Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fotolijstje schreef:[***] schreef:Iemand in de trein staart steeds naar me, en hop daar is de beginnende paniekaanval alweerik probeer bij de grote groep mensen te blijven zodat ik me nog een beetje veilig voel. Hopen dat hij uitstapt voor het station waar ik moet zijn
Nog steeds naar je aan het staren? En hoe gaat het met je nu???
Telpeva schreef:Al gekeken bij de officiele site van de plek waar je wat wilt bestellen? soms kan je ook direct van zulke sites bestellen, soms krijg je dan nog korting ook
[***] schreef:Telpeva schreef:Al gekeken bij de officiele site van de plek waar je wat wilt bestellen? soms kan je ook direct van zulke sites bestellen, soms krijg je dan nog korting ook
Ik weet nog niet waar ik wil bestellen en wat ik wil, dus ik dacht op thuisbezorgd een mooi overzicht te hebben![]()
Als ik vaker bij een restaurant heb besteld bestel ik inderdaad via hun eigen site, maar bij een nieuw restaurant vind ik het wel fijn om op thuisbezorgd terug te kunnen vallen als er iets mis gaat. Zo heb ik een paar jaar terug sushi besteld voor een grote groep (verjaardag) en het werd pas om 11 uur 's avonds geleverd in plaats van 5 uur. Toen heb ik geld terug gekregen
xPabloBokt schreef:Mijn vriend is vandaag al laat thuis van werk en we gaan samen in bad. Nu vind hij net vlak voor dat hij thuis is een aangereden kat en blijft hij erbij tot de dierenambulance is. Ik voel me mega egoïstisch dat ik hier zit te huilen omdat hij nog later is maar we hebben een enorm zwaar weekend achter de rug en ik had nét alles klaar staan voor als hij thuis komt.. lekkers, drinken, kaarsjes aan, badolie.. ik had hetzelfde gedaan voor de kat (sterker nog paar maanden geleden hetzelfde gehad), het is er ook een met een bandje om dus hij is van iemand.. maar ik ben zo moe en opgebrand van dit weekend dat ik dit even niet kan handelen zoals ik het zou willen.. die mensen waar die kat van is voelen zich zometeen tien keer slechter..
Voel me zo'n slecht persoon..