karuna schreef:Snuif ik ben woest viruswaanzinnige die bewust hoogbejaarden kust en omhelst op een qr code evenement waar hij ongevaccineerd en ongetest (testen is onzin) zonder code zichzelf heeft kunnen binnen praten. Onder het mom ik ga niet zitten.
Ik ben echt woest, mijn vader belde de dirigent van zijn koor (allemaal 80+ mensen dirigent is jonger) bij afscheid van twee hoogbejaarde leden (91 en 89) doelbewust veel vrouwen heeft lopen kussen ook dus de 91 en 89 jarige dames. En nu is de man ziek met "griep". Duimen draaien dat deze gestoorde idioot niet veel mensen heeft aangestoken.
Zo iemand zou je toch willen aangeven wegens poging tot ...
Overigens mijn vader is nu deelnemer bij het radboud ivm griepprik en covid prik combineren. Hij is toe aan zijn boosterprik. Ze krijgen om de zoveel tijd twee injecties met of niks of zowel griepprik als pfizer. En iedere dag daarna bijwerkingen bijhouden. Zijn eerste prikken gaven geen enkele bijwerking. Enige dat ze weten is aan het eind van het traject heeft hij beiden gehad in een keer.
Ik kan er inkomen dat je het niet eens bent met de gang van zaken op het betreffende festival. Echter vind ik niet dat je de verantwoordelijkheid bij die ene persoon kan leggen: mensen nemen nog altijd zelf de beslissing of ze met anderen knuffelen/ kussen.