Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joman schreef:Ik heb even een vraag. Hoe doen jullie dat met boodschappen doen? Handschoentjes aan bijvoorbeeld? En hoe doen jullie dat uiteindelijk als je de boodschappen in huis hebt? Nemen jullie dan nog maatregelen in acht? Aangezien het virus ook op bepaalde oppervlakken kan blijven leven? Of overdrijf ik nu ernstig.
Joman schreef:Ik heb even een vraag. Hoe doen jullie dat met boodschappen doen? Handschoentjes aan bijvoorbeeld? En hoe doen jullie dat uiteindelijk als je de boodschappen in huis hebt? Nemen jullie dan nog maatregelen in acht? Aangezien het virus ook op bepaalde oppervlakken kan blijven leven? Of overdrijf ik nu ernstig.
Citaat:Weet iemand van jullie of er ook zo'n kaartje van Belgie online staat?
https://www.arcgis.com/apps/opsdashboar ... 4029bf6251
Suzanne F. schreef:Joman schreef:Ik heb even een vraag. Hoe doen jullie dat met boodschappen doen? Handschoentjes aan bijvoorbeeld? En hoe doen jullie dat uiteindelijk als je de boodschappen in huis hebt? Nemen jullie dan nog maatregelen in acht? Aangezien het virus ook op bepaalde oppervlakken kan blijven leven? Of overdrijf ik nu ernstig.
Daar doe ik niks mee. Als ik daarover na ga denken dan word ik gek. Dan kan je je ook druk maken over de pakketjes die worden bezorgd en de krant die bij je op de deurmat valt.
Winkelwagentjes worden ontsmet voor en na gebruik. Meer niet. En ik was mijn handen als ik thuis kom.
suze_ schreef:Fijn eens wat liefde te zien en voelen in dit topic
kiki1976 schreef:Mars schreef:Voor mezelf ben ik niet zo bang, eerder voor mensen die ouder zijn of in zwakke gezondheid.
Ben me wel te pletter geschrokken van onderstaand filmpje, deze arts bespreekt een audiobericht van een collega uit Madrid. Waar ze dus daadwerkelijk zo ver zijn dat ze beademingsapparatuur weghalen bij mensen van 65+ en hen sederen tot ze sterven.
Omdat er stomweg te weinig beademingsapparaten zijn en ze deze voor jonge mensen gebruiken.![]()
[ Video ]
We hebben nu een hoop leed gezien maar hier ben ik wel echt effe stil van. Hartverscheurend.
Het zullen je ouders maar zijn die daar liggen
Wat erg 65 en dan wordt je gewoon afgeschreven om het maar cru te zeggen
Popstra schreef:Hoor net op het nieuws dat Duitsland nederlandse IC patienten wil overnemen om ons te verlichten. Prachtig is dat
Pindabear schreef:Vandaag voor het eerst handschoentjes aan bij het boodschappen doen bij de Aldi, daar worden de karretjes nauwelijks ontsmet(tenminste in dit filiaal). Boodschappen in auto. Dan karretje terug zetten en handschoentjes uit. We lopen dan naar de overkant naar de Deka markt, daar gebruik ik geen handschoentjes. Karretje pakken, die word dan bij ingang ontsmet door personeel en kan ik m’n handen ontsmetten met handgel. Dan naar huis. Handen wassen. Boodschappen opruimen en weer handen wassen.