Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 18:21

Ja ik ook, heftig hoor dat het dan zo mis gaat. Sterkte en knuff.

Ik kan wel genieten van de storing, lekker rustig. Geen idee of ik dat vanavond nog vind trouwens.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 18:25

fotolijstje schreef:
[***] schreef:
Iemand in de trein staart steeds naar me, en hop daar is de beginnende paniekaanval alweer :( ik probeer bij de grote groep mensen te blijven zodat ik me nog een beetje veilig voel. Hopen dat hij uitstapt voor het station waar ik moet zijn

Nog steeds naar je aan het staren? En hoe gaat het met je nu???

Ik ben de trein uit en hij bleef achter me aan lopen dus ik ben de burger King in gegaan. Pas toen ik aan een tafeltje ging zitten liep hij weg %)
Nog een poging gedaan om boodschappen te doen maar het is niet echt gelukt. Ik raakte mijn koffer kwijt (gelukkig teruggevonden) en heb om de 1 of andere reden slagroom, ijsjes en een flesje drinken gekocht in plaats van avondeten. Leuk, dissociëren bij heftige angst :([/quote]
Fijn om te horen dat alles goed gaat naast je angst!! En het is helemaal niet erg hoor om te dissociëren bij angst. Dit is wel een vrij heftige gebeurtenis. Ook fijn dat je koffer weer terecht is gekomen!

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 18:29

Ik zit nu veilig op de bank in mijn appartement :) met mijn fleecedeken, altijd fijne troost.
Vroeger zou het me waarschijnlijk niet eens zijn opgevallen, laat staan dat ik er zo heftig op reageerde... Stomme PTSS :(
Denk dat ik maar eten bestel want nog een keer naar de supermarkt gaat hem niet worden :( nu nog bedenken wat ik wil eten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 18:35

Thuisbezorgd laadt niet, lijkt ook storing te hebben? :?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 18:36

Al gekeken bij de officiele site van de plek waar je wat wilt bestellen? soms kan je ook direct van zulke sites bestellen, soms krijg je dan nog korting ook

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 18:40

Telpeva schreef:
Al gekeken bij de officiele site van de plek waar je wat wilt bestellen? soms kan je ook direct van zulke sites bestellen, soms krijg je dan nog korting ook

Ik weet nog niet waar ik wil bestellen en wat ik wil, dus ik dacht op thuisbezorgd een mooi overzicht te hebben :+
Als ik vaker bij een restaurant heb besteld bestel ik inderdaad via hun eigen site, maar bij een nieuw restaurant vind ik het wel fijn om op thuisbezorgd terug te kunnen vallen als er iets mis gaat. Zo heb ik een paar jaar terug sushi besteld voor een grote groep (verjaardag) en het werd pas om 11 uur 's avonds geleverd in plaats van 5 uur. Toen heb ik geld terug gekregen :)

Marleen_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 18:42

[***] schreef:
Telpeva schreef:

Ik weet nog niet waar ik wil bestellen en wat ik wil, dus ik dacht op thuisbezorgd een mooi overzicht te hebben :+
Als ik vaker bij een restaurant heb besteld bestel ik inderdaad via hun eigen site, maar bij een nieuw restaurant vind ik het wel fijn om op thuisbezorgd terug te kunnen vallen als er iets mis gaat. Zo heb ik een paar jaar terug sushi besteld voor een grote groep (verjaardag) en het werd pas om 11 uur 's avonds geleverd in plaats van 5 uur. Toen heb ik geld terug gekregen :)

Ik weet niet waar je woont, maar sommige steden hebben ook lokale verzamelsites. In Zwolle zit bijvoorbeeld zwolle-eet.nl. Een lokaal initiatief van de horeca, waarbij ze minder commissie betalen. Wij bestellen eigenlijk altijd daar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 18:44

Ik zal eens kijken! Ik heb eigenlijk zin in kleine hapjes, beetje tapas achtig

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 18:53

Google maps app pakt bij mij ook de kleine onbekende plekjes niet. Als ik zoek op bijv. Amsterdam doet hij het wel.

Meer last van?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 18:58

Kookaburra schreef:
Google maps app pakt bij mij ook de kleine onbekende plekjes niet. Als ik zoek op bijv. Amsterdam doet hij het wel.

Meer last van?

Bij mij pakte hij het adres van de jumbo niet en hij zag de straten in het centrum van de stad niet

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 19:03

2 zoommeetings tegelijk om 19.30…

Ik ben goed, maar niet zo goed

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 19:04

Heeft het niet allemaal met de storing te maken.

