Dingen die je je af vraagt deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 07:37

black_kelpie schreef:
Ik heb een hangende bokszak van 1m80, gevuld met textielsnippers. De kleinere zijn ook lichter, als je een beetje kracht zet vliegt dat alle kanten op en dat vind ik niks. Daarbij wil ik ook kicks kunnen doen. Heel blij mee :j

Heb je nog iets speciaals gedaan ivm het geluid van de ketting? Ik wil er 1 in de kelder maar ik ben een beetje bang dat dat heel irritant is voor de buren op de begane grond.. Ik dacht aan iets met stof omwikkelen ofzo, of een rubber ergens tussen :')

rien10

Re: Dingen die je je af vraagt deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 07:47

Omwikkelen kan, maar je kan ook een strook stof door de schakels rijgen.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 10:01

Ik heb er niks mee gedaan, maar hij hangt in onze bedrijfsunit dus niemand heeft er last van :D

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 10:04

leintje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 10:49

Tatjanaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 11:17

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 11:29

Ik vind het model jurk prima kunnen, maar lijkt op de foto wel érg doorschijnend. Dat zou ik dan minder vinden

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 11:54

In mijn branche niet. Ook als je er anders bij zit.

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 12:23

Mensen met een schoonmaakster: laten jullie ook de slaapkamer stofzuigen en stoffen? Of hoeft de schoonmaakster niet in de slaapkamer te komen?

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 12:25

Jazker, het hele huis. Anders kan ik het net zo goed zelf doen.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 12:29

Ik doe die altijd. Maar je kan altijd aangegeven aan de schoonmaakster om die ruimte over te slaan als je het juist zelf wil doen.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 12:31

Het wisselt dus.

Ik twijfel vooral doordat de jurk wat korter is aan de voorkant dan ik normaal draag.
Werk in het ziekenhuis In de winter is spijkerbroek en een sweater prima, maar mag ook natuurlijk netter.

Als ik om mij heen kijk zie ik van alles. Van teenslippers onder een doktersjas tot een medewerker in korte broek met t-shirt. Blote schouders ook al gezien. Maarja wat je ziet is niet altijd gepast, vandaar dat ik als nog twijfel.

Edit: moet ik er wel bij zeggen dat er ook mensen strak in pak pak en mantelpakjes lopen.

Tatjanaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 13:28

kosseh schreef:
Het wisselt dus.

Ik twijfel vooral doordat de jurk wat korter is aan de voorkant dan ik normaal draag.
Werk in het ziekenhuis In de winter is spijkerbroek en een sweater prima, maar mag ook natuurlijk netter.

Als ik om mij heen kijk zie ik van alles. Van teenslippers onder een doktersjas tot een medewerker in korte broek met t-shirt. Blote schouders ook al gezien. Maarja wat je ziet is niet altijd gepast, vandaar dat ik als nog twijfel.

Edit: moet ik er wel bij zeggen dat er ook mensen strak in pak pak en mantelpakjes lopen.

Ik loop ook rond in het ZKH en je ziet idd het oneindige (tot echte no-go's). Welke functie/afdeling werk je voor?

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 14:46

Tatjanaa, haha grappig dat het in andere ziekenhuizen ook zo verschild. De echte no-go's ook al gezien, een erg korte short met een naveltruitje of rokken die korter zijn dan een doktersjas waardoor het lijkt als of er niks onder gedragen wordt.
Ik val onder gebouwbeheer en servicediensten, in een functie die bij elk ziekenhuis ergens anders onder gebracht is.

Soms wil ik echt weer terug naar m'n oude functie, in wit uniform. Nooit nadenken wat ik naar werk aan moest altijd het zelfde uit de automaat trekken.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-23 15:17

Dat doet mij denken aan een stage 'vroegâh'.
Ik deed de hbo-v en was verpleegkundig stagiaire. Je had een pas waarmee je beneden een schoon uniform uit een automaat kon trekken in je maat.

