Choce schreef:Wat een mooie Afghaanse windhond, Annemiek
Dank je

Ze heeft het uitpakken van begin tot eind in de gaten gehouden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tanya schreef:Ik ga een gok doen:
Haike, ben jij mijn Secret Santa?
Je woont in Brabant, bent docente biologie op een middelbare school en je doet aan dressuur. Die andere 2 woorden kom ik even niet uit, maar als jij mijn Santa bent ben ik heel benieuwd wat die woorden zijn
haike schreef:Tanya schreef:Ik ga een gok doen:
Haike, ben jij mijn Secret Santa?
Je woont in Brabant, bent docente biologie op een middelbare school en je doet aan dressuur. Die andere 2 woorden kom ik even niet uit, maar als jij mijn Santa bent ben ik heel benieuwd wat die woorden zijn
Ja dat klopt! Toch nog snel gevonden, toen je het had over leerling middelbare school, dacht ik dat je nog wel even bezig zou zijn met zoeken![]()
Andere woorden waren meelezer en vosmerries.
Ik vond het leuk om voor jou te shoppen en het in elkaar te zetten, fijn om te lezen dat je er ook blij mee bent!
MaNdiii schreef:Ik ga ook een gokje wagen ondanks dat ik niet uit de letters kom.
Lous ben jij mijn secret santa?
Ik zocht gister het overzicht en kwam toen op pagina 245 waar jij het bovenste bericht hebt. Aan de hand van de kaart in combinatie met jouw onderschrift doe ik deze gok.
Citaat:Oeps, deze Santa heeft iets fout gedaan...
De lijst bij de hint van Linnie050 klopt niet meer! Dan kan er natuurlijk geen goed antwoord uit komen...
Citaat:@Iloveiswan, met de letters van de puzzel moet je naar een naam van een stad zoeken, je kan hiervoor ook de hint gebruiken van jouw eerste kaartje. De derde hint is het cadeaupapier.
Citaat:@Iejoorr, jouw Santa heeft mij verteld dat er 1 cadeautje later verzonden wordt.
Citaat:@Junia, In je pakket zal je geen hint vinden, deze kon er namelijk niet meer in. Wanneer je het pakket open maakt zal je dit zien en begrijpen. Uiteraard komen er nog hints je kant op. Good Luck
Citaat:@Rockwitch, Jouw Santa houdt wel van een beetje spanning en werkt inderdaad op enige wijze met cijfers. Hierbij moet je niet in de richting van boekhouding/financiën denken. Je gedachten stroom moet meer een andere kant op.