M_D_H schreef:CastaMickey schreef:Is iedereen die nog niet geraden is ook de hele tijd aan het refreshen om te kijken of haar lootje al iets heeft geplaatst over het pakket/de hint(s)?
YES![]()
Guilty

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:IMAY1990 schreef:Lieve Santa,
Ik ben hard aan het nadenken over wie je zou kunnen zijn. De plaatjes in mijn kerstboom zijn van een Playstation, Johnny de Mol en 50 Cent. Ik tast vooralsnog in het donker over naar wie die kunnen wijzen.
Er fluistert iemand in mijn oor dat die 3 plaatjes een betekenis hebben in het dagelijks leven van jou SS.
Blinnii schreef:Ik ben enorm benieuwd hoeveel pakketten vandaag bezorgd zullen worden!
Ik ga zo even zitten voor het verslag, moet daar de laptop even voor pakken
Blinnii schreef:Blinnii schreef:Ik ben enorm benieuwd hoeveel pakketten vandaag bezorgd zullen worden!
Ik ga zo even zitten voor het verslag, moet daar de laptop even voor pakken
Sorry Santa..Mijn dag liep helaas heel anders dan gepland en ik weet niet zeker of het me zo nog lukt om een verslag te maken. Ik wil je pakket eer aan doen, want ben er écht heel happy mee! Dus misschien wordt het toch morgen, sorry sorry!
Voor de anderen: ik heb helaas HG, een zwangerschapsziekte. Hierdoor kan ik soms/met regelmaat niet fatsoenlijk functioneren en helaas is vandaag weer zo'n dag. Enorm misselijk, spugen en slapen zijn dan ongeveer de enige dingen die ik doe. Dat i.c.m. een peuter die zichzelf in de weg zit: I'm pooped.