Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

soeboenoe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 00:01

Dat ik voel dat mijn winterdip weer door begint te komen. Al heel de dag "grumpy'er" dan normaal. >;)
Zal nog wel erger worden nu dit weekend de klok weer een uur terug gaat.

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 03:14

Nayomie schreef:
10 minuten in de auto:
1 auto die hem zo voor die van ons gooit, die had geen voorrang. Bam, plat op de rem.

100 meter verderop, 80-weg, vrachtwagen stond op de middenberm in de kruising, knalt hem zo achteruit, en we konden niet naar rechts uitwijken :x scheelde niks.

En vervolgens een auto, dat op een lesauto lijkt maar ipv een L op dat blauwe bord een V, met daarnaast op een wit bordje boven op de auto "Volg Jesus". Prima dat je gelooft, maar ik vind dit net zo opdringerig als Jehova's aan de deur. :+

Had je niet kunnen toeteren en seinen tot ze stopte? Had je ze kunnen vertellen dat je jesus een afslag eerder al linksaf zag gaan....

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 04:01

Kan niet meer slapen, dus probeer ik de groepspowerpoint te fixen, maar ook bij mij lukt het niet om videos in te voegen. Alle knopjes in de app zijn grijs en kan er niet op klikken :o?

- Toch gelukt blijkbaar heeft powerpoint liefde en geduld nodig

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 05:29

Ik ehh kan niet verder.... Maar moet daar wel heenAfbeelding

smit_ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 05:47

En dat om kwart voor 6......dat schiet niet op hagelslag

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 05:49

Achjaaaa... Ik moest nog ca 200 Meter voordat ik bij de stal zou zijn.... En heb 600 Meter achteruit gereden, de straat opgedraaid en dan ongeveer 4 km omgereden om vanaf de andere kant naar de stal te komen..... Er gaan meerdere wegen naar Rome... Dus als je geluk hebt ook meerdere wegen naar een stal in the midle of knowwhere :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 06:25

hagelslag schreef:
Ik ehh kan niet verder.... Maar moet daar wel heen[ [url=m/o0PisL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw, goed begin van de dag.. :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-20 07:37

__Sannne schreef:
Dat je nu je eigen eten mee mag nemen naar de bioscoop en mensen er een heel vreetfeest van maken. Verdomme bijna 4 uur lang naar smakkende geluiden mogen luisteren. Jongens naast ons hadden hele anderhalve liter pakken aan ijstee, zakken snoep, en pakken koek mee genomen. Doe. Even. Normaal.

Neemt gelukkig niet weg dat het geweldig was om The Two Towers in de bioscoop te kunnen zien. <3

Wij gaan vanavond naar The Return of the King <3

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 07:48

xPabloBokt schreef:
__Sannne schreef:
Dat je nu je eigen eten mee mag nemen naar de bioscoop en mensen er een heel vreetfeest van maken. Verdomme bijna 4 uur lang naar smakkende geluiden mogen luisteren. Jongens naast ons hadden hele anderhalve liter pakken aan ijstee, zakken snoep, en pakken koek mee genomen. Doe. Even. Normaal.

Neemt gelukkig niet weg dat het geweldig was om The Two Towers in de bioscoop te kunnen zien. <3

Wij gaan vanavond naar The Return of the King <3

Wij ook! *\o/*

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 07:51

Weer een dure week -O- vanavond Morax naar de dierenarts. Hij lijkt een ontsteking oid te hebben op zijn huid. Kunnen t met zijn pak haar niet goed zien. Stinkt ook echt :r En morgen twee auto's naar de APK brengen.

Justme_Lisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 08:24

Dat ik van het weekend voor het eerst een homemade milkshake ga maken, maar er nu al trek in heb :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 08:39

Dat het in mijn hoofd zo onrustig is, dat voel me gevoel niks meer goed lukt en constant het gevoel heb van falen.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 08:41

MoniekJ schreef:
Jas besteld. Mijn zus zegt dat ik op een ijsbeer lijk en nu weet ik niet meer of ik hem moet houden of niet.

Foto?
Is je zus wel oprecht?

