Dat dwaze ding is gek op kinderen

(Ze mag af en toe met het overbuurjongetje kleffen, want nakweek doen we niet aan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Luxorvalkje schreef:Ik kwam net langs een draadje waarin gepleit wordt voor het vergoeden van ivf bij draagmoederschap door de zorgverzekering (kosten 30k+ per kind).
Ik gun iedereen die zich er goed op voorbereid heeft een kind. Ook homo’s die door heel veel hoepeltjes moeten springen om überhaupt in aanmerking te komen hiervoor. (Ik ken zelf een stel en die zijn al een aantal jaar bezig met een traject). Maar waarom moet dat uit de zorgverzekering komen?
Mkango schreef:Zelfs als ze netjes met het dier omgaan, kan het zijn dat het dier er niet tegen kan. Je kunt van kinderen ook niet verwachten dat ze de hele dag muisstil zijn, dus als je een kat/hond/hamster hebt die gewoon niet tegen die drukte kan, is een ander, rustiger huis zoeken een eerlijkere oplossing.
oomens schreef:Mkango schreef:Zelfs als ze netjes met het dier omgaan, kan het zijn dat het dier er niet tegen kan. Je kunt van kinderen ook niet verwachten dat ze de hele dag muisstil zijn, dus als je een kat/hond/hamster hebt die gewoon niet tegen die drukte kan, is een ander, rustiger huis zoeken een eerlijkere oplossing.
Toch heerst er nog steeds een groot taboe op het ter adoptie afstaan van je kind(eren), zelfs als je daarmee een rustiger huis creëert voor de kat/hond/hamster.
oomens schreef:Mkango schreef:Zelfs als ze netjes met het dier omgaan, kan het zijn dat het dier er niet tegen kan. Je kunt van kinderen ook niet verwachten dat ze de hele dag muisstil zijn, dus als je een kat/hond/hamster hebt die gewoon niet tegen die drukte kan, is een ander, rustiger huis zoeken een eerlijkere oplossing.
Toch heerst er nog steeds een groot taboe op het ter adoptie afstaan van je kind(eren), zelfs als je daarmee een rustiger huis creëert voor de kat/hond/hamster.
Cayenne schreef:Geeft een bevalling eigenlijk zoveel troep dan? Of wil ik dat niet weten?