Silly1972 schreef:En jij Peelie, ook op je roze wolk?
Een kleeeiiiinnnn beetje maar 
De gesprekken gaan heerlijk over vanalles en nog wat. Over ditjes en datjes, maar ook over de serieuzere dingen in het leven. Ook vliegen de complimentjes naar elkaar je om de oren.
Hij heeft gisteren aan wat vrienden en aan zijn moeder verteld dat hij met een leuke, mooie, intelligente meid aan het daten is.
hij heeft wat foto's laten zien enzo. Hij komt uit 't Gooi en ik van origine ook, dus dat was volgens hem een dikke plus, mijn "gooische roots". Hahaha. Daarbij werk ik als fysiotherapeut in de gehandicaptenzorg met ernstig meervoudig beperkte, moeilijk verstaanbaar gedrag (de psychiatrie tak van de gehandicaptenzorg zeg maar) en LVB'ers. Hij werkt zelf is de psychiatrie, dus op een ietswat vreemde manier is er best veel overlap. We begrijpen elkaars werk goed.
Gisteren avond met het appen had hij het op een gegeven moment over "als dit wat mag worden dan vertellen we later...." toen dacht ik, woow. Hij zit daar al met zijn hoofd
haha. En ik twijfel er niet aan of hij mij ook leuk vind 
En dat terwijl ik in het begin best wel twijfelde over hem. Nou, dat is helemaal weg