkant achter mij. Gisteravond lag ik met mijn ogen dicht op bed, en had ik het gevoel dat mijn bed omgedraaid tegen de wand tegenover stond. En mijn deur dus rechtsvoor mij was. Dus het gevoel dat je bed ergens anders staat, en dat jij in een andere richting ligt, dan daadwerkelijk het geval is.
Lalidan schreef:Wakker schrikken omdat je in het diepe stort ontstaat door een te snelle bloeddruk daling. Bloeddruk hoort te dalen bij het in slaap vallen, maar soms gaat het wat te abrupt. Het lichaam lost dat op met een boost, maar dat geeft wel dat schrik gevoel en het idee dat je valt.
Hypnagoge hallucinatie is in wezen gewoon een normale droom, maar op het verkeerde moment.
Wel reuze interessant!
Captain schreef:Marleen_L schreef:
Ik heb dit pas gedaan met Apple Clips. Ik had precies dezelfde eisen als jij, er zelfs wat rechtenvrij muziek onder kunnen zetten en geen logo’s.
Ik doe dit met YouCut - Video Editor
Ik ga eens kijken!