Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rien10 schreef:DuoPenotti schreef:Maar was die man dan al onderweg? Ik bedoel wanneer zou hij de stoel op komen halen dan?
Want dit speelt zoals ik lees binnen een uurtje? Of begrijp ik dat verkeerd?
Dan valt die gehuurde auto toch ook weer te annuleren?
Nee joh. Hij zou een dag of wat later komen.
Vjestagirl schreef:Borg is bedoeld om terug te geven, dat is het hele idee achter borg. Ik denk dat je een aanbetaling bedoeld?
Moestuin schreef:Vjestagirl schreef:Borg is bedoeld om terug te geven, dat is het hele idee achter borg. Ik denk dat je een aanbetaling bedoeld?
Het werd gebruikt voor beidenMaar ik snap dat ik het verkeerd heb verwoord.
Als het geannuleerd werd eenmaal de persoon de winkel uit was moest altijd het minimumtarief betaald worden. Dus borg - 4 uur huur. Alles werd in drievoud telkens opgemaakt en dat kon (of mochten wij niet) zomaar annuleren, helaas. Stom maar goed.
sasja0705 schreef:.
Enige : ik had heel vriendelijk gevraagd waar en voor wanneer hij die auto gehuurd had en of hij de bevestiging/betaling even kan voorleggen zodat ik hem tegemoet kan komen...
Ben bijna zeker, dat hij hierop dan geen antwoord had
rien10 schreef:Nee hoor, die afspraak was helemaal nog niet gemaakt. Dat maak jij ervan Gini. Hij zou "een paar dagen later" komen. Ik heb hem binnen het half uur na ons gesprek teruggebeld dat de stoel al verkocht was. Toen kwam dat auto huur verhaal. Wij zijn heel netjes geweest; namelijk meteen teruggebeld toen we wat wisten. Meer konden we niet doen.
Zo. Voor mij is de laatste reactie over iets wat meer dan een jaar geleden is gebeurd en waar jullie allemaal niet bij zijn geweest.
tijger22 schreef:Kwam een leuk PS of sweden dekje tegen op Marktplaats.
Ik ben leek op het gebied van dit merk, dus veel verstand van nieuwprijzen heb ik niet echt.
Dekje stond erop voor 100 euro, zat nog in de verpakking.
Toch dacht ik laat ik eens de nieuwprijs opzoeken van het dekje, bleek deze via de officiële PS site €89 euro te zijn...![]()
Het is geen limited edition of uitverkocht item, dus ik snapte er vrij weinig van.
Ik aangegeven dat ik het toch wel een beetje gek vond, en kreeg daarop een botte reactie terug.
Ligt het nou aan mij of is dit normaal met dat merk?
Absolem schreef:tijger22 schreef:Kwam een leuk PS of sweden dekje tegen op Marktplaats.
Ik ben leek op het gebied van dit merk, dus veel verstand van nieuwprijzen heb ik niet echt.
Dekje stond erop voor 100 euro, zat nog in de verpakking.
Toch dacht ik laat ik eens de nieuwprijs opzoeken van het dekje, bleek deze via de officiële PS site €89 euro te zijn...![]()
Het is geen limited edition of uitverkocht item, dus ik snapte er vrij weinig van.
Ik aangegeven dat ik het toch wel een beetje gek vond, en kreeg daarop een botte reactie terug.
Ligt het nou aan mij of is dit normaal met dat merk?
Ik had dan dus gewoon de link van de website gestuurd en gezegd Joe ik een nieuwe bestellen!
Vaak doen die mensen het er om er zoveel mogelijk geld uit te slepen.