Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shadow0 schreef:bigone schreef:Maurice de Hond geeft aan dat de regering zeker nog een dag of vier moet wachten met de maatregelen induiken ze die nemen.
Want dan kunnen er nog enkele duizenden besmettingen bijkomen?
KarmaChansy schreef:Ik ben niet gekomen omdat het qua vrij en oppas vinden (mij) niet lukte, mijn moeder en tante (leraar) zouden komen in Mei echter werd alles gecancelled en toen verzet, nu zouden ze herfstvakantie komen maar oma die dus slecht ligt, zou ze zichzelf niet kunnen vergeven als ze gaat als ze hier is. Jammer genoeg deden ze dus erg moeilijk en willen ze alleen levensbedreigende patienten opnemen (Dit is wat mij verteld is) de emoties liggen dus wat hoog op het moment eerlijk gezegt
bigone schreef:Die komen toch wel ,
Citaat:effect van de vorige maatregelen kunnen toch niet goed geïnterpreteerd worden wanneer de ingave niet klopt,
Citaat:wanneer ze de laatste twee dagen wel up to date waren kan het zo zijn dat er al een dalende lijn inzit
SusanH schreef:Zoveel opnames zijn er toch nog niet? Ja het neemt toe. Maar het is nog absoluut niet te vergelijken met het voorjaar.
lenaa_tje schreef:Ik ben heel blij dat wij niet de gene zijn die de beslissingen hoeven te nemen voor het hele land. Dat kunnen wij als ‘gewone’ burgers gewoon niet overzien.
Citaat:Alleen voor jezelf kan je een weloverwogen besluit nemen.