Mijn uniform had bloed er op gekregen. Dus omgekleed en naar beneden voor een nieuwe.
Dus ik naar die machine, pas ervoor en er valt een nieuwe in de bak.
Haal hem eruit... en omdat hij er gek uit zag haalde ik hem uit het plastic en vouwde ik hem open. Was het een ouderwets verpleeg jurkje :')
Ik zag deze niet zo zitten :+ zeker omdat ik qua string vooral gekleed was op iets met een broek _O-
Maar kon geen nieuwe krijgen... gelukkig was er een collega met dezelfde maat die de jurken heel fijn vond en die wilde wel ruilen :')

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 17:05

ok ik schaam me hier een beetje voor, maar welk been moet er nou ook alweer achter de singel als je in galop wilt?
(Ik heb al jaren niet meer in de les of zelfs in de bak gegaloppeerd en buiten maakt het natuurlijk niets uit in welke galop je zit. Paardlief moet dit gaan aanleren en dan leer ik het graag gelijk goed ipv zomaar wat doen.)

Bowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 17:08

Buitenbeen :)

De galop begint bij het buitenachterbeen, dus die wil je 'extra' activeren in de overgang

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 17:15

Amado7 schreef:
Is dat niet meer als je bijna slaapt en dan wakker schrikt alsof je in de diepte stort?

Bedoel je kookaburra, dat je ineens soort van je evenwicht kwijt bent en niet meer weet aan welke kant je kamer etc is?

Ik bedoel wat anders. In mijn slaapkamer is mijn deur aan de linkerkant achter mij. Gisteravond lag ik met mijn ogen dicht op bed, en had ik het gevoel dat mijn bed omgedraaid tegen de wand tegenover stond. En mijn deur dus rechtsvoor mij was. Dus het gevoel dat je bed ergens anders staat, en dat jij in een andere richting ligt, dan daadwerkelijk het geval is.

Lalidan schreef:
Wakker schrikken omdat je in het diepe stort ontstaat door een te snelle bloeddruk daling. Bloeddruk hoort te dalen bij het in slaap vallen, maar soms gaat het wat te abrupt. Het lichaam lost dat op met een boost, maar dat geeft wel dat schrik gevoel en het idee dat je valt.

Hypnagoge hallucinatie is in wezen gewoon een normale droom, maar op het verkeerde moment.

Wel reuze interessant!

Captain schreef:
Marleen_L schreef:

Ik heb dit pas gedaan met Apple Clips. Ik had precies dezelfde eisen als jij, er zelfs wat rechtenvrij muziek onder kunnen zetten en geen logo’s.

Ik doe dit met YouCut - Video Editor

Ik ga eens kijken!

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 17:21

Bowo schreef:
Buitenbeen :)

De galop begint bij het buitenachterbeen, dus die wil je 'extra' activeren in de overgang

Dank!
Vorige week de eerste 4 galop passen onder het zadel gedaan puur op stem, vanaf nu maar gaan koppelen aan de juiste hulpen :-)

Ik heb reuze veel zin in om zijn galop te gaan ontdekken, voor de wagen ziet het er heel fijn uit, en de 4 passen waren ook veelbelovend. Zijn draf is verschrikkelijk om uit te zitten dus hopelijk maakt de galop dat goed :-)

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-23 17:43

Youcut videoeditor was precies wat ik zocht! Dank :D

NoTwixLeft

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 10:47

Zijn er bakjes/doosjes/verziniets te koop waarbij er eerst betaald moet worden voor je bij de inhoud kan? Beetje vergelijkbaar met een kauwgombal automaat, maar dan voor dingen zoals koffiepads?

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 10:51

Wil je dit in een B&B of soortgelijk neerzetten?
Je kan met een kluisje werken, of een geldkistje waarbij je een sleutel moet ophalen. Of inderdaad, een kauwbomballen automaat leverancier zoeken en kijken of hij iets heeft.

Edit, kleine vending machine gevonden https://www.koffiepartners.nl/vendingma ... nack-mini/

NoTwixLeft

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 12:15

rien10 schreef:
Wil je dit in een B&B of soortgelijk neerzetten?
Je kan met een kluisje werken, of een geldkistje waarbij je een sleutel moet ophalen. Of inderdaad, een kauwbomballen automaat leverancier zoeken en kijken of hij iets heeft.

Edit, kleine vending machine gevonden https://www.koffiepartners.nl/vendingma ... nack-mini/

In een soort kantine, maar de koffiepads worden gejat. En best veel, dus we zijn naar oplossingen aan het zoeken.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-23 12:22

camera ophangen :P

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-23 12:24

Koffiepads weghalen. Bordje ophangen. Wil je koffie? Pads kan je halen bij die-en-die persoon.