En baal dat ik nog niet echt een auto gevonden heb.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 19:06

Facebook insta en whatsapp grote storing...

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 19:07

Kabayo schreef:
Facebook insta en whatsapp grote storing...

Ja...erger ik mij ook aan -O- echt irritant

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 19:09

Ik vind t wel lekker rustig :o.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 19:12

Nu ook bokt. Geen internet, maar wel bericht kunnen plaatsen.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 19:25

Marcella schreef:
Nu ook bokt. Geen internet, maar wel bericht kunnen plaatsen.

Kan ook geen foto’s meer uploaden via ‘voeg foto’s toe’ -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 19:26

Dik 1,5 uur weggeweest met meneer de swiffer teckel. Bijna alleen maar losgelopen. Gespeeld met echt iets van 5 honden. Oefeningen gedaan op het hondenspeelveld. Gerend en zoomies gedaan. Vanmiddag ook al flink wild gestoeid op de bank. Vanmorgen ook al 25 min gewandeld (wat zijn baasjes dus normaal 1x per dag doen en dat is dan alles).

Meneer komt thuis, gaat eten en dan weer... spelen. Heerlijk een hond die onvermoeibaar is. _O-

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 19:49

Het ziekenhuis die niet naar je wensen kijken bij afspraken inplannen.
Omdat m'n vorige afspraak 3 maanden terug was kon ik toen geen vervolg afspraak maken, maar zou ik een oproep krijgen.

Hebben ze zelf iets ingepland. Weken terug digitaal gereageerd dat ik het wilde verzetten naar een woensdag of vrijdag.

Nieuwe bevestiging kwam net binnen. Voor een dinsdag. Pfff. Die dag kan ik dus niet ivm m'n werk.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 19:55

Dat mensen het normaal vinden om mijn collega’s af te blaffen, alsof er ineens een plek in de agenda vrij komt omdat je zo onaardig doet

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 20:02

Mijn enorme snack-zin. Zoet, zout, hartig, komt u maar door Y)(^)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-21 20:05

Mijn vriend is vandaag al laat thuis van werk en we gaan samen in bad. Nu vind hij net vlak voor dat hij thuis is een aangereden kat en blijft hij erbij tot de dierenambulance is. Ik voel me mega egoïstisch dat ik hier zit te huilen omdat hij nog later is maar we hebben een enorm zwaar weekend achter de rug en ik had nét alles klaar staan voor als hij thuis komt.. lekkers, drinken, kaarsjes aan, badolie.. ik had hetzelfde gedaan voor de kat (sterker nog paar maanden geleden hetzelfde gehad), het is er ook een met een bandje om dus hij is van iemand.. maar ik ben zo moe en opgebrand van dit weekend dat ik dit even niet kan handelen zoals ik het zou willen.. die mensen waar die kat van is voelen zich zometeen tien keer slechter..

Voel me zo'n slecht persoon..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 20:13

xPabloBokt schreef:
Mijn vriend is vandaag al laat thuis van werk en we gaan samen in bad. Nu vind hij net vlak voor dat hij thuis is een aangereden kat en blijft hij erbij tot de dierenambulance is. Ik voel me mega egoïstisch dat ik hier zit te huilen omdat hij nog later is maar we hebben een enorm zwaar weekend achter de rug en ik had nét alles klaar staan voor als hij thuis komt.. lekkers, drinken, kaarsjes aan, badolie.. ik had hetzelfde gedaan voor de kat (sterker nog paar maanden geleden hetzelfde gehad), het is er ook een met een bandje om dus hij is van iemand.. maar ik ben zo moe en opgebrand van dit weekend dat ik dit even niet kan handelen zoals ik het zou willen.. die mensen waar die kat van is voelen zich zometeen tien keer slechter..

Voel me zo'n slecht persoon..

Nee hoor, dat maakt je geen slecht persoon. De ellende van een ander maakt jouw emoties niet minder groot.
:knuffel:

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-21 20:16

Voel me gewoon stom en entitled erbij, heb nota bene zelf twee katten hier rondlopen :') zou ook niet willen dat de mijne alleen gelaten zou worden.

Maar thanks, weet ergens wel dat dat zo is :)

Edit: en nu het besef dat het nog dierendag is ook. Shoot me :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 20:18

Snap je hoor Pablobokt. Ik zou lekker vast in bad gaan liggen met je lievelings serie!