Zal nog wel erger worden nu dit weekend de klok weer een uur terug gaat.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nayomie schreef:10 minuten in de auto:
1 auto die hem zo voor die van ons gooit, die had geen voorrang. Bam, plat op de rem.
100 meter verderop, 80-weg, vrachtwagen stond op de middenberm in de kruising, knalt hem zo achteruit, en we konden niet naar rechts uitwijkenscheelde niks.
En vervolgens een auto, dat op een lesauto lijkt maar ipv een L op dat blauwe bord een V, met daarnaast op een wit bordje boven op de auto "Volg Jesus". Prima dat je gelooft, maar ik vind dit net zo opdringerig als Jehova's aan de deur.
__Sannne schreef:Dat je nu je eigen eten mee mag nemen naar de bioscoop en mensen er een heel vreetfeest van maken. Verdomme bijna 4 uur lang naar smakkende geluiden mogen luisteren. Jongens naast ons hadden hele anderhalve liter pakken aan ijstee, zakken snoep, en pakken koek mee genomen. Doe. Even. Normaal.
Neemt gelukkig niet weg dat het geweldig was om The Two Towers in de bioscoop te kunnen zien.
xPabloBokt schreef:__Sannne schreef:Dat je nu je eigen eten mee mag nemen naar de bioscoop en mensen er een heel vreetfeest van maken. Verdomme bijna 4 uur lang naar smakkende geluiden mogen luisteren. Jongens naast ons hadden hele anderhalve liter pakken aan ijstee, zakken snoep, en pakken koek mee genomen. Doe. Even. Normaal.
Neemt gelukkig niet weg dat het geweldig was om The Two Towers in de bioscoop te kunnen zien.
Wij gaan vanavond naar The Return of the King
Dallista schreef:Liegende PostNL / Weis pakketservice. Ik moet twee pakketten ontvangen vanochtend in hetzelfde tijdsvak, ik zie het busje aankomen rijden, ik zie twee mannen eruit springen, rennen met pakketjes, eentje naar mijn huis, belt aan, ik doe open, pakketje ligt voor de deur.
1 pakketje, dus.
Ik denk, nou ja, dan zal die tweede wel met PostNL bezorger zelf komen of zo...
Vijf minuten later moet ik in de PostNL app lezen dat ik mijn tweede pakket morgenmiddag (!) kan ophalen bij een postkantoor, want "Bezorgen lukte niet".
Dude. Ik sta potdikkie met de deur open voor je neus, en je kon wel degelijk bezorgen, want je HEBT een pakket bezorgd! Wat, was het teveel moeite om een tweede pakket in je andere hand te houden of zo? Het weegt ook amper iets, sheez.
Marije_1997 schreef:Hier zou ik voor bellen, want het is niet logisch dat het ene pakketje wel bezorgd is en de ander niet. Aangezien dit in dezelfde bus heeft gezeten, dat kan niet anders.
Wss verandert er niets, maar dan is postnl wel op de hoogte van het slecht geleverde werk en kunnen die mannen hier op worden aangesproken
Nayomie schreef:Ik vermoed zo maar eens dat ze uit haast de tweede vergeten zijn en daar onderweg pas achterkwamen. Heb ik ook wel eens gehad, alleen deze bezorger kwam gelukkig nog wel even terug.