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 08:51

Liegende PostNL / Weis pakketservice. Ik moet twee pakketten ontvangen vanochtend in hetzelfde tijdsvak, ik zie het busje aankomen rijden, ik zie twee mannen eruit springen, rennen met pakketjes, eentje naar mijn huis, belt aan, ik doe open, pakketje ligt voor de deur.
1 pakketje, dus.
Ik denk, nou ja, dan zal die tweede wel met PostNL bezorger zelf komen of zo...
Vijf minuten later moet ik in de PostNL app lezen dat ik mijn tweede pakket morgenmiddag (!) kan ophalen bij een postkantoor, want "Bezorgen lukte niet".
Dude. Ik sta potdikkie met de deur open voor je neus, en je kon wel degelijk bezorgen, want je HEBT een pakket bezorgd! Wat, was het teveel moeite om een tweede pakket in je andere hand te houden of zo? Het weegt ook amper iets, sheez.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 08:56

Dallista schreef:
Liegende PostNL / Weis pakketservice. Ik moet twee pakketten ontvangen vanochtend in hetzelfde tijdsvak, ik zie het busje aankomen rijden, ik zie twee mannen eruit springen, rennen met pakketjes, eentje naar mijn huis, belt aan, ik doe open, pakketje ligt voor de deur.
1 pakketje, dus.
Ik denk, nou ja, dan zal die tweede wel met PostNL bezorger zelf komen of zo...
Vijf minuten later moet ik in de PostNL app lezen dat ik mijn tweede pakket morgenmiddag (!) kan ophalen bij een postkantoor, want "Bezorgen lukte niet".
Dude. Ik sta potdikkie met de deur open voor je neus, en je kon wel degelijk bezorgen, want je HEBT een pakket bezorgd! Wat, was het teveel moeite om een tweede pakket in je andere hand te houden of zo? Het weegt ook amper iets, sheez.

Hier zou ik voor bellen, want het is niet logisch dat het ene pakketje wel bezorgd is en de ander niet. Aangezien dit in dezelfde bus heeft gezeten, dat kan niet anders.

Wss verandert er niets, maar dan is postnl wel op de hoogte van het slecht geleverde werk en kunnen die mannen hier op worden aangesproken

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 08:58

Het online systeem vanuit mijn huisarts om afspraken in te plannen voor het ziekenhuis. Godsamme wat een onduidelijk systeem is dat :=

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 08:59

Marije_1997 schreef:
Hier zou ik voor bellen, want het is niet logisch dat het ene pakketje wel bezorgd is en de ander niet. Aangezien dit in dezelfde bus heeft gezeten, dat kan niet anders.

Wss verandert er niets, maar dan is postnl wel op de hoogte van het slecht geleverde werk en kunnen die mannen hier op worden aangesproken

Ik probeer al een kwartier iemand aan de chat te krijgen.... en dat is nu net gelukt, dus ben benieuwd, hahaha!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 09:00

Ik vermoed zo maar eens dat ze uit haast de tweede vergeten zijn en daar onderweg pas achterkwamen. Heb ik ook wel eens gehad, alleen deze bezorger kwam gelukkig nog wel even terug.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 09:11

Nayomie schreef:
Ik vermoed zo maar eens dat ze uit haast de tweede vergeten zijn en daar onderweg pas achterkwamen. Heb ik ook wel eens gehad, alleen deze bezorger kwam gelukkig nog wel even terug.

Ja, daar heeft het alle schijn naar. Helaas pindakaas, ze komen niet terug, en ik kan dus morgenmiddag naar het postkantoor voor mijn pakketje.
Ach, c’est la vie. Is ook niet alsof het haast heeft of zo, het is meer dat ik het niet zo grappig vond dat er gewoon gelogen werd over het niet afleveren. In dit geval had ik mooi bewijs dat het probleem bij hun lag, want het andere pakket was wel afgeleverd. :-)

Chatmedewerkster kon natuurlijk niets voor me doen, maar het zou besproken worden. Lalala... :+

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 09:32

Honger. Vanmorgen geen tijd gehad om te ontbijten en ik heb geeeeen idee hoe lang deze ochtend nog duurt (als in; wanneer ik weer thuis ben)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 09:49

Nayomie schreef:

Had ik dinsdag ook, maar gisteren zat het pakketje netjes in de brievenbus.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 10:47

Even zeuren over school hoor wat een gedoe weer.
Eerst moet ik een les volgen op een locatie en tussendoor naar de andere locatie voor een les en daarna slb maar doen...

En dat kort van te voren melden ik start wel volgende week met die les wat een gedoe heb ik vandaag absoluut geen zin in (mazzel dat ik niet meer leerplichtig ben).

Heb wel even gezegd dat ik het niet zo lekker geregeld vindt. Ik ga proberen dat ze de belangrijke info maar op de mail zet en als ik een keer slb nodig ben ik wel kort bij haar kom man man man

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 11:34

Na een mooi begin vd dag verloopt de rest van mijn werkdag ook zo stroef |o
Net een uur staan laden ipv max 18 minuten.... Ik had optijd bij de klant kunnen zijn... Nu was ik een half uur te laat en ik kan der niks aan doen

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 11:38

Hoofdpijn bij mijn voorhoofd vandaan bijholtes lopen dus weer te klieren.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 11:55

Nog. steeds. geen. pakketje.

Ik wil mijn boek lezen :')